ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> چگونه در رتبه بندی 2020 صدرنشین باشیم؟

چگونه در رتبه بندی 2020 صدرنشین باشیم؟

12345
چگونه در رتبه بندی 2020 صدرنشین باشیم؟بازبینی توسط سیما امینی در 04-05-1399امتیاز: 5.0چگونه در رتبه بندی 2020 صدرنشین باشیم؟درادامه می خواهیم از افزایش بازدید کننده در سال 2020 و رشد رتبه ی گوگل برای امسال بگوییم. چه نکاتی توسط گوگل در سال 2020 بیشتر جدی گرفته می شود؟ ...

درادامه می خواهیم از افزایش بازدید کننده در سال 2020 و رشد رتبه ی گوگل برای امسال بگوییم. چه نکاتی توسط گوگل در سال 2020 بیشتر جدی گرفته می شود؟ آیا باید مواردی را سفت و سخت تر در سایت خود اعمال کنیم و جدی بگیریم؟

ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و مشتریان

ایجاد یک تعامل خوب و ایده آل با مشتریان و کاربران نیازمند پیشرفت شما در رتبه بندی سال 2020  گوگل است. گوگل از افراد خلاق که صاحب برند خود هستند و رابطه ی خوبی با مشتریان و بازدید کنندگانشان دارند استقبال می کند. این نکته هم در دسته بهینه سازی قرار می گیرد. شما میتوانید با برگزاری نظرسنجی و پرسش و…. ارتباط خود را با مشتریان و کاربران ارتقا دهید.

مثال هایی جذاب برای افزایش تعامل شامل:

  • کاربران چندین راه درج محتوا داشته باشند: این راه ها شامل تصاویر، اینفو گرافی، ویدیو، و متن می باشد. این کار توجه خواننده را به خود جلب می کندوآنها درگیر محتوای می شوند.
  • خوانا بودن محتوای شما: محتوا باید از فضای سفید، سرفصل ها ، پاراگراف های کوتاه و تصاویر مرتبط استفاده کنند که ساده تر بتوانند کاربران را جذب کنند  و مدت زمان آنها حضور آنها را در صفحه افزایش بدهند.
  • لینک های مرتبط با هر محتوا فراموش نشود: در صفحه های خود لینک های مرتبط به کاربران پیشنهاد بدید که راحت تر و بهتر بتوانند جواب سوال های خود را پیدا کنند. این کار به شدت نرخ فرار سایت شما را کاهش می دهد و باعث می شود کاربران بیشتر در سایت شما بمانند.
  • از کملات کلیدی LSI استفاده کنید. همچنین به سوالات اضافی که کاربران شما در آخر محتوا می پرسند نیز جواب دهید. امروزه تنها ارائه کردن محتوا دیگر کافی نیست. صفحه ها باید حای اطلاعات اضافی باشند که کاربران برای آن جستجو می کنند. ارائه اطلاعات اضافی به حفظ کاربر کمک خواهد کرد و به موتورهای جستجو می گویند که محتوای صفحه ما نه تنها به پرس و جو جستجو پاسخ دادن داده است بلکه حاوی اطلاعات اضافی است که ممکن است در صفحه های دیگر وحود نداشته باشد.

تجربه کاربری نقش مهمی دارد

شاید شما هم نام برایان دین از سایت بک لینکو را شنیده باشید. وی مرد اول سئو از زبان برخی نامیده شده است.

او به تازگی در خصوص تاثیر تجربه کاربری بر روی رتبه بندی گوگل حرف زده است. خبری هم مبنی بر سومین الگوریتم مهم گوگ که رنک برین انتخاب شده است شنیده می شود، و این رویه نه تنها ادامه پیدا می کند بلکه در اینده نقش پر رنگ تری به خود می گیرد.

اگر نمی دانید الگوریتم RankBrain چیست ما در این جا توضیح کوتاهی در باره آن می دهیم. یکی از سیستم های یادگیری ماشین است که به گوگل کمک می کند تصمیم بگیرد صفحه ها در کجای نتایج رنک بگیرند.

به بیانی ساده تر، رنک برین بر روی تعامل کاربران با نتایج جستجو نظارت می کند و بر اساس آن به نتایج رنک می دهد یا از رنک آنها می کاهد. به این صورت که در صورتی که کاربری وارد سایتی شود و در مدت کوتاهی دوباره با نتایج جستجو بازگردد، رنک آن سایت کاهش پیدا خواهد کرد، اما در صورتی که کاربر وارد آن سایت شود و زمانی را درآنجا سپری کند، آن سایت رنک دریافت می کند.

که به تجربه ی کاربری آن سایت بستگی دارد.

برایان توصیه می کند که از کلمات کلیدی با طول متوسط (medium tail keywords) استفاده کنید که بیشترین منفعت را از موتور جستجو و الگوریتم RankBrain دریافت کنید. او می گوید:«زمانی که شما برای یک کلمه کلیدی متوسط صفحه خود را بهینه می کنید(و ازآن یک صفحه فوق العاده می سازید)، RankBrain به صورت اتوماتیک برای آن و کلمات کلیدی مشابه با آن به شما رنک می دهد».

