ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس

بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس

12345
بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرسبازبینی توسط سیما امینی در 01-11-1401امتیاز: 5.0بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرسسیستم مدیریت محتوای وردپرس، دارای امکانات و قابلیت های بیشماری است که شما با کمک آنها می توانید به مدیریت بهتر سایت و کاربران وب سایت خود بپردازید. وردپرس این ...

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، دارای امکانات و قابلیت های بیشماری است که شما با کمک آنها می توانید به مدیریت بهتر سایت و کاربران وب سایت خود بپردازید. وردپرس این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید نقش های متفاوتی را برای کاربران و اعضای وب سایت خود در نظر بگیرید.

مثلا ممکن است بعضی از اعضای وب سایت شما نقش نویسنده داشته باشند، عده ای دیگر مدیر، تعدادی توسعه دهنده و برخی هم کاربر معمولی باشند.

در هر یک از این شرایط شما نیاز دارید تا سطح دسترسی این اعضا را مدیریت نمایید. به این منظور شما نیازمند یک افزونه به نام افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس هستید.

این قبیل افزونه ها به شما کمک می کنند تا بتوانید نقش ها و قابلیت های هر کاربر را به دلخواه خود تعریف نموده و بدین ترتیب سفارشی سازی نمایید.

در ادامه این مطلب ابتدا به این مطلب می پردازیم که چرا شما به چنین افزونه ای نیاز دارید و در ادامه هم تعداد پنج مورد از بهترین افزونه های مدیریت کاربران را معرفی می نماییم که شما می توانید با مطالعه ویژگی های هر یک از آنها و بر حسب نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و نصب نمایید.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چرا به افزونه سطح دسترسی کاربران در وردپرس نیاز دارید؟

افزونه های مدیریت کاربران وردپرس، مدیریت و ثبت کاربران جدید را در وب سایت وردپرسی شما بسیار ساده می کند. در وردپرس به صورت پیش فرض این قابلیت وجود دارد، اما بسیار محدود است و شما نمی توانید کنترل کاملی بر نقش های کاربران داشته باشید. بنابراین با افزونه تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس، می توانید به راحتی کاربران خود را به صورت انبوه مدیریت نمائید، برای هر کاربر یک نقش در نظر بگیرید، فرم های ورود و ثبت نام سفارشی ایجاد کنید و بسیاری از موارد دیگر که این افزونه ها در اختیار شما قرار می دهند. اگر وب سایت شما دارای یک  وب سایت با محتوای زیاد، وبلاگ، ارائه دوره های آموزشی و… دارید، این دسته از افزونه ها به شما انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر روی کاربرانتان می‌دهد.

بهترین افزونه های سطح دسترسی کاربران وردپرس

همانطور که اشاره شد، افزونه تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس به شما این امکان را می دهد روی تمامی کاربران وردپرس خود کنترل داشته باشید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین افزونه های سطح دسترسی کاربران وردپرس آشنا کنیم.

1- افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس User Role Editor

افزونه User Role Editor یکی از بهترین افزونه های سطح دسترسی کاربران وردپرس می باشد. به کمک این افزونه می توانید نقش های کاربری جدیدی ایجاد کنید و هر نوع دسترسی که می خواهید به آنها اختصاص دهید. همچنین شما می توانید قابلیت‌ها را برای نقش‌های خاص فعال یا غیرفعال کنید. اگر نقشی وجود دارد که هیچ کاربری از آن استفاده نمی کند را می توانید به سادگی حذف کنید. همچنین می توانید چندین نقش را به یک کاربر اختصاص دهید و نقش هایی را که به طور پیش فرض به کاربران جدید اختصاص داده شده اند را تغییر دهید.

افزونه User Role Editor دارای نسخه پرو و رایگان می باشد. در صورتی که قصد دارید از امکاناتی نظیر: مخفی کردن بخش های مختلف سایت از کاربران، نمایش یا مخفی کردن ویجت‌ها، متاباکس‌ها و دسترسی کاربر به پلاگین‌ها و…استفاده کنید، باید از نسخه پولی این افزونه را نصب کنید. همچنین شما می توانید به وسیله کدکوتاه، اجازه دسترسی به برخی از محتواها را به کاربران بدهید.

2- افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس Adminimize

افزونه Adminimize یک افزونه تعیین سطح دسترسی کاربران وردپرس می باشد که می توانید به کمک آن یک بخش مدیریت کاربران قدرتمندی را به سایت خود اضافه کنید. با این افزونه می توانید موارد غیرضروری که نیازی نیست به کاربران نمایش داده شود را پنهان کنید. با توجه به نقش کاربران، بهش خایی را برای آنها حذف کنید تا کاربر نتواند به آن بخش دسترسی داشته باشد. حتی می‌توانید با این افزونه نقش های مدیریتی مختلفی را برای کاربران مختلف ایجاد کنید و تقریباً تمام موارد موجود در منو را درصفحه تنظیمات افزونه به دلخواه سفارشی سازی نمائید. شما می توانید تمام بخش های هر نقش کاربری را مدیریت کنید.

3- افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس Members

با این افزونه می توانید کنترل کاملی روی تعامل کاربران مختلف در وب سایت خود داشته باشید. این پلاگین قدرتمند به شما این امکان را می دهد تا نقش و قابلیت های هرکاربر را به دلخواه ویرایش کنید تا قادر باشید مدیریت بهتری در سایت خود ایجاد نمائید. افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس Members دارای یک پنل تنظیمات بسیار انعطاف پذیری می باشد که می توانید تنظیماتی را برای اعطای نقش‌های مختلف به یک کاربر سفارش کنید. همچنین شما می توانید به صورت گروهای نقش کاربران را سفارشی سازی نمائید.

علاوه بر این، بسیاری از کدهای کوتاه جهت محدودسازی کاربران به بخش های مختلف سایت استفاده کنید. شما این امکان را دارید که ابزارک فرم ورود به سیستم و ویجت کاربر را در نوار سایت به نمایش بگذارید. این افزونه به طور کامل با اکثر پلاگین های وردپرس سازگاری دارد و شما می توانید بدون نگرانی از این پلاگین قدرتمند برای بهبود عملکرد وب سایت خود استفاده کنید.

4- افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس User Switching

افزونه User Switching یکی از بهترین افزونه های سطح دسترسی کاربران وردپرس می باشد. شما به عنوان مدیر سایت ممکن است لازم باشد از سایر حساب ها وارد وب سایت خود شوید، یا اینکه بخواهید بین دو یا چند حساب کاربری جابجا شوید. با این افزونه می توانید تنها با یک کلیک، از حساب فعلی خود خارج و به یک حساب جدید وارد شوید.

این افزونه سطح دسترسی کاربران در وردپرس، در پنل تنظیمات خود دارای دو سوییچ، Switch to و Switch back می باشد که کاربران می توانند بین حساب ها به عقب و جلو بروند. همچنین شما قادر هستید تمامی حساب‌ها را از منوی نمایه وب سایت خود تغییر دهید. این افزونه کاملاً ایمن است و با افزونه های بادی پرس و بی بی پرس سازگار می باشد. یکی دیگر از ویژگی های ممتاز این پلاگین، جلوگیری از دسترسی کاربران غیرمجاز که حق ویرایش حساب ها را ندارند، می باشد.

5- افزونه مدیریت دسترسی کاربران وردپرس Peter’s Login Redirect

با افزونه Peter’s Login Redirect که از بهترین افزونه های دسترسی کاربران وردپرس است، می توانید کاربران را در موقع ثبت نام در سایت به صفحه دلخواه منتقل کنید. شما  می توانید صفحاتی را که کاربران پس از ثبت نام باید از آنها بازدید کنند را تنظیم کنید و کاربران را بر اساس نام کاربری، نقش ها یا قابلیت ها به آن صفحات هدایت کنید.

QR: بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27690

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.