ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه تبلیغات کلیکی برای وردپرس

افزونه تبلیغات کلیکی برای وردپرس

12345
افزونه تبلیغات کلیکی برای وردپرسبازبینی توسط سیما امینی در 22-07-1401امتیاز: 5.0افزونه تبلیغات کلیکی برای وردپرسامروزه کسب و کارها از حالت حضوری خارج شده و بیشتر آنها به سمت غیر حضوری و آنلاین شدن در حال حرکت هستند. شاید بتوان گفت یکی از سبک هایی ...

امروزه کسب و کارها از حالت حضوری خارج شده و بیشتر آنها به سمت غیر حضوری و آنلاین شدن در حال حرکت هستند. شاید بتوان گفت یکی از سبک هایی که مردم امروز می پسندند، خرید و برآورده کردن نیازها به صورت آنلاین است. افراد تمایلی ندارند تا در خیان های شلوغ مدت زمان زیادی را طی کرده و به بازارهای مختلف سر بزنند و جنس مورد نیاز خود را حریداری نموده و یا خدمات مطلوب را دریافت نمایند.

به همین دلیل آنلاین شدن کسب و کارها، نه یک انتخاب، بلکه یک اجبار است.

اما با آنلاین شدن کسب و کارها، شیوه های تبلیغات و بازاریابی ها هم تغییر پیدا کرده است. دیگر بازاریاب هایی را نخواهیم یافت که محصول خاصی را به مت معرفی کنند. بلکه سایت ها هستند که با تبلیغاتشان، محصولات جدید و خرمات مطلوب را به ما معرفی می کنند.

یکی از روش های تبلیغاتی که بسیاری از سایت ها انتخاب می نمایند، تبلیغات کلیکی است. در این شرایط آنها با سایت هایی با موضوع مشابه خود تبلیغ می دهند و با کلیک کاربر بر روس تبلیغ، مبلغی را به سایت مبدا می پردازند.

مثلا تصور کنید که شما عبارت “سفر به مشهد” را سرچ می کنید. در این شرایط شما با کلیک بر روی یکی از نتایج گوگل وارد صفحه ای می شوید که احتمالا وبسایت یک آژانس مسافرتی است. شما رد صفحه ورودی خود، متوجه تبلیغات دیگری، از جنس موضوع خود می شوید، مثلا تبلیغ سفر به کیش را خواهید دید. در این شرایط شما با کلیک بر روی آن، به صفحه دیگری از یک وب سایت دیگر منتقل می شوید.

اما چه شیوه های راجی در تبلیغات کلیکی وجود دارد؟ مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟ چه افزونه های وردپرسی وجود دارند که به وب سایت ها در این زمینه کمک می کنند؟

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی یا PPC نوعی از تبلیغات آنلاین است که در این روش تبلیغ‌کنندگان تنها زمانی که روی تبلیغ آن‌ها کلیک شود، هزینه پرداخت می‌کنند. این مبلغ بر اساس هر کلیک از تبلیغ‌کننده دریافت می‌شود. تبلیغ شما می‌تواند از جنس تبلیغ بنری، تبلیغ همسان، تبلیغات ریتارگتینگ یا هر شکل دیگری از تبلیغ باشد.

شیوه‌های رایج در تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا ppc به دو صورت انجام می‌شود:

۱- تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو

بازاریابی کلیکی یکی از راه استفاده از تبلیغات موتورهای جستجو برای بدست آوردن کلیک بر روی وب‌سایت است. زمانی‌که شما در حال جستجوی کلمه‌ای در گوگل هستید، حتما این تبلیغات را مشاهده کرده‌اید. تبلیغات گوگل با کلمه AD به رنگ سبز در کنار نام برخی از سایت‌ها نمایش داده می‌شود که مخفف Advertising یا همان تبلیغات می‌باشد.

