ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> چگونه الگوریتم google rank brain را راضی کنیم؟

چگونه الگوریتم google rank brain را راضی کنیم؟

12345
چگونه الگوریتم google rank brain را راضی کنیم؟بازبینی توسط سیما امینی در 16-08-1398امتیاز: 5.0چگونه الگوریتم google rank brain را راضی کنیم؟در این مطلب با ما همراه باشید تا برای شما دوستان از نکات کلیدی بگوییم که می تواند در میزان امتیاز رنک برین شما موثر باشد. با ما در ادامه ...

در این مطلب با ما همراه باشید تا برای شما دوستان از نکات کلیدی بگوییم که می تواند در میزان امتیاز رنک برین شما موثر باشد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید. 1. کلمات کلیدی درست انتخاب کنید همان‌طور که گفته شد، بخش مهمی از رنک برین درباره درک مفهوم عبارت‌هایی است که توسط کاربران جستجو می‌شود. پس باید محتوایی که می‌نویسیم برای عبارت‌هایی متنوع آماده شده باشد. چیزی که می‌تواند کمک بزرگی در این قسمت به ما بکند، تحقیق کلمات کلیدی است. تحقیق کلیدواژه در دو مرحله اهمیت دارد: تحقیق کلیدواژه‌‌‌های کلی برای تدوین استراتژی تحقیق کلیدواژه‌ها برای هر محتوا در هر دو مرحله باید لیستی از کلمات کلیدی که بیشتر از همه سرچ می‌شوند را جمع‌آوری و دسته‌بندی کرد. برای مثال اگر قرار است درباره «سفر به شمال» مطلب نوشته شود، این لیست فرضی می‌تواند شامل کلید‌واژه‌های مرتبطی مثل موارد زیر باشد: مناطق بکر شمال جاهای دیدنی شمال نقاط دیدنی مازندران جاذبه‌های گردشگری گیلان با داشتن کلید‌واژه‌ها، درجه‌بندی و مشخص کردن ارتباطشان، می‌توانید عبارت‌های کاربرپسند‌تر و در وهله دوم گوگل‌پسندتری بنویسید. تحقیق کلید‌واژه، ابزارها و استراتژی‌هایش، بحث گسترده و پر نکته‌ای دارد که خارج از موضوع این مقاله هستند. ۲. خودمانی باشید الآن از خودتان می‌پرسید مگر زبان غیر مردمی هم داریم؟ بله داریم. پاراگراف زیر را بخوانید: ما در شرکت تدبیر گستران شرق دور، در جهت نیل به اهدافی قدم نهاده‌ایم که بنیان‌گذاران آن با اتکا بر بینش و خرد جمعی و بلند‌پروازی اندیشمندانه مدون ساختند تا در افق سند چشم‌انداز کلان، خدمت صادقانه را بازآفرینی و رویکرد کیفیت‌ محور را در تولید محصول ملی نهادینه سازیم. کل این پاراگراف یک جمله بود. آیا شما وقتی می‌خواهید شرکتی را به دوست خود معرفی کنید از این جمله‌بندی و این لحن استفاده می‌‌کنید؟ صد در صد نه! برای نوشتن به زبان مردم باید این چند نکته را رعایت کنید: از کلماتی استفاده کنید که اکثر مردم استفاده می‌‌کنند جملات را تا جایی که درک آن سخت نشود، کوتاه کنید ساده بنویسید کاربران در اینترنت_به‌جز مواردی که به دنبال محتوای تخصصی هستند_ از ساده‌ترین کلمات و جملات استفاده می‌کنند. پس شما هم محتوای خود را برای کاربری آماده کنید که به دنبال پیچیدگی‌‌های الکی و فارسی سخت نیست. ۳. کامل و متنوع باشید در بسیاری از موضوعات می‌توان محتوای جامعی منتشر کرد که نیاز خیلی از کاربران با اهداف مختلف را برطرف کند. برای مثال همین مقاله را می‌توانستیم به ۴ مقاله با عناوین زیر تقسیم کنیم: آشنایی با الگوریتم رنک برین یادگیری ماشین چیست؟ تأثیر تطبیق عصبی در سئو راهکارهای بهبود سئو از نظر الگوریتم رنک برین اما سعی کردیم یک مقاله جامع با عنوان «الگوریتم رنک برین» بنویسیم و هر جا نیاز بود، موضوعات فرعی را هم توضیح دهیم. حالا امکان دارد کاربران با سرچ عبارت‌های زیر به این مقاله برسند: سئو رنک برین افزایش رتبه با تحقیق کلمات کلیدی تطبیق عصبی چیست؟ الگوریتم هوش مصنوعی گوگل نوشتن از موضوعات فرعی اما مرتبط به رنک برین، کمک می‌کند کلید‌واژه‌های جستجو شده بیشتری را به همین محتوا ربط دهد. ۴.  ساختمان محتوای خود را محکم بنا کنید یک بحث گسترده در استراتژی محتوا «ساختار موضوعی» است. ساختار موضوعی در این‌جا یعنی ارتباط دادن محتواها از نظر موضوع و مفهوم و بعد از آن لینک‌سازی داخلی به شکل درست. معروف‌ترین مدل ساختار موضوعی، مدل خوشه‌ای (Topic Cluster) است. در این مدل برای موضوع اصلی محتوایی جامع آماده می‌شود و همه موضوعات فرعی مرتبط، حول همین محتوای اصلی منتشر می‌شوند. برای مثال محتوایی جامع درباره «دیجیتال مارکتینگ» می‌نویسیم و بعد، مقاله‌های زیرمجموعه دیگری مثل سئو، بازاریابی محتوا، گوگل آنالیتیکس، وبلاگ نویسی، فروش اینترنتی و ... در متنشان به آن اشاره می‌کنند و لینک می‌دهند. این کار باعث می‌شود مفاهیمی که الگوریتم رنک برین از وب‌سایت شما درک می‌کند، به موضوع اصلی نزدیک‌تر شود.