در ادامه بهینه سازی برای کلمات کلیدی با طول متوسط، RankBrain نگاهی به موارد زیر دارد:

  • مدت زمانی که کاربر در صفحه ی شما می ماند(زمان بالای ۳ دقیقه زمان خوبی حساب می شود)
  • نرخ کلیک ورودی یا درصد کاربرانی که بر روی نتایج جستجوی شما کلیک کرده اند.

صفحه  و پست هایی شکیل و برازنده

در این قسمت توصیه های Andy Crestodina بنیانگذار و مدیر بازاریابی Orbit Media را بازگو می کنیم.

اندی توصیه می کند که به دنبال پست هایی بگردیم که تقریبا رنک بالایی دارند وآنها را دوباره نویسی و باز سازی کنیم. شما می توانید این صفحه ها و پست ها رو در گوگل آنالتیکس(Google Analytics) بعد رفتن به قسمت Acquisition » Search Console » Queries سپس در صفحه ای که هستید فیلتر را بصورت هوشمند پیاده کنید . صفحه هایی را انتخاب کنید که رنکآنها بالای ۱۰ باشد(بعتی در صفحه دوم باشند)

حال این مقاله ها را یک تعمیر اساسی کنید. به آن جزئیات، نمونه ها، پاسخ ها، آمار، تصاویر، نقل قول ها و هر چیز دیگری را که باعث می شود پست بهتر شود را اضافه کنید.

اگه واقعا بخواهید به کیفیت آن اضافه کنید می تواند به صورت طبیعی تعداد کلمات آن را افزایش دهید و مقاله ی طولانی تری را در اختیار کاربران قرار دهید. خلاصه آن را به صفحه ای تبدیل کنید که بخواهید آن را پرینت کنید و داخل قاب به دیوار بزنید!

در این جا می تواند ۳ روش موثر تر را نیز مشاهده کنید:

  1. رنک همه  صفحه های سایت خود را بررسی کنید. با اضافه کردن و بهتر کردن چند جمله نه تنها سایت شما ضربه ای نمی بیند بلکه به جای بهتری تبدیل می شود.
  2. همانگونه که محتوای خود را باز نویسی می کنید، به زیر عنوان های متصل شده توجه کنید، چون این قسمت ها ممکن است در صفحه ی نتایج با عنوان «people also ask» و یا در قسمت «related searches» که در پایین صفحه نتایج قرار دارد نیز بیاید.
  3. این کار را به عنوان حسابرسی بازار یابی محتوا هر سه ماه یکبار انجام دهید.

محتوای شما باید به کار مخاطب بیاید!

Steve Rayson بنیان گذار BuzzSumo توصیه می کند برای کسب موقعیت که در نتایج گوگل به عنوان بهترین نتیجه برای جستجو کننده نامیده می شود،‌ برای عناوین خود مقاله هایی طولانی با محتوای عمیق ایجاد کنید.

BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خود در سال ۲۰۱۸، حدودا ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ انتشار یافته بود را بررسی کرد و چیزهای بسیار جالبی در مورد به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته می شوند که در پلتفر های مختلف انلاین پخش، کپی یا به اشتراک گذاشته می شود) و محتوایی که قدرت ماندنگاری دارند پیدا کرد.

برای شروع، در 3 سال گذشته، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کاهش یافته است. بخشی از این کاهش به دلیل اشباع محتوا است (به طور میانگین هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی انتشار داده می شود) و بخش دیگرآن انتشار محتوا به صورت خصوصی است(کاربران آنرا بصورت چت خصوصی انتشارمی دهند نه بصورت پست در صفحه ی خود).

استیو متوجه شده که سایت ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و اشباع محتوا سایت ها خوب عمل می کنند و شهرت قوی ای دارند که سایت آنها حاوی محتوای اصلی باشد. در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته می شود، استیو می گوید، “تحقیقات معتبر و محتوای مرجع همچنان به بدست اوردن لینک ادامه می دهند”.

۲ راه عالی برای وجود دارد که به موتور های جستجو نشان دهید که شما محتوایی عمیق، معتبر و ماندگار بر روی سایت خود دارید.

  • ایجاد محتوای طولانی و کارآمد: محتوای شما باید حداقل ۲۰۰۰ هزار کلمه داشته باشد که بتواند از مقاله های کوتاه تر رنک دریافت کند.
  • کلمات کلیدی وابسته و حرفه ای منظور از کلمات کلیدی LSI کلمات کلیدی هستند که وابستگی معنایی بالایی با کلمه کلیدی اصلی محتوای شما دارند و بهتر است که از آنها در محتوای خود استفاده کنید.
QR: چگونه در رتبه بندی 2020 صدرنشین باشیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27264

دیدگاه‌های کاربران 2 نظر

  1. ممنون از مطالب خیلی خوبتون
    اتفاقاً همین موارد رو چندوقت پیش برای سایت خودمون استفاده کردیم و خیلی نتیجه بخش بود.

  2. عالی بود

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.