ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه بانک صادرات برای وردپرس

افزونه بانک صادرات برای وردپرس

12345
افزونه بانک صادرات برای وردپرسبازبینی توسط سیما امینی در 01-09-1401امتیاز: 5.0افزونه بانک صادرات برای وردپرسنظام بانکداری اسلامی در ایران، بسیار قانونمند در حال فعالیت است. در همین راستا بانک های بسیار متعددی در ایران تاسیس شده اند که همگی از این قوانین تبعیت می ...

نظام بانکداری اسلامی در ایران، بسیار قانونمند در حال فعالیت است. در همین راستا بانک های بسیار متعددی در ایران تاسیس شده اند که همگی از این قوانین تبعیت می کنند و در محیطی امن و اسلامی، مشغول ارائه خدمات و تسهیلات به مشتریان می باشند.

یکی از بانک های اصیل و قدیمی ایران که از سال 1331 تاکنون مشغول فعالیت است، بانک صادرات است که با نام «بانک صادرات و معادن ایران» شناخته می شود.

بانک صادراتن در 15 شهریور سال 1331 در اداره ثبت شرکت ها به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام، تاسیس و در 22 آبان سال 1331 هم با 13 نفر کارمند فعالیت خود را آغاز نمود.

خدمات بانک ها تا همین چند سال گذشته، به صورت حضوری بودند و برای دریافت خدمتی هرچند بسیار کوچک باید مدت زیادی در صف های طولانی می ماندیم تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم. ساعت کاری بانک ها هم بسیار محدود بود و در بعضی مواقع که در ساعات غیر ادراری، نیاز به دریافت خدماتی داشتیم، عملا نمیتوانستیم کاری انجام دهیم.

اما اکنون قضیه کاملا متفاوت است و بانک ها به صورت شبانه روزی و 24 ساعته و به صورت آنلاین و غیر حضوری خدمات بسیاری را به مستریان ارائه می دهند.

هر بانک برای خود اپلیکیشنی راه اندازی نموده و مشغول ارائه خدمت به مشتریان است. هرچقدر این اپلیکیشن ها پربارتر و بهتر باشند و خدمات بیشتری را ارائه نمایند، می توانند نظر مشتری را هم جلب نمایند.

امروز در نظر داریم تا در رابطه با افزونه بانک صادرات برای وردپرس صحبت نماییم. حتما تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی افزونه درگاه پرداخت بانک صادرات برای ووکامرس

افزونه پرداختبانک صادرات یک افزونه درگاه پرداخت کاملاً هماهنگ با ووکامرس و آماده به استفاده است، کافیست که بعنوان پذیرنده در بانک صادرات ثبت نام کرده و کد اتصال به درگاه پرداخت (Terminal ID) را داشته باشید. با افزونه درگاه پرداخت بانک صادرات امکان انتقال خودکار به درگاه پرداخت را برای شما قابل مدیریت کرده تا بتوانید :

  • کاربر بدون معطلی و تاخیر از صفحه تسویه حساب وارد درگاه پرداخت شود (بدون انتظار در صفحه رسید)
  • کاربر را با تاخیر دلخواه وارد درگاه پرداخت کنید(این تاخیر در صفحه رسید برای کاربر اعمال میشود)
  • میزان تاخیر را به کاربر نمایش دهید(این نمایش شمارشگر زمان تاخیر به صبر سودمند کاربر کمک خواهد کرد)
  • دکمه های صفحه رسید را هنگام ریدایرکت خودکار مخفی کنید تا کاربر با کلیک روی آنها عملیات انتقال را بهم نریزد.

همچنین با این افزونه وردپرس برای حالات مختلف پرداخت موفق، پرداخت ناموفق و پرداخت لغو شده توسط کاربر مقادیر وضعیت سفارش و پیام جهت ثبت در سفارش و نمایش به کاربر را تعیین کنید. این قابلیت لیستی از تمامی وضعیت های سفارش درون وبسایت شما را در افزونه بانک صادرات ارائه کرده حتی در برخی موارد که وضعیت های اختصاصی سفارش را به فروشگاه ووکامرس خود اضافه کرده اید و عملیات های مختلفی را به این وضعیت سفارش متصل کرده اید به راحتی میتوانید از لیست وضعیت سفارش افزونه درگاه پرداخت سپهر، وضعیت اختصاصی سفارشات خود را تعیین کنید. پس از پرداخت موفق کاربر نیز شماره کارت پنهان شده کاربر به همراه بانک ارائه دهنده حساب به کاربر بعنوان مقادیر متا درون سفارش ثبت خواهند شد.

شما با خریداری این افزونه بانک صادرات به صورت دائم به بروزرسانی آن دسترسی خواهید داشت و از قابلیت های جدید نیز بهره مند خواهید شد.

