ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> با دنیای الگوریتم کافئین گوگل آشنا شوید!

با دنیای الگوریتم کافئین گوگل آشنا شوید!

12345
با دنیای الگوریتم کافئین گوگل آشنا شوید!بازبینی توسط سیما امینی در 02-10-1398امتیاز: 5.0با دنیای الگوریتم کافئین گوگل آشنا شوید!در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا الگوریتم کافئین گوگل را به شما دوستان معرفی کنیم. این الگوریتم در زمینه ی محتوا و ایندکس آن در گوگل ...

گوگل کافئین

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا الگوریتم کافئین گوگل را به شما دوستان معرفی کنیم. این الگوریتم در زمینه ی محتوا و ایندکس آن در گوگل فعال است. در می یابیم که این الگوریتم چه نتایج و تغییراتی را با خود همراه کرده است و دقیقا چه می کند؟

شرکت گوگل در سال 2009 با رونمایی از الگوریتم گوگل کافئین، تحولی تازه در سیستم ایندکس محتوای خود ایجاد کرد. پیش از معرفی الگوریتم گوگل کافئین، ایندکس محتوا بر عهده ی سیستم ایندکس بود که برای گروه های مختلف محتوایی بازه های زمانی گوناگونی را صرف می کرد و زمان زیادی هدر می شد تا محتوایی در نتایج جستجو دیده شود و مجوز حضور در نتایج جستجو ی گوگل را دریافت کند.

در واقع آپدیت جدید سیستم ایندکس محتوایی گوگل، همان الگوریتم گوگل کافئین است. این الگوریتم به صورت مداوم و زنده محتواهای جدید را در کمترین زمان ممکن ایندکس می کند و از نظر کیفی بررسی می کند.

اگر شرایط و ضوابط تعریف شده از سوی موتور جستجوی گوگل رعایت شده باشد، این الگوریتم در حداقل زمان ایندکس محتواهای جدید را انجام می دهد.

یک الگوریتم تازه یا یک سیستم؟

از آن جایی که سیستم ایندکس تحت کنترل چندین الگوریم دیگر انجام وظیفه می کرد خود یک سیستم وابسته به الگوریتم ها به شمار می رفت. اما گوگل کافئین با توجه به اینکه خود یک کنترلگر است و نقش نظارتی نیز دارد پس یک سیستم با عملکرد الگوریتمی است.

کافئین در کنار سایر الگوریتم های گوگل فعالیت خود را به بهترین نحو انجام می دهد و گوگل با به روزرسانی و بهبود این الگوریتم تلاش می کند تا کیفیت خدمات رسانی خود را برای کابرانش ارتقا دهد.

گوگل با رخت نو به واسطه ی کافئین؟

نحوه ی نمایش محتوایی و بهبود شرایط نمایش محتوای دلخواه و تازه برای گوگل با استفاده از کافئین یکی از موثر ترین ها بوده است و از آن جایی که گوگل یک موتور جستجوی متن محور است، این تغییرات و تاثیرات در بطن اصلی گوگل رسوخ کرده و سبب بهبود شرایط برای کاربران گوگل و خود موتور جستجوی گوگل شده اند. در ادامه با تعدادی از این تغییرات آشنا خواهیم شد.

  • به روزرسانی لحظه و افزایش منایع نوین مورد نظر کاربران
  • افزایش سرعت ایندکس محتوا و ایجاد نظم و هماهنگی میان محتواهای موجود در نتایج
  • بهبود بانک اطلاعاتی گوگل جهت ایندکس محتوا
  • افزایش تعامل شبکه های اجتماعی با نتایج جستجو ها و محتواها
  • ایجاد ساختار و چارچوب برای نمایش نتایج
  • و…

کلیه ی این تاثیرات خود سبب شدند تا میزان کیفیت محتواهای تولید شده از سوی نویسندگان و سئوکاران بهبود یابد و صاحبان وبسایت ها با وسواس بیشتری تلاش کنند تا شرایط مورد نظر گوگل را رعایت کنند.

با روی کار آمدن الگوریتم کافئین منابعی که رتبه های خوبی را در نتایج به خود اختصاص داده اند برای حفظ رتبه ی پیشین خود باید به طور پیوسته به روزرسانی شوند و همانند گذشته بازه ی زمانی طولانی برای نمایش نتایج جدید طی نخواهد شد.

QR: با دنیای الگوریتم کافئین گوگل آشنا شوید!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27090

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.