ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> سئوی تصاویر تکراری در جستجوی گوگل

سئوی تصاویر تکراری در جستجوی گوگل

12345
سئوی تصاویر تکراری در جستجوی گوگلبازبینی توسط سیما امینی در 01-04-1399امتیاز: 5.0سئوی تصاویر تکراری در جستجوی گوگلتولید محتوای تصویری فاکتور های مهم و متعددی را شامل می شود که با رعایت آن ها می توان انتظار داشت که در جستجوی تصویری گوگل، نتیجه ی خوبی کسب ...

تولید محتوای تصویری فاکتور های مهم و متعددی را شامل می شود که با رعایت آن ها می توان انتظار داشت که در جستجوی تصویری گوگل، نتیجه ی خوبی کسب شود. در ادامه نکات مربوط به استفاده از عکس های از قبل موجود، در جستجوی گوگل را خواهیم گفت. آیا می توان از عکس هایی که در گوگل پیدا می کنیم، برای محتوای خود استفاده کنیم و رتبه ی خوبی کسب نماییم؟

مسلما هیچ چیز جای یک عکس یونیک و خاص را نمی گیرد اما، نکاتی وجود دارد که می توان با استفاده از آن، از عکس های اماده و از قبل موجود هم استفاده کرد.

این بحث از گذشته تا اکنون وجود داشته که استفاده از عکس‌های از پیش موجود روی رتبه‌بندی تأثیر منفی می‌گذارد. اما یکی از مهندسان شرکت گوگل در سال 2013 اعلام کرد که استفاده از عکس‌های استوک هیچ تأثیر منفی روی رتبه‌بندی سایت نداشته و در واقع استفاده از این تصاویر هیچ تفاوتی با استفاده از تصاویر اوریجینال از نظر سئو ندارد. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که این تصاویر معمولا ماهیت طبیعی دارند و استفاده‌ی بیش از اندازه از آن‌ها ممکن است نتیجه‌ی خوبی روی ظاهر سایت نداشته باشد. این تصاویر معمولا در نتیجه‌ی موتورهای جستجو از تصاویر دیگر متمایز نمی‌شوند و کمتر توجه بیننده را جلب می‌کنند. مگر اینکه خودتان عکاس حرفه‌ای باشید و از تصاویر خودتان استفاده کنید.

نکته‌ی مهم دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که این تصاویر در اختیار عموم قرار دارند و به غیر از شما دیگران نیز از آن‌ها در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند. گوگل ترجیح می‌دهد یک تصویر را بیش از یک بار رتبه‌بندی نکند همان‌طور که ترجیح می‌دهد به محتوای متنی نیز تنها یک بار امتیاز دهد و به همین دلیل معمولا توصیه می‌شود هیچ وب‌سایتی از محتوای تکراری استفاده نکند. بنابراین اگر یک تصویر پیش از شما، هزاران بار در وب‌سایت‌های دیگر استفاده شده باشد، چرا گوگل باید امتیار جداگانه‌ای برای شما در نظر بگیرد؟

به‌عنوان مثال اگر در مورد فرهنگ کسب‌و‌کار شرکت خودتان محتوا می‌نویسید، می‌توانید داخل اینترنت جستجو کرده و عکسی از چند کارمند خوشحال را برای این محتوا آپلود کنید. همچنین می‌توانید در طول جلسه‌ی شرکت خودتان یک عکس باکیفیت از کارمندان تهیه کرده و برای متن استفاده کنید. استفاده از روش دوم توصیه می‌شود زیرا هم یک عکس باکیفیت، مرتبط و شخصی از شرکت خودتان است و نیز می توانید ساختار دقیق برند خود را به درستی به کاربران خود نشان داده و نمایان کنید.

QR: سئوی تصاویر تکراری در جستجوی گوگل
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27246

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.