در این مطلب با ما همراه باشید تا برای شما دوستان از نکات کلیدی بگوییم که می تواند در میزان امتیاز رنک برین شما موثر باشد. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

1. کلمات کلیدی درست انتخاب کنید

همان‌طور که گفته شد، بخش مهمی از رنک برین درباره درک مفهوم عبارت‌هایی است که توسط کاربران جستجو می‌شود. پس باید محتوایی که می‌نویسیم برای عبارت‌هایی متنوع آماده شده باشد. چیزی که می‌تواند کمک بزرگی در این قسمت به ما بکند، تحقیق کلمات کلیدی است.

تحقیق کلیدواژه در دو مرحله اهمیت دارد:

  • تحقیق کلیدواژه‌‌‌های کلی برای تدوین استراتژی
  • تحقیق کلیدواژه‌ها برای هر محتوا

در هر دو مرحله باید لیستی از کلمات کلیدی که بیشتر از همه سرچ می‌شوند را جمع‌آوری و دسته‌بندی کرد. برای مثال اگر قرار است درباره «سفر به شمال» مطلب نوشته شود، این لیست فرضی می‌تواند شامل کلید‌واژه‌های مرتبطی مثل موارد زیر باشد:

  • مناطق بکر شمال
  • جاهای دیدنی شمال
  • نقاط دیدنی مازندران
  • جاذبه‌های گردشگری گیلان

با داشتن کلید‌واژه‌ها، درجه‌بندی و مشخص کردن ارتباطشان، می‌توانید عبارت‌های کاربرپسند‌تر و در وهله دوم گوگل‌پسندتری بنویسید. تحقیق کلید‌واژه، ابزارها و استراتژی‌هایش، بحث گسترده و پر نکته‌ای دارد که خارج از موضوع این مقاله هستند.