همچنین موتور جستجوی گوگل علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی بازاریابی موتورهای جستجو، در وب‌سایت‌های مختلف با استفاده از پلنِ AdSense به تبلیغ می‌پردازد . برای نمونه حتما به کادرهای کوچک تبلیغاتی که از طرف گوگل در سایت‌های مختلفی مانند w3schools قرار گرفته است، توجه کرده‌اید.

۲- تبلیغات کلیکی در پلتفرم‌های مختلف

در این روش شما تبلیغ موردنظر خود را به صورت بنر یا متن توسط یک شرکت اینترنتیِ ارائه‌دهنده تبلیغات کلیکی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پربازدید منتشر می‌کنید. سپس به ازای هر کلیکی که کاربران روی تبلیغ شما بکنند، مبلغی را پرداخت خواهید کرد.

همچنین می‌توان از این روش تبلیغات کلیکی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. مانند شبکه اجتماعی فیسبوک که اولین‌بار، این ایده را به اجرا درآورد. پس از آن نیز شبکه‌های اجتماعی دیگری مانند لینکدین و اینستاگرام ، این روش تبلیغاتی را اجرا کردند.

روش‌های پرداخت در تبلیغات به چه صورت است؟

پس از اینکه متوجه شدید که تبلیغات کلیکی چیست و انواع آن را معرفی کردیم، نوبت به آشنایی با الگوهای پرداخت در انواع تبلیغات می‌رسد. سه نوع پرداخت هزینه به منتشرکننده‌ی تبلیغ وجود دارد:

قیمت ثابت:

در این روش، شما مبلغ ثابتی را برای یک یا چند ماه پرداخت می‌کنید. در تمام این مدت، تبلیغ شما در بخش مشخصی از سایت، نمایش داده می‌شود.

دفعات نمایش تبلیغ:

در این روش (CPM) شما به ازای تعداد مشخصی از نمایش تبلیغ، مبلغی پرداخت می‌کنید. توجه داشته باشید که اگر تبلیغ شما یک میلیون‌ بار نمایش داده شود و هیچ‌کس هم روی آن کلیک نکند، هم‌چنان شما باید هزینه‌ای معادل تعرفه‌ی نمایش یک میلیون بار تبلیغ را پرداخت کنید.

تعداد کلیک:

این نوع تبلیغ همان تبلیغات کلیکی یا PPC (مخفف Pay-Per-Click) است که در این حالت به اندازه‌ی کلیک‌هایی که روی تبلیغ شما انجام شده، پرداخت می‌کنید. این روش نیز به دو صورت انجام می‌شود:

  • مزایده یا قیمت پیشنهادی (Bid): یک مزایده برای جستجو و جایگاه‌های آگهی است که در آن آگهی موردنظر خود را ایجاد می‌کنید. سپس برای عبارت‌های کلیدی مختلف برای آن آگهی پیشنهاد قیمت می‌دهید. پیشنهادهای قیمت بالاتر، شانس بهتری برای به‌دست‌آوردن جایگاه اول دارند.
  • امتیاز کیفیت (Quality Score): این امتیاز معمولاً از عدد 10 تعیین می‌شود و میزان هماهنگی تبلیغ شما را با نیازها و علاقه کاربران نشان می‌دهد. هر چه کاربران علاقه بیشتری به یک تبلیغ نشان دهند،‌ امتیاز کیفیت شما بیشتر می‌شود. پس برای اینکه یک کمپین تبلیغات کلیکی موفق داشته باشید به غیر از هزینه، باید کیفیت کار خود را هم بیشتر کنید.

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

۱- هزینه انعطاف پذیر نسبت به بودجه شما

تبلیغات کلیکی این امکان را برای تبلیغ دهندگان فراهم می‌کند تا بتوانند بودجه تبلیغاتی خود را متناسب با نیاز خود همسو کنند.

۲- پرداخت هزینه نسبت به تعداد کلیک

تبلیغ دهندگان تنها به میزان تعداد کلیک هایی که مشتریان بر روی لینک تبلیغاتی آن‌ها انجام می‌دهند و از وب سایتشان بازدید می‌کنند، هزینه پرداخت می‌کنند.

