ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر سئو

تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر سئو

12345
تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر سئوبازبینی توسط سیما امینی در 25-04-1399امتیاز: 5.0تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر سئومحتوای ویدئویی اصولا شامل انواع مختلفی می شود و سبک ساخت آن ها باهم متفاوت است. امروز از سئو و تاثیر محتوای ویدئویی بر ان برای شما خواهیم گفت. محتوای ...

محتوای ویدئویی اصولا شامل انواع مختلفی می شود و سبک ساخت آن ها باهم متفاوت است. امروز از سئو و تاثیر محتوای ویدئویی بر ان برای شما خواهیم گفت. محتوای ویدئویی زمان بیشتری می برد تا ساخته شود ولی آیا تاثیر بیشتری هم بر سئو خواهد گذاشت؟

از دیگر موارد موثر در یک وبسایت استفاده از ویدئوهای مناسب با محتوای متنی است که در بازاریابی محتوا نیز به عنوان یک استراتژی مهم درنظر گرفته می شود. استفاده از ویدئوی مناسب مشکلات احتمالی را نشان داده و از محصول معرفی شده به عنوان یک راه حل ایده آل نام می برد. در حال حاضر کسب و کارهای موفق بسیاری هستند که اهمیت ویدئو را درنظر گرفته و باتوجه به آن اقدام به تولید محتوای بصری کرده اند. بهره­ مندی از ویدئوها موجب می شود مخاطبان بیشتری جذب محصول موردنظر شوند و درحال حاضر حدود یک میلیون نفر در طول روز از یوتیوب برای بازدید ویدئوها استفاده می کنند.

ویدئوها می توانند ویژگی ها و قابلیت های ساده و قابل درکی را در اختیار بینندگان قرار دهند و افراد بسیاری ترجیح می دهند که از ویدئوها برای تماشا بهره مند گردند. از سوی دیگر ویدئوها می توانند با بهره گیری از کلمات و تصاویر و یا حتی موسیقی تاثیر بیشتری بر روی افراد داشته باشند و به این ترتیب مدت زمان طولانی تری در ذهن افراد باقی خواهند ماند. البته استفاده از ویدئو دارای معایبی نیز هست که هزینه و زمان بالا به عنوان مهمترین این معایب به شمار می روند.

ویدئوها نیز دارای انواع مختلفی هستند که می توان به Demo Video، Brand Video، Event Video، Expert Interview، Educational or How to Videos و همچنین Explainer Videos اشاره کرد که هر کدام از این ویدئوها کارایی مختص به خود را داشته و باعث می شوند تا کسب و کار موردنظر و محتوای بصری تولید شده بتوانند با تاثیرگذاری بیشتری همراه شوند.

QR: تولید محتوای ویدئویی و تاثیر آن بر سئو
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27259

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.