ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> معرفی 3 نمونه از بهترین قرص های ضد ریزش مو 

معرفی 3 نمونه از بهترین قرص های ضد ریزش مو 

یکی از مهم ترین شاخصه های زیبایی در آقایان و به ویژه بانوان، آرایش موها می باشد. از طرفی پدیده ریزش مو تهدیدی همیشگی برای این موضوع بوده است. به ویژه در عصر حاضر با توجه به استرس های روزمره زندگی و البته بیماری کرونا این پدیده شایع تر شده و باعث نگرانی بیشتر افراد شده است. همواره یکی از راهکاری های اصلی پزشکان تجویز قرص ضد ریزش مو برای جلوگیری از این رویداد ناراحت کننده بوده است.

با توجه به فراگیری این پدیده و تقاضای بالای قرص ضد ریزش مو، شرکت های مختلفی اقدام به تولید محصولات مرتبط کرده اند. اما خیلی از این قرص ها تنها یک مولتی ویتامین ساده بوده و تاثیر آن چنانی بر روی جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو ندارند. در طرف مقابل برخی از شرکت ها با توجه به استفاده از ترکیبات انحصاری در قرص ضد ریزش مو مکمل هایی را به بازار عرضه کرده اند که بسیار با کیفیت بوده و عملکرد شایانی داشته اند. در ادامه به معرفی 3 نمونه از بهترین قرص های ضد ریزش مو می پردازیم.

1- قرص نورکرین آقایان و بانوان 60 و  180 عددی شرکت فارمامدیکو

بدون شک رتبه نخست بهترین و قوی ترین قرص ضد ریزش مو به قرص نورکرین تعلق می گیرد. وجود عصاره انحصاری ماریلکس در ترکیبات این محصول آن را به یک گزینه منحصر به فرد در بازار تبدیل کرده است. از دیگر مزایای قرص نورکرین که گاهی اشتباها نورکین یا نوکرین تلفظ می شود کمک به رشد مجدد مو، جلوگیری از سفیدی مو و  100% طبیعی بودن آن است. قرص نورکرین در دو مدل آقایان و بانوان تولید می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم.

  • قرص نورکرین آقایان
    بیش از 75% آقایانی که با اختلال رشد مو مواجه بودند، در یک آزمایش بالینی شرکت کردند و نتیجه مثبتی با مصرف قرص نورکرین آقایان دریافت کردند. در ترکیبات نورکرین مردانه از عصاره تخصصی ماریلکس، سیلیکا، عصاره گیاه شنبلیله و بیوتین استفاده شده است که در ادامه با میزان هر یک آشنا می شویم.
    در هر 2 قرص نوکرین آقایان 720 میلی گرم عصاره ماریلکس، 110 میلی گرم سیلیکا، 100میلی گرم عصاره گیاه شنبلیله و 180میکروگرم بیوتین موجود است.
  • قرص نورکرین بانوان
    بیش از 93% بانوانی که با اختلال رشد مو مواجه بودند، در یک آزمایش بالینی شرکت کردند و نتیجه مثبتی با مصرف قرص نورکرین بانوان دریافت کردند. در ترکیبات نورکرین زنانه از عصاره تخصصی ماریلکس، سیلیکا و بیوتین استفاده شده است که در ادامه با میزان هر یک آشنا می شویم.
    در هر 2 قرص نوکرین بانوان 600 میلی گرم عصاره ماریلکس، 60 میلی گرم سیلیکا و 180میکروگرم بیوتین موجود است.

روش و مقدار مصرف قرص نورکرین بانوان و آقایان

توصیه می شود روزی 2 عدد (یکی صبح و یکی شب) به مدت حداقل 6 ماه مصرف شود.

2- قرص فیتو فانر 120 عددی شرکت فیتو

قرص فیتو فانر یک مکمل نجات دهنده برای موهای ضعیف، نازک، آسیب دیده و البته ناخن های شکننده می باشد. ترکیبات کاملا طبیعی قرص فیتو متشکل از ویتامین های مغذی، اسید های چرب ضروری و آنتی اکسیدان است که به بهبود تولید کراتین و در نتیجه رشد موهای سالم و ناخن ها و مژه های بلندتر منجر می شود.

مکمل فیتو برای انواع مو، آقایان و بانوان، ریزش های مزمن و واکنشی، موهای نازک، آلوپسی و مشکلات رشد مو قابل استفاده می باشد. قرص فیتو فانر که گاها با عنوان کپسول فیتو فانر هم از آن یاد می شود حالت ژله ای داشته و از همین رو بلع آسانی دارد.

ترکیبات کپسول فیتو فانر

  • ویتامین های گروه B مانند B6، B5، B2 و B8
  • ویتامین C و E
  • زینک
  • روغن گل گاو زبان و روغن جوانه گندم

روش و مقدار مصرف قرص فیتو فانر

روزی 2 عدد (ترجیحا صبح) به همراه یک لیوان آب به مدت 4 ماه مصرف شود.

3- قرص اکوفان 60 عددی شرکت بایورگا

مطمئنا یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین قرص های ریزش مو، قرص اکوفان است. این قرص یک مکمل 100% گیاهی است که از گذشته نیز در داروخانه ها موجود بوده و با نام های قرص اکوفان یا قرص اکوفن از آن یاد می شود. قرص اکوفان یکی از مطمئن ترین راهکار های جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد مجدد آن می باشد. چرا که به واسطه گیاهی بودن آن هیچ گونه عوارضی ندارد.

قرص اکوفان حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و البته پروتئین هیدرولیز شده گندم بوده که علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث نرمی و درخشان تر شدن آن می شود. این قرص مناسب بانوان و آقایان بوده و به تقویت ریشه مو و استحکام ناخن ها کمک می کند.

نتایج یک آزمایش بر روی 30 خانم نشان می دهد که پس از مصرف قرص اکوفان بعد از 12 هفته تا 75% کاهش چشمگیر شکنندگی موها را تجربه کرده اند. همچنین مصرف قرص اکوفن  در همین دوره تا 86% کاهش شکنندگی ناخن ها را در پی داشته است.

روش و مقدار مصرف قرص اکوفان

توصیه می شود روزی 2 عدد به همراه آب در بین وعده های غذایی به مدت 3 ماه مصرف شود.

نتیجه گیری برای انتخاب قرص ضد ریزش مو

با توجه به این که انواع قرص ضد ریزش مو با توجه به قیمت های مختلف به بازار ارائه می شود، پس با در نظر گرفتن نوع و شدت ریزش و البته بودجه شما به انتخاب مکمل ها بپردازید. با توجه به تجربه کاربران در طول سالیان توصیه می شود از هر یک از قرص های بالا در شرایط زیر استفاده کنید.

1- اگر ریزش موی شدید یا طاسی موضعی دارید حتما از قرص نورکرین آقایان یا بانوان استفاده کنید.

2- اگر ریزش موی معمولی دارید و به دنبال افزایش کیفیت موهایتان هم می باشید از قرص فیتو فانر استفاده کنید.

3- اگر ریزش موی کمی دارید و بیشتر به دنبال تقویت و درخشان شدن موهایتان هستید از قرص اکوفان استفاده کنید.