۳- مشاهده و کنترل عملکرد تبلیغات

با ردیابی نرخ تبدیل می‌توان نرخ بازگشت سرمایه تبلیغاتی را بصورت دقیق مشاهده کرد. در یک کمپین تبلیغات کلیکی کنترل همه چیز در دست شما است. اینکه چه چیزی در تبلیغ شما نمایش داده شود، تبلیغ شما در کدام قسمت از صفحه نشان داده شود و چه بخشی از کاربران به دنبال تبلیغ شما باشند. شما حتی می‌توانید مشخص کنید که برای کدام کلمات کلیدی تبلیغ شما نشان داده شود. با استفاده از همین موارد شما می‌توانید تجربه‌ی کاربری را بهینه کنید، ترافیک‌های غیرضروری و نامرتبط را مسدود کنید و به بازار هدف خود، چه در سطح محلی چه در سطح جهانی، برسید.

۴- سرعت تبلیغات

کمپین‌های تبلیغات کلیکی می‌توانند به سرعت در اولین فرصتی که تبلیغتان به نمایش گذاشته می‌شود برای شما ترافیک جذب کنند. این مسئله مخصوصاً زمانی که می‌خواهید نتایج را سریعاً ببینید، بسیار خوب است. اگر تبلیغات کلیکی را با سئو مقایسه کنید، مزیت تبلیغ کلیکی این است که می‌توانید به سرعت از آن پاسخ بگیرید.

۵- تنظیم زمان

این امکان وجود دارد که شما تبلیغات خود را در ساعات خاصی از شبانه روز فعال نمایید. این تعیین وضعیت هم در تبلیغات گوگل قابل انتخاب بوده و هم در سایت های آژانس تبلیغاتی. پس اگر برای شما اهمیت دارد که کاربران تنها در زمان‌های مشخصی از شبانه روز با تبلیغ شما مواجه شوند، می‌توانید از این روش استفاده نمایید.

۶- تنظیم موقعیت مکانی

مورد خوبی که در این نوع تبلیغات وجود دارد، امکان تعیین موقعیت مکانی برای نمایش تبلیغات است. از این طریق می‌توانید تعیین کنید که تبلیغات شما تنها در یک شهر یا استان خاص نمایش داده شود.

۷- مقایسه نوع تبلیغات

بر خلاف تمام آگهی های دیگر که شما در محیط فیزیکی می‌بینید تبلیغات کلیکی به سادگی قابل اندازه‌گیری است. شما بعد از هر تبلیغات کلیکی می‌توانید میزان کلیک و نرخ تبدیل آن را ببینید به این معنا که در تعداد باری که در جستجو ها یا سایت آگهی شما نمایش داده شده (CR) و حتی چند بار کلیک (CTR) شده است.

شما با این ابزار که در بعضی از شرکت های تبلیغاتی وجود دارد می‌توانید تبلیغات خود را به دو شکل متفاوت بزارید و بعد از آگهی ببینید کدام شکل از تبلیغات کلیک بهتری داشته‌اند و از آن استفاده کنید. همجنین می‌توانید به کمک بخش‌های گوگل آنالیتیکس این تبلیغات را کنترل کنید.

معرفی افزونه WP PRO Advertising System برای تبلیغات کلیکی در سایت وردپرسی

افزونه WP PRO Advertising System افزونه وردپرس تبلیغات ابزاری است که شما را قادر خواهد ساخت تبلیغات خود را بر روی وب سایت تان مدیریت کنید.وب مسترانی که از طریق پذیرش تبلیغات درآمد کسب می کنند. شاید مدیریت آگهی هابه آسانی انجام نگیرد به خصوص زمانی که تعداد درخواست ها و تبلیغ ها در وب سایت شما افزایش پیدا می کند.