افزونه ووکامرس درگاه پرداخت سپهر بانک صادرات

افزونه فروشگاه ساز ووکامرس دارای افزودنی های مختلف برای اضافه کردن روش های پرداخت به فروشگاه شما است و به وسیله افزونه درگاه پرداخت بانک صادران برای ووکامرس میتوانید روش پرداخت از طریق درگاه سپهر بانک صادرات را به فروشگاه خود اضافه نمایید و مانند یک حرفه ای درگاه پرداخت فروشگاه خود را پیاده سازی کنید:
. امکان انتقال مستقیم به درگاه پرداخت
. امکان تعیین تاخیر برای انتقال به درگاه پرداخت
. قابلیت نمایش شمارشگر زمان انتقال صفحه به کاربر
. تعیین پیام برای پرداخت موفق کاربر با مشخصات شماره پیگیری، شماره پرداخت، شناسه مرجع
. تعیین پیام برای پرداخت با خطای کاربر با مشخصات شماره پیگیری، شماره پرداخت، شناسه مرجع و پیام خطا
. تعیین پیام برای لغو پرداخت کاربر با مشخصات با مشخصات شماره پیگیری، شماره پرداخت، شناسه مرجع
. تعیین عنوان درگاه
. تعیین توضیحات درگاه
. تعیین متن دکمه پرداخت هنگام انتخاب شدن درگاه
. تعیین ارز فروشگاه به صورت دستی
. تشخیص ارز فروشگاه به صورت خودکار
. تعیین نمایش دکمه پرداخت در صفحه رسید
. تعیین نمایش دکمه بازگشت در صفحه رسید
. تعیین وضعیت سفارش موفق با تشخیص وضعیت های اختصاصی سفارش
. تعیین وضعیت سفارش با خطای پرداخت به همراه تشخیص وضعیت های اختصاصی سفارش
. تعیین وضعیت سفارش هنگام لغو به همراه تشخیص وضعیت های اختصاصی سفارش

سوالات متداول

این افزونه بروزرسانی و پشتیبانی میشه؟

بله، در این باز انتشار محصول سعی کردیم قابلیت هایی رو ارائه بدیم که باعث رضایت شما کاربرا باشه و سعی میکنیم که با پشتیبانی مناسب و بروزرسانی محصول بر اساس برنامه، افزونه خوبی رو به شما ارائه بدیم.

امکان انتقال مستقیم کاربر به درگاه پرداخت وجود داره؟

بله، شما میتونید علاوه بر انتقال مستقیم کاربر، اون رو در صفحه پیش رسید سفارش نگه دارید و شمارشگر زمان مانده تا انتقال کاربر به صفحه درگاه پرداخت رو به اون نشون بدید و دکمه های بازگشت و پرداخت رو هم مخفی کنید.

نحوه کنترل پرداخت این افزونه چگونه است؟

این افزونه در پیشخوان تنظیمات خود محلی برای نحوه کنترل سفارش شما دارد ؛ در سه حالت پرداخت موفق، پرداخت ناموفق،‌ پرداخت لغو شده کاربر برای شما سفارشی سازی پیامی که پس از بازگشت از درگاه پرداخت به کاربر نمایش داده میشود را مهیا کرده ایم و همچنین میتوانید برای سه حالت فوق وضعیت سفارش ووکامرس را هم تعیین کنید.

معرفی افزونه درگاه بانک صادرات در وردپرس

افزونه بانک صادرات وردپرس

همانطور که می دانید برای فروش فایل های غیر رایگان در وردپرس افزونه easy digital downloads وجود دارد و سایت های ایرانی به دلیل محدودیت هایی که وجود داره نمی تونند از درگاه های بانکی موجود در این افزونه استفاده کنند . برای همین دلیل شما باید به دنبال افزونه هایی باشید که امکان پرداخت با درگاه های بانکی ایران برای شما آسان باشد و در این آموزش وردپرس هم می خواهیم افزونه وردپرسی را به شما معرفی کنم که به واسطه ی آن برای شما امکان استفاده از درگاه بانک صادرات برای افزونه easy digital downloads امکان پذیر شود . در این آموزش برای شما افزونه وردپرس Bank saderat EDD gateway رو معرف می کنم که این افزونه ویژگی ها و امکاناتی دارد که به صورت زیر است :

  • اضافه شدن درگاه بانک صادرات برا افزونه فروش easy digital downloads پس ازنصب
  • قابلیت فعال سازی یا غیر فعال سازی درگاه بانک
  • قابلیت عضویت در خبرنامه افزونه
  • شما می توانید دقیقا از خطاهای بانکی با خبر شوید
  • شما می توانید درگاه بانک صادرات را به عنوان درگاه پیش فرض پرداخت انتخاب نمایید.

می توانید به راحتی به تنظیمات افزونه در پنل خود دسترسی داشته باشید و فقط لازمه که شما نام کاربری و رمز عبوری خود را وارد نمایید و تنظیمات خاصی ندارد .

QR: افزونه بانک صادرات برای وردپرس
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27662

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.