ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> کسب و کار اینترنتی پر رونق در کرونا، با این ترفندها!

کسب و کار اینترنتی پر رونق در کرونا، با این ترفندها!

12345
کسب و کار اینترنتی پر رونق در کرونا، با این ترفندها!بازبینی توسط سیما امینی در 01-02-1399امتیاز: 5.0کسب و کار اینترنتی پر رونق در کرونا، با این ترفندها!در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا از راهکارها و ترفند هایی بگوییم که با به کارگیری آن ها می توانید کسب و کار مجازی خود را ...

سئوی سایت در کرونا

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا از راهکارها و ترفند هایی بگوییم که با به کارگیری آن ها می توانید کسب و کار مجازی خود را حتی با وجود کرونا رونق دهید.

آپدیت باشید تا انتخاب شوید

مخاطبان به دنبال راهنمایی هستند شما می توانید با ارائه مشاوره تخصصی و اطلاعات دقیق در مورد کوید 19 به مخاطب ها در کسب و کار خود غوغا به پا کنید زیرا مردم در این زمان در جستجوی راهنمایی هستند و مطمئن شوید روشی که برای انتشار محتوای خود به کار می گیرید نیز درست است و خواننده ها می توانند با شما در ارتباط باشند. دعوت به پیوستن به شبکه های اجتماعی و ذکر منبع هم می تواند مفید باشد.
اگر از منابع خارجی برای محتوای خود استفاده می کنید، اطمینان داشته باشید که منبع خوبی انتخاب کرده اید و به هر منبع خارجی اعتماد نکنید و مطالب آنها را به اشتراک نگذارید. به یاد داشته باشید که اگر شما محتوای وب سایتی دیگر را منتشر کنید، بازتاب آن روی برند شما تاثیر خواهد گذاشت پس انتشار ندادن اخبار اشتباه بسیار مهم است.

بازاریابی موفق به همراه سئو

اگر تقاضای شما در طی دوران قرنطینه به صفر نرسیده باشد هنوز می توانید با وارد شدن به کانال های دیگر مخاطب های خود را پیدا کنید. از نیاز مردم الهام بگیرید و ببینید چه مواردی را بیشتر جستجو می کنند؛ نظرات آنها را بخوانید و پاسخی برایشان باشید. انجام نکات سئوی مقدماتی اولین قدم برای تنظیم استراتژی بازاریابی شما خواهد بود. در این زمان رسانه های پولی، محلی، اس ام اس یا ویدئو و ایمیل هم می تواند مفید باشد.
الان مهم این است که محتوایی که ارائه می دهید پاسخ یک سوال باشد و همان اطلاعاتی را بدهد که وقتی روی آن کلیک می شود، انتظار داریم که داخل آن باشد و اطلاعات نامربوط ندهید. در کنار محتوای خوب مطمئن شوید که صفحات بد خود را حذف می کنید پس نگاهی کلی به صفحات خود بیندازید و مطمئن شوید اگر محتوایی درباره کوید 19 دارید، درست است. در آخر مطمئن شوید که محتوا و وب سایت شما تجربه و حس اعتبار به خواننده می دهد.

تولید محتوای اختصاصی و کاربردی

سئو ترافیک با کیفیت و طولانی مدت را فراهم می کند با آن که سئو به یک سرمایه گذاری برای استخدام نیرو نیاز دارد اما فراموش نکنید که ترافیکی که از طریق موتورهای جستجو به دست می آید سالها ادامه خواهد داشت. محتوای خوب و بهینه شده ای که امروز با صرف هزینه تولید می کنید، در آینده خدمات زیادی به برند شما می رساند و می تواند منعکس کننده اهداف برند و بهبود اقتصادی شما باشد. الان زمان مرور مطالب خود و بهینه سازی آنهاست و اگر هنوز وب سایت ندارید حالا برای طراحی وب سایت خود اقدام کنید.

ایجاد محیطی جذاب و کاربر پسند

محیط وبسایت خود را مزین کنید و تلاش کنید محیطی ایجاد نمایید که مخاطب شما را درگیر کند و او را وادار کند که دوری در وبسایت شما بزند. بسیاری از مواقع به علت طراحی ساده و بدون ایجاد حس انگیزه در کاربر، شما دنبال کنندگان خود را از دست می دهید.

QR: کسب و کار اینترنتی پر رونق در کرونا، با این ترفندها!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27220

دیدگاه‌های کاربران 2 نظر

  1. قطعا زمانی که تولید محتوا به وصرت کاربردی و تخصصی انجام گیرد رتبه سایت شما هم به همان اندازه در گوگل بالا خواهد رفت و این به نفع شما خواهد بود.
    پانل سقفی

  2. با شما موافقم تولید محتوا در موفقیت سایت تاثر بسزایی دارید .
    6 تن شیلر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.