ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> نکات کلیدی در طراحی یک بنر تبلیغاتی

نکات کلیدی در طراحی یک بنر تبلیغاتی

12345
نکات کلیدی در طراحی یک بنر تبلیغاتیبازبینی توسط سیما امینی در 30-11-1398امتیاز: 5.0نکات کلیدی در طراحی یک بنر تبلیغاتیبنر های تبلیغاتی در وبسایت ها یکی از پر طرفدارترین شیوه های تبلیغات اینترنتی در وبسایت ها محسوب می شود. این روش از تبلیغات اگر به درستی و با رعایت ...

اصول تبلیغات بنری

بنر های تبلیغاتی در وبسایت ها یکی از پر طرفدارترین شیوه های تبلیغات اینترنتی در وبسایت ها محسوب می شود. این روش از تبلیغات اگر به درستی و با رعایت نکات طراحی صحیح همراه شود می تواند تاثیر خوبی بر روی کاربران و بازدید کنندگان داشته باشد. در ادامه چندین نکته ی کاربردی و مهم در طراحی یک بنر تاثیر گذار را برای شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

یک عنوان زیبا و جذاب و متفاوت

عنوان های جذاب و متفاوت سبب می شود تا نظر کاربران جلب شود و با کمک عبارتی کوتاه، ولی گیرا می‎‌توانید مشتریان را به‌سمت آگهی خود بکشانید. برای تأکید بیشتر روی متن عنوان، حتما از رنگ یا قلم متفاوت استفاده کنید تا از متن تبلیغ متمایز باشد.

خلاقیت را فراموش نکنید!

کاربر‌ان همیشه به‌سمت جمله‌هایی مانند «رایگان»، «فروش ویژه»، «فقط همین امروز فرصت دارید» و تبلیغات مشابه جذب می‌شوند. استفاده از این عبارات زمانی می تواند بیشینه تاثیر خود را به انجام برساند که موضوع و جهت شما یکی شود. پیام شما باید کوتاه و مفید باشد و اطلاعات کافی دراختیار مشتری بگذارد. پس گام اول این‌ است که توجه او را جلب و در مرحله‌ی بعد پیام خود را منتقل کنید.

انتخاب تصویر و محتوای درخور

برای‌ اینکه تبلیغتان از سایر محتوای وب‌سایت متمایز باشد، می‌توانید با کمک عکس یا جلوه‌های بصری، رنگ و لعاب بیشتری به آن دهید. در این مواقع، حتما از تصاویر و محتوای مرتبط با تبلیغ خود استفاده کنید.

استفاده از عکس یا تصاویر متحرک نامرتبط با تبلیغ، به آگهی شما آسیب می‌‌زند

به‌عنوان مثال، استفاده از عکس مدلی جذاب یقینا توجه کاربران زیادی را به تبلیغ شما جلب خواهد کرد؛ اما این عکس هیچ منفعتی برای شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات سم‌پاشی و آفت‌کشی نخواهد داشت؛ چرا‌که عکس هیچ ارتباطی با موضوع تبلیغ شما ندارد. پس، از تصاویری استفاده کنید که در راستای هدف آگهی شما هستند.

از تکنیک ترغیب برای عمل استفاده کنید

هر بنر تبلیغاتی باید آن‌قدر فریبنده باشد که مشتری را به کلیک‌کردن وادار کند. قرار نیست کاربران مانند تماشای بیلبورد کنار جاده‌ای، فقط بنر شما را ببینند و نام آن را به‌خاطر بسپارند و از کنارش عبور کنند؛ بلکه آن‌ها باید بدانند می‌توانند روی بنر کلیک کنند. پس در طراحی بنر، اندازه‌ی مناسب آگهی را رعایت و از رنگ‌ها و شکل‌های پرزرق‌وبرق به‌گونه‌‍‌ای استفاده کنید که مشتری ناخودآگاه روی آن کلیک کند.

در هر تبلیغ بیش از یک پیشنهاد ارائه نکنید

بمباران‌کردن مشتری با پیشنهاد‌های متفاوت، تنها باعث سر‌در‌گمی او خواهد شد و ممکن است از آگهی شما صرف‌نظر کند. به‌جای اینکه چندین‌و‌چند محصول مختلف را با برچسب «فروش ویژه» به مشتری پیشنهاد کنید، می‌توانید از عبارت «فروش ویژه برای تمامی مدل‌ها و اندازه‌ها» استفاده کنید که برای خریدار به‌مراتب جذاب‌تر است و منظور شما را نیز راحت‌تر منتقل می‌کند. در‌صورتی‌که تخفیفات ویژه را برای تمامی محصولات در نظر گرفته‌ باشید، بهتر است به‌جای استفاده‌ی یک‌باره، چندین مرتبه این مضمون تبلیغاتی را در آگهی‌های دیگر نیز استفاده کنید تا تأثیر بیشتری داشته‌ باشد.

گیف ها گزینه های بهتری هستند

تصاویر متحرک در وب‌سایت توجه کاربران را بهتر به‌خود جلب می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، به‌کار‌بردن انیمیشن درمقایسه‌با تصاویر ثابت در اولویت قرار دارد. استفاده از جلوه‌های بصری مانند کناررفتن و محوشدن و چشمک‌زدن تصاویر به‌آسانی مشتریان را به‌خود جذب می‌کند؛ اما سعی کنید در استفاده از این جلوه‌ها زیاده‌روی نکنید؛ چراکه ممکن است برای مخاطب آزار‌دهنده باشند. حداکثر زمان انیمیشن مناسب تبلیغی ۱۵ ثانیه است و در نظر داشته باشید تصاویر متحرک طولانی‌تر حجم آگهی شما را بسیار افزایش خواهد داد.

تبلیغات خود را زنجیر وار ادامه دهید

شاید توقع بیجایی باشد که تنها با یک آگهی یا بنر تبلیغاتی بتوانید تأثیر زیادی بر مخاطب خود بگذارید. هر وب‌سایتی مخاطبان مختلفی دارد که ممکن است به بنر شما بازخورد‌های متفاوتی نشان بدهند. رشته‌بنر تبلیغات متفاوت با یک مضمون مشترک تبلیغی طراحی کنید و عملکرد آن‌ها را بسنجید. با گذشت زمان، می‌توانید با ترکیب نکات مثبت بنر‌ها فرمول موفقیت آگهی تبلیغی خود را در وب‌سایت‌های مختلف پیدا کنید.

پیش  بینی و تحلیل

تنها روش دانستن اینکه تبلیغاتتان مؤثر بوده‌اند، این ‌است که میزان موفقیت آن‌ها را بسنجید و پایش کنید. از بازدید‌ها گزارش تهیه کنید تا متوجه شوید کدام بنر بیشترین کلیک را داشته‌ است یا کدام وب‌سایت تعداد بیشتری بازدید روانه‌ی تبلیغ شما کرده‌ است. ببینید کدام آگهی‌ها مؤثر‌تر بوده و کدام‌یک کار‌کرد مناسبی نداشته‌اند. بخش‌هایی که کارایی لازم را نداشته‌اند، از آگهی خود حذف کنید و تمرکز خود را روی نکات مثبت تبلیغات مؤثر بگذارید و از آن‌ها در بنرهای تبلیغاتی جدید استفاده کنید. به‌طور مداوم باید این اطلاعات را بررسی کنید و تغییرات لازم را در آگهی‌های بعدی اعمال کنید.

QR: نکات کلیدی در طراحی یک بنر تبلیغاتی
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27181

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.