۲. خودمانی باشید

الآن از خودتان می‌پرسید مگر زبان غیر مردمی هم داریم؟ بله داریم. پاراگراف زیر را بخوانید:

ما در شرکت تدبیر گستران شرق دور، در جهت نیل به اهدافی قدم نهاده‌ایم که بنیان‌گذاران آن با اتکا بر بینش و خرد جمعی و بلند‌پروازی اندیشمندانه مدون ساختند تا در افق سند چشم‌انداز کلان، خدمت صادقانه را بازآفرینی و رویکرد کیفیت‌ محور را در تولید محصول ملی نهادینه سازیم.

کل این پاراگراف یک جمله بود. آیا شما وقتی می‌خواهید شرکتی را به دوست خود معرفی کنید از این جمله‌بندی و این لحن استفاده می‌‌کنید؟ صد در صد نه!

برای نوشتن به زبان مردم باید این چند نکته را رعایت کنید:

  • از کلماتی استفاده کنید که اکثر مردم استفاده می‌‌کنند
  • جملات را تا جایی که درک آن سخت نشود، کوتاه کنید
  • ساده بنویسید

کاربران در اینترنت_به‌جز مواردی که به دنبال محتوای تخصصی هستند_ از ساده‌ترین کلمات و جملات استفاده می‌کنند. پس شما هم محتوای خود را برای کاربری آماده کنید که به دنبال پیچیدگی‌‌های الکی و فارسی سخت نیست.

۳. کامل و متنوع باشید

در بسیاری از موضوعات می‌توان محتوای جامعی منتشر کرد که نیاز خیلی از کاربران با اهداف مختلف را برطرف کند. برای مثال همین مقاله را می‌توانستیم به ۴ مقاله با عناوین زیر تقسیم کنیم:

  • آشنایی با الگوریتم رنک برین
  • یادگیری ماشین چیست؟
  • تأثیر تطبیق عصبی در سئو
  • راهکارهای بهبود سئو از نظر الگوریتم رنک برین

اما سعی کردیم یک مقاله جامع با عنوان «الگوریتم رنک برین» بنویسیم و هر جا نیاز بود، موضوعات فرعی را هم توضیح دهیم. حالا امکان دارد کاربران با سرچ عبارت‌های زیر به این مقاله برسند:

  • سئو رنک برین
  • افزایش رتبه با تحقیق کلمات کلیدی
  • تطبیق عصبی چیست؟
  • الگوریتم هوش مصنوعی گوگل

نوشتن از موضوعات فرعی اما مرتبط به رنک برین، کمک می‌کند کلید‌واژه‌های جستجو شده بیشتری را به همین محتوا ربط دهد.

۴.  ساختمان محتوای خود را محکم بنا کنید

یک بحث گسترده در استراتژی محتوا «ساختار موضوعی» است. ساختار موضوعی در این‌جا یعنی ارتباط دادن محتواها از نظر موضوع و مفهوم و بعد از آن لینک‌سازی داخلی به شکل درست.

معروف‌ترین مدل ساختار موضوعی، مدل خوشه‌ای (Topic Cluster) است. در این مدل برای موضوع اصلی محتوایی جامع آماده می‌شود و همه موضوعات فرعی مرتبط، حول همین محتوای اصلی منتشر می‌شوند.

برای مثال محتوایی جامع درباره «دیجیتال مارکتینگ» می‌نویسیم و بعد، مقاله‌های زیرمجموعه دیگری مثل سئو، بازاریابی محتوا، گوگل آنالیتیکس، وبلاگ نویسی، فروش اینترنتی و … در متنشان به آن اشاره می‌کنند و لینک می‌دهند. این کار باعث می‌شود مفاهیمی که الگوریتم رنک برین از وب‌سایت شما درک می‌کند، به موضوع اصلی نزدیک‌تر شود.

QR: چگونه الگوریتم google rank brain را راضی کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27040

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.