ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> چه تفاوت هایی بین نوشته ها و برگه ها سایت شما از لحاظ فنی در وردپرس وجود دارد

چه تفاوت هایی بین نوشته ها و برگه ها سایت شما از لحاظ فنی در وردپرس وجود دارد

12345
چه تفاوت هایی بین نوشته ها و برگه ها سایت شما از لحاظ فنی در وردپرس وجود داردبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 22-05-1397امتیاز: 5.0چه تفاوت هایی بین نوشته ها و برگه ها سایت شما از لحاظ فنی در وردپرس وجود داردبه طور پیش فرض، وردپرس به شما دو روش مختلف برای ایجاد مطالب – نوشته ها و برگه ها  می دهد. برای اینکه سایت شما کاربر پسند تر باشد، هنگام استفاده از مطالب ...

به طور پیش فرض، وردپرس به شما دو روش مختلف برای ایجاد مطالب – نوشته ها و برگه ها  می دهد. برای اینکه سایت شما کاربر پسند تر باشد، هنگام استفاده از مطالب جدید، مهم است که از نوشته ها و برگه ها به درستی استفاده کنید. اما زمانی که شما فقط شروع به کار می کنید، می توانید بدانید که دشوار است چه زمانی باید از یک نوشته استفاده کنید و چه زمانی  شما باید از یک برگه استفاده کنید.

برای کمک به شما در درک درستی که برای هر محتوا وجود دارد، قصد دارم تفاوت بین نوشته های وردپرس و برگه ها را در این نوشته ببنید. شما یاد خواهید گرفت:

  • بزرگترین چیزی که تعیین می کند هنگام استفاده از نوشته ها و زمانی که شما باید از برگه ها استفاده کنید چیست.
  • برخی از تفاوت های مشخص بیشتر از نوشته ها در مقابل برگه ها برای تقویت دانش خود است.

مدیریت نوشته وردپرس در مقابل برگه ها،تفاوت به طور خلاصه

در اینجا تفاوت بزرگی بین نوشته ها و برگه ها وردپرس وجود دارد، نوشته های وردپرس یک تاریخ انتشار رسمی دارند و توسط تاریخ در صفحه سایت شما نمایش داده می شوند. اگر میخواهید یک نوشته سایت معمولی بنویسید، باید از یک نوشته استفاده کنید. به عنوان مثال، محتویاتی که اکنون در حال خواندن هستید به عنوان یک نوشته وردپرس منتشر می شود(اگر به بالای صفحه نگاه کنید، می توانید تاریخ انتشار را ببینید).

برگه های وردپرس یک تاریخ انتشار ندارند و برای محتوای استاتیک و بی انتها طراحی شده اند. دو مثال معمول از محتوا که باید یک صفحه باشد، صفحه “تماس” یا “درباره ما” سایت شما است.

منطقی نیست که این محتوا را از تاریخ به لیست اضافه کنید، زیرا شما می خواهید مردم همیشه بتوانند آن را  بدون توجه به زمان بازدید از سایت شما ببینند.

در سطح بالا، این مهمترین تفاوت است:

  • نوشته های وردپرس برای نوشته های به موقع سایت است و یک تاریخ انتشار دارد.
  • برگه های وردپرس برای محتوای استاتیک بدون زمان هستند و تاریخ انتشار ندارند.

چهار تفاوت  فنی بین نوشته وردپرس و برگه ها

شما قبلا می دانید که نوشته ها یک تاریخ انتشار دارند، در حالی که برگه ها ندارند. اما برخی از تفاوت های قابل توجه دیگر وجود دارد که می تواند بر روی نحوه ساخت سایت شما تأثیر بگذارد.

1-شما می توانید نوشته ها را دسته بندی کنید، اما برگه ها سلسله مراتبی هستند

هنگامی که یک نوشته وردپرس ایجاد می کنید، شما می توانید آن را اختصاص دهید:

  • دسته بندی ها
  • برچسب ها

وردپرس سایت و صفحات

دسته بندی ها و برچسب ها به شما در سازماندهی نوشته های خود کمک می کنند و خوانندگان را برای یافتن محتوای مورد علاقه خود راحت تر می کند. هر صفحه آرشیو دسته بندی و برچسب نشان دهنده تمام نوشته های سایت است که با تاریخ انتشار آنها مناسب این دسته یا برچسب هستند. از سوی دیگر برگه ها نمی توانند از دسته ها یا برچسب ها استفاده کنند. در عوض آنها سلسله مراتب سازمان یافته هستند. این یک کلمه بزرگ است اما همه چیز به این معنی است:

شما می توانید یک صفحه را “پدر و مادر” و یک صفحه دیگر “کودک” بنامید. این به شما کمک می کند که برگه ها مربوط به گروه را باهم ترکیب کنید:

تفاوت وردپرس سایت و صفحات

ساختن یک صفحه یک کودک از یک صفحه اصلی به طور عمده روی ساختار Permalink URL آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر صفحه پدر و مادر در “yoursite.com/parent” واقع شود، صفحه کودک URL شما را “yoursite.com/parent/child” می کند. شما می توانید نمونه ای از این را در صفحه Disclaimer ShoutMeLoud ببینید.

