ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> سایت های رپورتاژ نویسی چند نوع هستند؟

سایت های رپورتاژ نویسی چند نوع هستند؟

12345
سایت های رپورتاژ نویسی چند نوع هستند؟بازبینی توسط سیما امینی در 13-12-1398امتیاز: 5.0سایت های رپورتاژ نویسی چند نوع هستند؟سایت هایی که برای ارائه ی رپورتاژ آگهی ها مشغول هستند و قابلیت انتشار این سبک از آگهی ها را دارند به طور کلی 4 دسته هستند. این وبسایت ها ...

سایت هایی که برای ارائه ی رپورتاژ آگهی ها مشغول هستند و قابلیت انتشار این سبک از آگهی ها را دارند به طور کلی 4 دسته هستند. این وبسایت ها معمولا به شکل تخصصی یا به شکل بازه ای از این سبک از آگهی ها استقبال کرده و انتشار می دهند. با ما در ادامه باشید تا این سه نوع از وبسایت های منتشر کننده را معرفی کنیم.

سایت های تفریحی

وبسایت هایی که همه نوع محتوایی را نشر می دهند و تحت پوشش دارند و از هر دری سخن می‌گویند. این سایت‌ها معمولاً خوانندۀ ثابت ندارند (یا شانس پیدا کردن مقالۀ شما توسط آنها کم است). پس نمی‌توانید روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ خیلی حساب باز کنید. با این حال، وب‌سایت‌های تفریحی معتبر و مورد اعتماد گوگل کم نیستند و رپورتاژ در این وب‌سایت‌ها قطعاً به سئو شما کمک می‌کند. به علاوه، وقتی یک سایت تفریحی مورد اعتماد گوگل باشد، معمولاً مقالۀ شما در آن شانس بالایی برای رتبه گرفتن دارد.

و اما برویم سراغ اصلی‌ترین مزیت وب‌سایت‌های تفریحی: قیمت رپورتاژ در این سایت‌ها بسیار پایین است و بنابراین انتخاب ایده‌آلی برای لینک‌سازی با هزینۀ مناسب هستند.

سایت هایی که به شکل ویژه رپورتاژ تولید می کنند!

این سبک از وبسایت ها یا به صورت تخصصی در خصوص رپورتاژ ها مقاله تهیه می کنند و یا زمینه ی تولید محتوای اختصاصی دارند. پس طبیعی است که خوانندگان ثابتی داشته باشند که مدام به آنها سر بزنند. مثلاً یک سایت اخبار تکنولوژی را در نظر بگیرید. دور از ذهن نیست که افراد خورۀ تکنولوژی، هر روز زمانی را به خواندن مطالب جدید این سایت اختصاص بدهند. با این حساب، اگر قصد دارید رپورتاژ شما دیده شود، این وب‌سایت‌ها بهترین گزینه هستند.

سایت های تخصصی اعتبار بیشتری را برای شما به همراه می آوردن و به طبع هزینه ی آن ها نیز کمی بیشتر است. برخی از وبسایت های تخصصی در زمینه رپورتاژ نویسی قار هستند تا خودشان رپورتاژ شما را تهیه کنند.

یکی از وبسایت هایی که به شکل اختصاصی در زمینه ی رپورتاژ آگهی و رپورتاژ نویسی فعالیت دارد سایت بک لینک است.

سایت های پوشش دهنده اخبار

سایت‌های خبری دارای بازدیدکننده‌های ثابت هستند. اما از آنجایی که خیلی سخت و معمولاً فقط در ازای دریافت مبلغ بیشتر حاضرند مقاله شما را در صفحه اصلی سایت خودشان هم نمایش دهند (چرا که نمی‌خواهند به اعتبارشان لطمه بزنند) و از طرف دیگر خوانندگان آنها هم بیشتر به دنبال اخبار هستند، خیلی نباید روی جنبۀ تبلیغاتی رپورتاژ در این سایت‌ها حساب باز کنید. البته این فقط یک روی سکه است.

ویژگی واقعاً جذاب سایت‌های خبری، میزان اعتبار آنهاست. اکثر این سایت‌ها دارای اخبار هستند که در سایت‌های ایرانی و خارجی انعکاس پیدا می‌کند و هر بار یک لینک (به عنوان منبع) دریافت می‌کنند. این لینک‌ها در مجموع باعث شده که این سایت‌ها دارای بیشترین اعتبار در بین سایت‌های فارسی زبان باشند و در نتیجه، انتشار رپورتاژ در آنها می‌تواند اعتبار بسیار بیشتری نسبت به 2 مورد دیگر به شما بدهد. البته از آن طرف مبلغ بیشتری هم بابت رپورتاژ از شما دریافت می‌کنن

QR: سایت های رپورتاژ نویسی چند نوع هستند؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27190

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.