ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> اینفوگرافی چیست و بر سئو چگونه موثر است؟

اینفوگرافی چیست و بر سئو چگونه موثر است؟

12345
اینفوگرافی چیست و بر سئو چگونه موثر است؟بازبینی توسط سیما امینی در 10-04-1399امتیاز: 5.0اینفوگرافی چیست و بر سئو چگونه موثر است؟شاید نام اینفوگرافی برای شماهم نام آشناییث باشد. اما نقش اینفوگرافی در سئو چگونه است؟ در ادامه ی این مطلب ما را دنبال نمایید تا درخ صوص اینفوگرافی برای شما ...

شاید نام اینفوگرافی برای شماهم نام آشناییث باشد. اما نقش اینفوگرافی در سئو چگونه است؟ در ادامه ی این مطلب ما را دنبال نمایید تا درخ صوص اینفوگرافی برای شما بگوییم.

در واقع به استفاده و به کارگیری همزمان از متن و تصویر اینفوگرافی گفته می شود. من نمونه‌های بسیاری از اینفوگرافیک‌های ایستا می‌بینم که از مقدار زیادی متن در آن‌ها استفاده شده است. نه تنها این هدف اینفوگرافیک نیست بلکه از دیدگاه سئو، چه کسی متن را در تصویر می‌گذارد!؟

مقدار کمی متن در اینفوگرافیک طبیعی است. به ویژه وقتی از پاراگراف‌های کوچک استفاده می‌کنید اما اگر قرار باشد حجم زیادی متن به کار ببرید، شاید اصلا نباید از اینفوگرافی استفاده کنید.

اگر می‌بینید چاره‌ای جز استفاده از متن زیاد در اینفوگرافیک نیست، بهتر است آن را با صفحات HTML جایگزین کنید و در آن صفحات از متن و تصاویر مناسب هم‌زمان استفاده کنید. یک محتوای بلند بهتر است و می‌تواند برای کسب رتبه و ترافیک بهینه‌سازی شود، کاری که با یک تصویر اینفوگرافیک نمی‌شود انجام داد.

اینفوگرافی مزیت‌هایی دارد که باعث استقبال زیاد از این روش در ارائه‌ی مفاهیم شده است. یکی از نقاط قوت اینفوگرافی قابلیت انتشار ساده و گرفتن تعداد زیادی بازدید، کامنت‌ و لینک‌ است. مزیت دیگر این است که براساس تحقیقات، فرایند انتقال داده‌های دیداری در مغز، به‌طور تقریبی شصت‌هزار برابر سریع‌تر از داده‌های متنی است.

چگونه یک اینفوگرافی خوب بسازم؟

برای یک اینفوگرافی حرفه ای لازم است تا 5 مرحله ی ذکر شده را طی نمایید:

  1. انتخاب یک داستان برای اینفوگرافی؛
  2. انتخاب نوع اینفوگرافی؛
  3. جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز؛
  4. طراحی اینفوگرافی؛
  5. ترویج اینفوگرافی.

اینفوگرافی انواع مختلفی دارد که هر یک نوع از آن ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند. بر اساس نوع نیازتان می توانید اینفوگرافی مربوطه ی خود را طراحی کرده و در محتوا و وبسایت و هرجای دیگر که میخ واهید به کار بگیرید.

QR: اینفوگرافی چیست و بر سئو چگونه موثر است؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27249

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.