ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> افزونه Akismet در وردپرس برای علامت گذاری نظرات شما به عنوان اسپم

افزونه Akismet در وردپرس برای علامت گذاری نظرات شما به عنوان اسپم

12345
افزونه Akismet در وردپرس برای علامت گذاری نظرات شما به عنوان اسپمبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 07-06-1397امتیاز: 5.0افزونه Akismet در وردپرس برای علامت گذاری نظرات شما به عنوان اسپمAkismet یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای خلاص شدن از اسپم(SPAM) است. اگرچه ممکن است بعضی اوقات متوجه شوید، نظر شما در فیلتر هرزنامه Akismet به عنوان اسپم فیلتر ...

افزونه Akismet در وردپرس برای اسپم

Akismet یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای خلاص شدن از اسپم(SPAM) است. اگرچه ممکن است بعضی اوقات متوجه شوید، نظر شما در فیلتر هرزنامه Akismet به عنوان اسپم فیلتر شده است. این یک مشکل شناخته شده است و ممکن است دلایل زیادی برای همین وجود داشته باشد که طبق نظرات قبلی ممکن است بعضی از مدیران به عنوان اسپم علامت گذاری کرده باشند، شما با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان نام مفسر، شما لینک تبلیغاتی خود را در نظرات و غیره اضافه می کنید.

طبق گفته های قبلی نوشتم که چطور اظهارنظر می تواند به شما کمک کند خوانندگان خود را افزایش دهید. بنابراین  نهایت زمان را گذاشتم و شروع به اضافه کردن نظرات به سایت های دیگر کردم.

من قبل از توضیح دادن، چند نظر در ذهن دارم:

  • بدون تبلیغات
  • بدون اسپم/ متن یا لینک غیر مرتبط
  • معنای نظرات کامل
  • نظرات با حداقل دو جمله یا اضافه کردن ارزش.

در حالی که من شروع به اظهار نظر در مورد بلاگ های معمولی کردم ، در حالی که در مورد اکثر موارد اظهار نظر کردم،متوجه شدم که نظرات من در این نوشته ظاهر نشده اند ، هیچ یک از آن‌ها اظهار نظر نمی‌کردم که نظر من در حد اعتدال نگه‌ داشته شود.

متوجه شدم که Akismet بسیاری از نظرات را در پوشه اسپم قرار می دهد. حتی از خوانندگان معمولی و وبلاگ نویسان هم همینگونه بوده است. اگر Akismet نصب شده در سایت خود داشته باشید، قبل از اینکه علامت گذاری به عنوان هرزنامه باشد، هر نظر را بررسی کنید.

چگونه Akismet کار می کند؟

Akismet علامت هر گونه نظر به عنوان اسپم ،در نمونه زیر میبینید، بنابراین اگر هر یک از نظرات شما به عنوان اسپم علامتگذاری شده باشد، پس همه نظر شما در پوشه اسپم قرار میگیرد.

افزونه Akismet برای علانت زدن نظرات

نحوه خلاص شدن از شر اسپم ها با Akismet

یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که با اضافه کردن یک نظر به سایت شما و خواندن آنها به علامت گذاری به عنوان نظر خود به عنوان اسپم قرار دهید. اگر نه، شما می توانید در مورد بسیاری از سایت ها مختلف وردپرس که تعداد نظرات متوسط ​​یا کمتری دارند(امیدوارم که همه از Akismet استفاده کنند) نظر بدهند، پس از اضافه کردن 2-3 نظر معنی دار، یک ایمیل برای مدیریت با استفاده از فرم تماس بفرستید و از آنها بخواهید تا علامت گذاری کنند. نظر دادن به عنوان اسپم نیست این یک روند آهسته است اما بسیار موثر است. من به شدت توصیه می کنم که در مورد سایت بسیار فعال که هر روز صدها نظر می شود نظر دهید، چرا که مدیر زمان برای فیلتر کردن نظرات خود از پوشه اسپم پیدا نخواهد شد.

الگوریتم Akismet از تعامل کاربر با نظرات یاد می شود و شانس بسیار بالا است که پس از آن نظرات شما به عنوان اسپم مشخص نخواهد شد. همچنین می توانید آنها را با استفاده از صفحه تماس Akismet تماس بگیرید.

منبع: shoutmeloud.com

QR: افزونه Akismet در وردپرس برای علامت گذاری نظرات شما به عنوان اسپم
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26342

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.