ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> ادعای ترامپ از سوی گوگل رد شد!

ادعای ترامپ از سوی گوگل رد شد!

12345
ادعای ترامپ از سوی گوگل رد شد!بازبینی توسط سیما امینی در 27-12-1398امتیاز: 5.0ادعای ترامپ از سوی گوگل رد شد!چندی پیش دوانلد ترامپ اخباری مبنی بر برپایی سایتی رمبتط با کرونا از سوی گوگل خبر داده بود. گوگل نیز در واکنش به این خبر ادعای ترامپ را رد کرد. ...

گوگل

چندی پیش دوانلد ترامپ اخباری مبنی بر برپایی سایتی رمبتط با کرونا از سوی گوگل خبر داده بود. گوگل نیز در واکنش به این خبر ادعای ترامپ را رد کرد. در ادامه جزئیات این خبر را مشاهده خواهید کرد.

دونالد ترامپ در زمان اعلام وضعیت اضطراری در ایالات متحده، به راه‌اندازی وب‌سایتی برای شناسایی مراکز تست و اینکه مردم چگونه می‌توانند آزمایش کرونا را انجام دهند، اشاره کرد. اگرچه ترامپ خبر از توسعه آن توسط گوگل داد، اما این شرکت قصد ندارد با دولت همکاری کند و به‌جای آن، یکی دیگر از زیرمجموعه‌های آلفابت سرگرم طراحی سایتی در ابعاد بسیار کوچکتر است. این وب‌سایت کوچک می‌تواند مردم را در منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو به برای دسترسی به مراکز تست کرونا راهنمایی کند.

دونالد ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی خود بیان کرد:

«گوگل با سرعت بالایی در حال توسعه یک وب‌سایت برای شناسایی ضرورت انجام آزمایش و همچنین نمایش مکان‌های مناسب انجام تست در نزدیکی افراد است. ما محل‌های بسیار زیادی برای انجام تست کرونا داریم. ما این کشور و بخش بزرگی از جهان را تحت پوشش قرار می‌دهیم. در حال حاضر در رابطه با جهان صحبت نمی‌کنیم اما کشور خود را با قدرت هرچه تمام‌تر پوشش خواهیم داد. هم اکنون 1700 مهندس گوگل در حال کار روی این وب‌سایت هستند و پیشرفت چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.»

تقریبا یکساعت پس از کنفرانس مطبوعاتی ترامپ، حساب توییتری گوگل بیانیه‌ای از سوی Verily، یکی از زیرمجموعه‌های آلفابت انتشار داد:

«ما در حال توسعه ابزاری جهت کمک به تریاژ افراد برای تست کووید-19 هستیم. Verily در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و با هدف راه‌اندازی گسترده‌تر، به دنبال آزمایش این ابزار در منطقه خلیج است. ما از حمایت مقامات دولتی، شرکای صنعتی و مهندسین گوگل که به صورت داوطلبانه در این پروژه حضور دارند، قدردانی می‌کنیم.»

مدیر ارتباطات Verily، «کارولین وانگ» اعلام کرده که این وب‌سایت تریاژ ابتدا تنها در دسترس کارمندان مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌گیرد و عموم مردم به آن دسترسی نخواهند داشت. با وجود چنین موضوعی، تمام کاربران قادر به بازدید از این وب‌سایت خواهند بود. این شرکت امیدوار است وب‌سایت خود را برای مناطق دیگر گسترش دهد.

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی خود افزون بر راه‌اندازی این وب‌سایت، به بودجه 50 میلیارد دلاری، مراکز آزمایش جدید و همکاری با شرکت‌های خصوصی برای فراهم کردن سرویس‌های آزمایش کرونا اشاره کرد.

QR: ادعای ترامپ از سوی گوگل رد شد!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27200

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.