از طریق این افزونه که دارای ویژگی های قدرتمندی هست برای قرار دادن تبلیغات و مدیریت آنها و همچنین افزودن مکان قرارگیری تبلیغ شما می توانید در عرض چند ثانیه و بدون اتلاف وقت به این مشکل خاتمه بدید و تبلیغات وب سایتتون رو سازماندهی کنید.اگر شما دنبال راهی ساده و راحت و نیز حرفه ای برای مدیریت تبلیغات سایتتان هستید میتونم بگم که این همان افزونه ایست که شما دنبال آن بودید.

پنل کاربری ساده و فارسی افزونه سیستم تبلیغات باعث میشود شما به راحتی بتوانید آگهی های خود را ساخته و مدیریت کنید. در ادامه به بررسی برخی ویژگی های افزونه تبلیغات کلیکی وردپرس میپردازیم:

امکانات و ویژگی های افزونه تبلیغات وردپرس WP PRO Advertising System

  • فارسی و راستچین
  • مدیریت تبلیغ کنندگان
  • مدیریت کمپین ها
  • مدیریت آگهی ها
  • مدیریت ADZONES
  • آمار کلیک ها
  • نشان دادن آگهی های مرتبط
  • تبلیغات POPUP
  • پس زمینه تبلیغات
  • ویرایشگر کد کوتاه
  • آگهی پاسخگو
  • MailChimp آماده
  • پشتیبانی رایگان
  • به روز رسانی رایگان
  • و…..
  • و ….

سازگاری  افزونه تبلیغات وردپرس WP PRO Advertising System

مرورگر: IE6, IE7, IE8, IE9, IE10, IE11, Firefox, Safari, Opera, Chrome

وردپرس : WordPress 4.9.x, WordPress 4.8.x, WordPress 4.7.x, WordPress 4.6.1, WordPress 4.6, WordPress 4.5.x, WordPress 4.5.2, WordPress 4.5.1, WordPress 4.5, WordPress 4.4.2, WordPress 4.4.1, WordPress 4.4, WordPress 4.3.1, WordPress 4.3, WordPress 4.2, WordPress 4.1, WordPress 4.0, WordPress 3.9, WordPress 3.8, WordPress 3.7, WordPress 3.6, WordPress 3.5, WordPress 3.4, WordPress 3.3, WordPress 3.2, WordPress 3.1, WordPress 3.0

افزونه تبلیغات کلیکی وردپرس با درآمد اتریومی

یک پلاگین رمزارزی جدید به دارندگان وبسایت ها و وبلاگ های تحت وردپرس امکان دریافت و انتشار تبلیغات کلیکی با درآمد اتری که مستقیماً به کیف پول اتریوم آن ها واریز شود را داده است.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از کوین تلگراف، در این خبر که دیروز در صفحه Plugin Description در وبسایت رسمی وردپرس منتشر شد، امکان دریافت و انتشار تبلیغات کلیکی برای ناشران فراهم شده و می توانند درآمد رمزارزی خود را بدون واسطه در کیف پول اتریوم خود دریافت کنند.

به گفته وبسایت سازندگان این پلاگین که با نام EthereumAds شناخته می شود، آنان قصد رقابت با بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی دنیا Google AdSense را داشته و با توجه به دریافت رمزارزی درآمد حاصل از این تبلیغات، ناشران بدون نگرانی از مواردی همچون تحریم و محدودیت های داخلی کشورشان می توانند کسب درآمد کنند.

سازندگان این پلاگین همچنین وعده داده اند که پورسانت ناچیزی بابت ارایه این تبلیغات دریافت کرده و تأکید کردند بیش از ۹۰ درصد درآمد حاصل از این تبلیغات به منتشر کنندگان پرداخت خواهد شد. این در حالیست که Google AdSense تنها ۶۸ درصد از درآمد هر تبلیغ را به ناشران می پردازد.

QR: افزونه تبلیغات کلیکی برای وردپرس
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27646

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.