ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> معرفی سرم لاکتیک اسید اوردینری

معرفی سرم لاکتیک اسید اوردینری

سرم لاکتیک اسید اوردینری یک سرم چند کاره با حجم 30 میلی لیتر و محصول کشور کانادا می باشد. این سرم فوق العاده یک لایه بردار اسیدی سطحی و ملایم برای پوست است. این لایه بردار باعث جوانسازی و کاهش مشکلات پوستی شده و به بهبود بافت و رنگ پوست کمک می کند. سرم لاکتیک اسید اوردینری بافت سبکی داشته و دارای سطح اسیدیته یا pH تقریبی ۳.۸ می باشد. این سرم با وجود فرمولاسیون ملایمی که دارد، یک لایه بردار شیمیایی بسیار موثر است. این سرم اوردینری جهت استفاده انواع پوست ها ایده آل می باشد.

ضرورت استفاده از The Ordinary Lactic Acid + HA

پوست ما در اثر عوامل متعددی از جمله افزایش سن، قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر نور خورشید و عدم مصرف کرم‌ های ضد آفتاب، آلودگی های محیطی و هوا، جوش ها و لک های حاصل از آن ها، سلول های مرده پوست و … دچار تغییرات ناخوشایندی می شود. این عوامل آسیب رسان محیطی موجب بروز انواع لک و چین و چروک ها شده و به مرور پوست را تیره و کدر و زبر می کنند. استفاده منظم و اصولی از محصولات لایه بردار تاثیر چشمگیری در بهبود و پیشگیری از این مشکلات خواهد داشت. سرم لاکتیک اسید برند اردینری نیز یک لایه بردار فوق العاده موثر است. این لایه بردار ضمن جوانسازی پوست به شما کمک می کند پوستی یکدست تر و عاری از ناهمواری ها داشته باشید.

فواید استفاده از سرم لاکتیک اسید  The Ordinaryبرای پوست

سرم اسید لاکتیک اوردینری یک سرم لایه بردار است که لایه ها و سلول های مرده پوست را از بین می برد. از این رو با جایگزینی سلول های تازه تر سبب شفاف و شاداب شدن پوست شما می شود. این سرم با تحریک کلاژن سازی در پوست به بازسازی بافت های آسیب دیده کمک می کند. از این رو سبب جوانسازی و ترمیم پوست شده و خطوط و چروک ها  را کاهش می دهد. سرم اردینری لاکتیک اسید در بهبود لک‌ ها و تیرگی‌ ها و روشن شدن پوست نیز موثر است. این سرم رنگدانه های ناشی از اسکار آکنه و لکه های پیری را با تحریک نمودن بازسازی سلولی کاهش می دهد. این محصول کمک می کند تا لک ها کمرنگ تر شده و به مرور از بین بروند.

این سرم به کمک هیالورونیک اسید و آبرسانی پوست، سد لیپیدی آن را تقویت می کند. از این رو توانایی پوست در جذب و حفظ رطوبت را بهبود داده و پوست را سالم تر و قوی تر می سازد. استفاده از این سرم به مرور بافت و رنگ پوست را بهبود داده و آن را یکدست تر می کند. این سرم با افزایش رطوبت رسانی پوست سبب طراوت و درخشش طبیعی آن نیز خواهد شد. این سرم اوردینری برای یکنواخت نمودن رنگ پوست، بی نظمی های بافتی و خطوط ریز و سطحی یک انتخاب عالی می باشد.

غلظت های مختلف سرم اسید لاکتیک اردینری

سرم لاکتیک اسید اردینری در غلظت های 5 و 10 درصد طراحی شده است. این غلظت ها میزان به کار رفته از این اسید لایه بردار در فرمولاسیون سرم را نشان می دهد. لاکتیک اسید یک اسید ملایم است و برای انواع پوست ‌ها مناسب می باشد. ولی افرادی که پوست های حساس تری دارند، بهتر است ابتدا از سرم لاکتیک اسید 5 درصد اوردینری استفاده نمایند. زیرا سرم لاکتیک اسید با غلظت 10% قدرت بیشتری داشته و ممکن است در اوایل مصرف باعث ایجاد حساسیت شود. بنابراین هنگامی که از اسید لاکتیک 5% استفاده کردید و آمادگی مصرف آن را در پوست خود ایجاد نموده اید، آن گاه می توانید از غلظت 10% آن نیز استفاده نمایید که قوی تر است.

مواد موثر و فعال در فرمولاسیون سرم لاکتیک اسید Ordinary

مهم ترین ماده به کار رفته در فرمولاسیون این سرم لایه بردار اردینری، لاکتیک اسید می باشد که در غلظت های متفاوت ارائه می شود. لاکتیک اسید یک آلفا هیدروکسی اسید یا AHA است که سطح بالایی پوست را با نتایج سریع و قابل مشاهده ای لایه برداری می کند. این آ اچ آ نسبت به سایر اسیدهای لایه بردار عملکرد ملایم‌ تری داشته که احتمال بروز حساسیت را کاهش می دهد. علاوه بر این لاکتیک اسید به رطوبت رسانی پوست کمک کرده که سبب بهبود خطوط ریز و سطحی می شود. هیالورونیک اسید نیز یکی از ترکیبات موجود در این سرم می باشد که موثر ترین ماده آبرسان است. این ماده با نفوذ به عمق پوست و آبرسانی آن سبب شادابی پوست و بهبود علائم پیری می شود. عصاره فلفل تاسمانی در این سرم دارای خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت می باشد. این ماده هرگونه التهاب یا حساسیت ناشی از لایه برداری را کاهش می دهد.

