ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم در وردپرس سایت به وسیله افزونه ها انجمن ایجاد کنیم؟

چگونه می توانیم در وردپرس سایت به وسیله افزونه ها انجمن ایجاد کنیم؟

12345
چگونه می توانیم در وردپرس سایت به وسیله افزونه ها انجمن ایجاد کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 17-07-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم در وردپرس سایت به وسیله افزونه ها انجمن ایجاد کنیم؟افزونه بی بی پرس افزونه بی بی پرس یک افزونه وردپرسی است که با آن خواهید توانست انجمن ایجاد کنید. افزونه ها و ابزارهای زیادی برای ایجاد انجمن ها وجود ...

ایجاد انجمن در وردپرس سایت

افزونه بی بی پرس

افزونه بی بی پرس یک افزونه وردپرسی است که با آن خواهید توانست انجمن ایجاد کنید. افزونه ها و ابزارهای زیادی برای ایجاد انجمن ها وجود دارد که اکثر آن ها باعث پایین آمدن سرعت سایت خواهند شد و بعضی مواقع امنیت سایت شما را به خطر می اندازند. با به کار گیری از بی بی پرس می توانید مطمئن باشید که ابزار و افزونه ای با کیفیت و ایمن در اختیار دارید که فایده ای فوق العاده وکار با آن آسان می باشد.

ایجاد انجمن با وردپرس

همانگونه که اشاره شد این افزونه کارایی بسیار ساده ای دارا است و همه چیز برای شما ساده و سبک طراحی شده است. همه ابزارها و تنظیمات لازم در دسترس شما می باشند و با چند کلیک ساده می توانید انجمن دلخواهتان را ایجاد نمایید. برای نصب این افزونه کافیست از بخش افزونه ها روی گزینه افزودن کلیک کنید و نام آن را جستجو کنید.

ایجاد انجمن

بعد از نصب و فعال سازی افزونه

پس از نصب و فعال سازی افزونه از منوی پنل وردپرس می توانید به انجمن ها، موضوعات و پاسخ ها دسترسی داشته باشید. در بخش تالار گفتگو ها تمامی انجمن های موجود در سایت شما نمایش داده می شوند که در آن جا می توانید آن ها را ویرایش یا حذف کنید. در قسمت موضوعات(جستارها) و پاسخ ها نیز موضوعات و پرسش ها و همچنین پاسخ هایی که کاربران درج کرده اند قابل ملاحظه و ویرایش هستند.

افزونه بی بی پرس

ولی تنظیمات اصلی و بنیادی انجمن ها در قسمت پیکربندی می توانید انجام دهید. برای دستربابی به این قسمت میبایست از پنل وردپرس به بخش تنظیمات بروید و در آن جا گزینه انجمن ها را انتخاب نمایید. با انجام این عمل به قسمت تنظیمات و پیکربندی انحمن ها وارد خواهید شد که در آن خواهید توانست ساختار و امکانات و نحوه عملکرد آن ها را تعیین کنید. در این بخش مواردی مانند مهلت ارسال پست، زمان ویرایش پیام، پست مهمان ها، ویژگی های انجمن و … قابل تنظیم است.

ایجاد انجمن با افزونه ها

تنظیمات بی بی پرس

شما باید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان تنظیمات بی بی پرس را انجام دهید تا دقیقا به آن چه که می خواهید دت پیدا کنید. به عنوان مثال در بخشی از تنظیمات این افزونه می توانید تعداد سوالات و پرسش ها در هر صفحه را تعیین کنید. برای این بخش با توجه به سیاست طراحی سایت و سلیقه خودتان می توانید تعداد مورد نظر را مشخص کنید.

همچنین جهت بهبود عملکرد سایت و انجمن ها برای کاربران، تنظیمات اصلی و ساختاری را انجام دهید. به عنوان مثال نامک(نام ها) ریشه انجمن ها بهتر است کلمه ای با معنا و مشخص و ثابت باشد. به صورت پیش فرض نامک forum برای این قسمت در نظر گرفته شده است که نام مناسبی است.

ایجاد انجمن با افزونه ها وردپرس

همانطور که در تصویر می بینید نامک بخش های مختلف مانند جستارها، برچسب ها، پاسخ ها و جستجو ها نیز قابل تنظیم هستند که به صورت پیش فرض هم مقادیری برای آن ها در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز می توانید نسبت به تغییر آن ها اقدام کنید.

در ادامه تنظیمات نامک های مربوط به کاربران هم هستند که شما می توانید اقدام به تغییر آن ها بکنید.

ایجاد انجمن با افزونه ها وردپرس سایت

نامک ریشه کاربر، جستارهای آغاز شده، پاسخ های ارسال شده، جستارهای مورد علاقه و درخواست اطلاع رسانی جستار از جمله مواردی هستند که در این بخش توسط شما قابل تغییر و تنظیم هستند.

در آخرین بخش از تنظیمات نیز قسمتی با عنوان هماهنگی با اکیسمت وجود دارد. در صورتی که شما افزونه ضد هرزنامه ی اکیسمت را نصب کرده باشید می توانید بی بی پرس را با آن هماهنگ کنید تا از درج و انتشار اسپم ها و هرزنامه ها در انجمن های سایتتان جلوگیری کنید.

منبع: سزار

QR: چگونه می توانیم در وردپرس سایت به وسیله افزونه ها انجمن ایجاد کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26586

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.