ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> صفحه “درباره ما” چیست و چه نکاتی را شامل می شود؟

صفحه “درباره ما” چیست و چه نکاتی را شامل می شود؟

12345
صفحه “درباره ما” چیست و چه نکاتی را شامل می شود؟بازبینی توسط سیما امینی در 14-12-1398امتیاز: 5.0صفحه “درباره ما” چیست و چه نکاتی را شامل می شود؟صفحه ی ” درباره ما” یکی از صفحات موثر است که می تواند شما را به مشتریان و کاربرانتان معرفی کند. صفحه ی درباره ی ما در واقع اعتبار و ...

صفحه ی ” درباره ما” یکی از صفحات موثر است که می تواند شما را به مشتریان و کاربرانتان معرفی کند. صفحه ی درباره ی ما در واقع اعتبار و شفافیت شما را با مشتری مشخص می کند و عملکرد شما را را برای سایرین شرح می دهد. امروز می خواهیم در خصوص مهم ترین نکات تهیه یک صفحه ی درباره ما، با کیفیت بالا صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مخاطبانتان را پیش بینی کنی و نیازهایشان را بشناسید

افراد به دلایل مختلفی به سایت شما وارد میشوند و وظیفه شما شناسایی نیاز و هدف آنهاست. بعنوان مثال یک طراح را بررسی میکنیم؛ برای کاربران مهمترین نکات مشاهده نمونه کارها، نرم افزارهای مورد استفاده و سابقه فعالیت یک طراح خواهد بود. مشتریان بدنبال شخصی هستند که مدرک دانشگاهی معتبر، نمونه کارهای مناسب و خلاقیت کافی داشته باشد و بهترین مکان برای ارائه این اطلاعات صفحه درباره ما یا درباره شرکت خواهد بود.

اگر به عنوان یک فریلنسر در حوزه های هنری و تخصصی فعالیت میکنید صفحه درباره ما در واقع متنی برای معرفی شرکت نیست بلکه تمرکز آن باید بر تخصص و تجربه شما از نظر تحصیلی و کاری باشد.

رسمی باشید تا اعتبارتان ارتقا یابد

شما باید تشخیص دهید که چه نوع ادبیاتی برای صفحه درباره ما و ارتباط بهتر با مشتریان مناسب است، این امر مستلزم شناخت مشتریان هدف، گروه سنی و زمینه فعالیت شرکت است. ادبیات مناسب در صفحه درباره ما میتواند موجب ایجاد شناخت نسبی و اعتماد در مشتریان شما گردد.

بعنوان مثال اگر شما وارد کننده تجهیزات فنی و مهندسی هستید معرفی شرکت های همکار، ارائه گواهی معتبر نمایندگی و محیط کاری و تعداد کارمندان شرکت در صفحه درباره ما میتواند مشوق مناسبی برای همکاری افراد با شما باشد ولی باید در نظر داشته باشید که ادبیات شما در این صفحه کاملا رسمی خواهد بود.

در مقابل برای یک نویسنده یا متخصص تولید محتوا رعایت استانداردهای نگارشی و حفظ امضای نویسندگی در این متن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

تبلیغ ممنوع! فقط اصل کاری را بچسبید

صفحه درباره ما محلی برای معرفی خود و ارتباط بهتر با مشتریان است. در این بخش نباید به معرفی محصولات خود و ارزش های آنها بپردازید بلکه از این فضا برای معرفی اهداف و سیاست های کلی شرکت استفاده کنید، اجازه دهید تا افراد با مطالعه صفحه درباره ما تا حد بیشتری با شما و تفاوت های اساسی شرکتتان با سایر رقبا آشنا شوند.

به این فکر کنید که مزیت رقابتی شما در مقایسه با سایر کسانی که در این حوزه فعالیت میکنند چیست و در این صفحه علاوه بر معرفی شرکت، اهداف و چشم انداز خود را برای مخاطبین روشن کنید.

تصویر سازی کنید

برای بیان داستان خود و یا شرکتتان میتوانید از تصاویر مناسب نیز بهره بگیرید، ارائه عکس هایی از محیط شرکت و کارخانه، همایش ها و نمایشگاه هایی که در آنها فعالیت داشته اید و یا حتی عکس پرسنل و مدیران شرکت در صفحه درباره ما میتواند تاثیر زیادی بر ایجاد این ارتباط و شناخت داشته باشد.

البته استفاده از تصاویر بستگی مستقیم به نوع مخاطب و هدف کسب و کار شما دارد. به عنوان مثال برای یک فروشگاه اینترنتی تصاویری از محیط کاری شرکت در بخش پشتیبانی و ارسال اهمیت بیشتری برای کاربران دارد. در حالیکه اگر شما یک آژانس تبلیغاتی هستید بهتر است از تصاویر مربوط به نیروهای خلاق و کارشناسان مطرح در این صفحه استفاده کنید.

برترین مشتریان خود را معرفی نمایید

صفحه درباره ما یا درباره شرکت مکان مناسبی برای معرفی مشتریان برگزیده خود و نظرات آنها در مورد شرکت و یا سایت شما است. از مشتریان خود بخواهید که نظر خود را در چند سطر کوتاه درباره شرکت شما و نحوه ارائه خدمات بنویسند و بخش ویژه ای در صفحه درباره ما به آن اختصاص دهید.

همچنین با معرفی همکاران تجاری و مشتریان شناخته شده خود در صفحه درباره ما براحتی میتوانید اعتماد افراد جدید را کسب کنید. این نحوه معرفی شرکت زمانی ارزشمند است که کسب و کار شما از جنس B2B باشد، به عبارت دیگر مشتریان شما شرکت ها یا سازمان ها هستند.

QR: صفحه “درباره ما” چیست و چه نکاتی را شامل می شود؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27192

دیدگاه‌های کاربران یک نظر

  1. نکات جالبی بود مرسی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.