موارد منع مصرف سرم لاکتیک اسید و هیالورونیک اسید اوردینری

سرم لایه بردار لاکتیک اسید اردینری دارای فرمولاسیون ملایمی می باشد. این سرم با داشتن ترکیبات آبرسان و تسکین دهنده باعث تحریک پوست و ایجاد التهاب و حساسیت های ناشی از لایه برداری نمی شود. از این رو این محصول برای انواع پوست ها حتی پوست ‌های حساس مناسب است. البته انجام تست حساسیت قبل از آغاز مصرف آن توصیه می شود. اما پوست هایی که به تازگی از درمان های تهاجمی مانند میکرودرم و … استفاده کرده اند، بهتر است تا مدت کوتاهی از لایه بردار های اسیدی استفاده نکنند.

از طرفی دیگر از سرم لاکتیک اسید اردینری نباید به طور همزمان با اسیدهای دیگر و پپتید ها استفاده شود. ویتامین C یک اسید ناپایدار است و اسیدهای لایه بردار AHA و BHA هرگز نباید همراه با ویتامین C استفاده شوند. زیرا تعادل pH با استفاده همزمان این مواد در کنار هم از بین رفته و حتی ممکن است بی اثر شوند. علاوه بر موارد ذکر شده، از تماس این سرم با پوست حساس اطراف چشم ها نیز به شدت خودداری نمایید.

عوارض احتمالی ناشی از مصرف سرم اوردینری لاکتیک اسید

همان طور که گفته شد این سرم فرمولاسیونی ملایمی دارد که احتمال بروز حساسیت را به حداقل می رساند. از طرفی دیگر فرمولاسیون وگان و گیاهی این سرم فاقد ترکیبات مضر و حساسیت زا از جمله سولفات‌، پارابن، الکل، گلوتن و … می باشد. ولی باید توجه داشته باشید که این لایه بردار همانند سایر لایه بردارهای اسیدی موجب افزایش حساسیت پوست به نور خورشید می شود. از این رو ضروری است که در طول دوران استفاده از لایه بردارها، از پوست خود در برابر اشعه های آفتاب محافظت نمایید. برای این منظور روزها از کرم های ضد آفتاب با spf 30 و بیشتر استفاده کنید.

میزان قابل استفاده بودن سرم اسید لاکتیک + HA اوردینری

سرم لاکتیک اسید اوردینری تا 12 ماه پس از باز شدن درب محصول قابل استفاده می باشد.

مدت زمان لازم برای اثر بخشی سرم لاکتیک اسید برند Ordinary

استفاده از سرم اسید لاکتیک اردینری به صورت موضعی به منظور رفع مشکلات متفاوتی به کار می رود. هر چه این مشکلات و عارضه های پوستی عمیق تر باشند، درمان آن ها به زمان بیشتری نیاز دارد. ولی به صورت کلی ممکن است پس از 4 تا 6 بار استفاده منظم از سرم و یا در طول 1 تا 2 ماه به اثرات و نتایج قابل مشاهده ای دست پیدا کنید.

سرم لاکتیک اسید اردینری اصل ساخت کدام کشور است؟

سرم لاکتیک اسید یکی از سرم ‌های تخصصی مراقبت از پوست از برند کانادایی اوردینری می باشد. محصولات این برند عمدتا متعلق به کشور کانادا بوده ولی علاوه بر کانادا در کشورهای دیگری از جمله انگلیس، سوئد، کره جنوبی و … نیز تولید می گردند.

راه های تشخیص سرم اسید لاکتیک اوردینری اصل از فیک چیست؟

سرم های اوردینری از جمله محصولاتی هستند که نمونه های فیک و تقلبی آن ها در بازار بسیار زیاد است. در هنگام خرید محصول به کیفیت بسته بندی، نوار دور جعبه و بطری محصول، نوشته های روی بطری و فونت آن ها، حجم و بافت سرم، کیفیت و شکل ظاهری قطره چکان و … توجه نمایید. محصول را با بسته بندی موجود در سایت اصلی برند مقایسه کرده و در صورت مشاهده تغییرات غیر معمول به اصل بودن آن شک کنید. همچنین می توانید بچ کد محصول را چک نمایید. اما با وجود تمام موارد ذکر شده، هیچ کدام از این موارد راه قطعی و آسانی برای تشخیص اصل یا فیک بودن این سرم نمی باشد. زیرا این کمپانی هر از گاهی ظاهر بسته بندی محصولات خود را تغییر می دهد. توصیه ما به شما این است که جهت اطمینان از اصل بودن سرم، همواره محصولات اوردینری را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید.

از کجا سرم لاکتیک اسید اورجینال تهیه کنیم؟

متاسفانه وفور محصولات تقلبی آرایشی بهداشتی، مخصوصا سرم های اوردینری باعث هدر رفت سرمایه کثیری از مصرف کنندگان محصولات اوردینری شده و حتی در فروشگاه های آنلاین معتبر نیز این مشکل وجود دارد. تیم رایا میکاپ با تهیه و واردات مستقیم محصولات اوردینری از نمایندگی اصلی محصولات اوردینری در کشورهای اروپایی، ضامن اصالت و اورجینال بودن محصولات خود بوده و محصولی اصل را به دست کاربر میرساند . در صورت تمایل به مطالعه بیشتر و خرید این محصول، کافیست روی خرید سرم لاکتیک اسید10% اوردینری یا خرید سرم لاکتیک اسید 5% اوردینری کلیک کنید.