ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> محتوای همیشه سبز، درختی که پاییز ندارد!

محتوای همیشه سبز، درختی که پاییز ندارد!

12345
محتوای همیشه سبز، درختی که پاییز ندارد!بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 31-01-1400امتیاز: 5.0محتوای همیشه سبز، درختی که پاییز ندارد!در میان محتواهایی که در اینترنت می بینیم یا در سایتهای مختلف می خوانیم بعضی از محتوا ها هستند که هرگز قدیمی نمی شوند و همواره معنا و مفهوم خاص ...

در میان محتواهایی که در اینترنت می بینیم یا در سایتهای مختلف می خوانیم بعضی از محتوا ها هستند که هرگز قدیمی نمی شوند و همواره معنا و مفهوم خاص خود را دارد به عبارت دیگر این محتواها تاریخ مصرف ندارند و مطالعه آنها در هر زمانی می تواند مفید واقع شود این محتواها را محتوای سبز یا محتوای همیشه سبز به انگلیسی (Evergreen Content) می نامند.

اصطلاح محتوای سبز یک اصطلاح رایج و شناخته شده در دنیای گسترده تولید محتوا است.

تولید محتوای همیشه سبز بهتر است یا تولید سایر محتواها؟

جواب این سوال که تولید محتوای همیشه سبز بهتر است یا تولید سایر محتواها، دقیقاً بستگی به حوزه کاری وب سایت شما دارد مثلا اگر شما در مورد قیمت روز سکه و طلا کار می کنید، این مطالب شما محتوای همیشه سبز نیست زیرا متناسب با گذشت زمان قیمت‌ها هم تغییر می‌کند بنابراین محتوای شما دیگر کاربردی نخواهد بود.

اما اگر اما اگر وب سایت شما مثلاً در زمینه فروش عینک آفتابی باشد، شما در کنار فروش محصول خود می توانید محتوای همیشه سبز هم تولید کنید.

مثلا اینکه:

چه نوع عینکی متناسب با صورتهای گرد است؟

عینک های گربه ای برای چه فیس هایی مناسب است؟

و موضوعاتی شبیه این موضوعات.

بنابراین دقیقاً نمی توانیم بگوییم که محتوای سبز بهتر است یا سایر محتواها.

اما توجه به این نکته ضروری است که اگر محتواهای سبز در وب سایت شما قرار بگیرد، همواره آمار بازدید را به سوی وب سایت شما جذب خواهد کرد. بنابراین در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید سعی کنید محتوای همیشه سبز تولید کنید.

 چرا باید محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

همواره مخاطب دارید.

همانطور که گفتیم محتوای همیشه سبز همیشه مفید و کاربردی هستند بنابراین این محتواها یک بازدهی بلند مدت در جذب مخاطب دارند. بدین صورت که مخاطب در هر زمانی حتی ممکن است مدت ها پس از انتشار مطلب شما به سراغ محتوای سبز شما برود و آن را مطالعه نماید بنابراین مطلبی که شما امروز تولید می‌کنید می‌تواند تا چند سال مخاطبان را از موتورهای جستجو به سمت وب سایت شما روانه سازد.

 در رنکینگ گوگل رتبه های بالاتری را خواهید داشت.

هنگامی که شما یک مطلب سبز تولید میکنید این محتوا در هر زمانی توسط کاربران مورد سرچ و بررسی قرار خواهد گرفت بنابراین شاید اگر شما یک موضوع جذاب را با یک متن یونیک و منحصر به فرد تولید کرده باشید می توانید مطمئن باشید که همواره کاربران زیادی از موتورهای جستجو وارد وب سایت شما خواهند شد بنابراین شما در موتورهای جستجو رنگینگ بالاتری را خواهید داشت.

وب سایت ها و وبلاگها به شما لینک می دهند.

اگر شما یک محتوای سبز جذاب و منحصر به فرد تولید کرده باشید می‌توانید مطمئن باشید که مطلب شما توسط وب سایت ها و وبلاگ های دیگر لینک داده خواهد شدو بنابراین بازدید های بسیاری را دریافت خواهید داشت.

سخن آخر

اگر تصمیم دارید محتوای سبز برای وب سایت خود تولید کنید مطمئن باشید که صرف وقت کافی برای نوشتن محتوای مفید و کاربردی بسیار مثمر ثمر و نتیجه بخش خواهد بود. محتوای تان را بگونه‌ای تولید کنید که از نظر سئو و اصول نگارشی کیفیت بالایی داشته باشد و متن منحصر به فردی را شامل شده باشد به گونه‌ای که در هر زمانی که کاربر بخواهد بتواند به آن مراجعه کند و نیازهای خود را برطرف نماید.

QR: محتوای همیشه سبز، درختی که پاییز ندارد!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27306

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.