2- نوشته معمولا یک نویسنده عمومی دارد، اما برگه ها اینطور نیست

در داشبورد وردپرس پشتی شما، نویسنده ای برای هر دو پست و صفحات خواهید دید. اما در بخش عمومی سایت شما، بیشتر تنها یک نویسنده  برای هر پست هستند. شما می توانید این را در ShoutMeLoud در کنار تاریخ انتشار مشاهده کنید:

وردپرس سایت

کاربران همچنین می توانند بر روی نویسنده نوشته کلیک کنند تا لیستی از همه نوشته های نویسنده را مرور کنند. از سوی دیگر برگه ها یک نویسنده عمومی را فهرست نمی کنند. باز هم می توانید این را در صفحه ShoutMeLoud About ببینید .

3-نمایش نوشته ها در قسمتRSS شما، اما صفحات انجام نشده است

خوراک RSS سایت شما به خوانندگان اجازه می دهد تا با استفاده از چیزی به نام خواننده RSS، مطالب خود را به اشتراک بگذارند. برای مثال، شما می توانید RSS خوراک ShoutMeLoud را در اینجا پیدا کنید(هرچند شما نیاز به یک خواننده RSS دارید که این قسمت را به یک فرمت دوستانه تبدیل کنید).

خوراک RSS شما تنها آخرین نوشته های سایت شما را نشان می دهد. این برگه ها را شامل نمی شود.

این به این معنی است که خوراک RSS به خوانندگان کمک می کند تا به آخرین مطالب شما دسترسی یابند و همانطور که در بالا یاد گرفتید، نوشته ها برای محتوا به موقع است، در حالی که برگه ها برای محتوای استاتیک و بی انتها هستند.

4-نوشته ها دارای فرمت های سفارشی هستند، اما فقط صفحات گاهی اوقات قالب دارند

از آنجا که وردپرس نسخه 3.1 نوشته ها یک ویژگی به نام فرمت ارسال دارند. اساسا این به شما این امکان را می دهد که سبک نوشته خود را متفاوت با توجه به نوع محتوای. معمولا، برای مواردی مانند:

  • تصویر
  • ویدئو
  • نقل قول
  • آلبوم عکس
  • و غیره.

وردپرس صفحات

برگه ها این فرمت ها را ندارند. اما برخی از تم ها شامل قالب های صفحه می شوند که به شما امکان می دهد پوسته های مختلف را به برگه ها مختلف اعمال کنید. هر چند این ویژگی به عنوان فرمت های نوشته رایج نیست.

سوالات متداول درباره نوشته وردپرس و برگه ها

آیا محدودیت در تعداد نوشته ها یا برگه ها است که می توانید ایجاد کنید؟

نه! شما می توانید به عنوان بسیاری از نوشته ها و برگه هایی که شما می خواهید ایجاد کنید.

در نسخه های قدیمی تر وردپرس، با استفاده از بیش از 100 صفحه، مشکلات مربوط به عملکرد را به وجود می آورد، بنابراین شما هنوز هم ممکن است اشاره به این محدودیت داشته باشید. اما از نسخه وردپرس 4.2، این مسئله به طور کامل ثابت شده است و شما هم اکنون می توانید به عنوان بسیاری از صفحات به عنوان شما می خواهید ایجاد کنید.

آیا نوشته ها و برگه ها محتوایتان را می توانید با وردپرس ایجاد کنید؟

نه! در حالی که وردپرس در ابتدا فقط نوشته ها و برگه ها داشت، اکنون می توانید انواع مختلفی از محتوای خود را با استفاده از چیزی به نام پست های سفارشی ایجاد کنید. اگر شما یک توسعه دهنده نیستید، احتمالا هرگز از نوشته های  سفارشی خود استفاده نمی کنید. اما بسیاری از افزونه های محبوب وردپرس انواع نوسته های سفارشی خود را برای شما اضافه می کنند.

به عنوان مثال، اگر از افزونه تقویم رویداد استفاده کنید، یک رویداد پست سفارشی ایجاد خواهد کرد. یا اگر شما در حال ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات هستید، افزونه ممکن است یک نوع نوشته سفارشی برای فهرست خانه شما باشد. شما حتی می توانید افزونه پیدا کنید که به شما کمک می کند نوع نوشته سفارشی خود را ایجاد کنید .

این همه شما باید در مورد برگه ها و نوشته های وردپرس بدانید

در این نوشته، من اختلافات فنی مختلف بین نوشته ها و برگه ها را ذکر کردم. اما برای اکثر وبلاگ نویسان، همه چیز که باید به یاد داشته باشند این است:

  • نوشته ها برای محتوای به موقع است. آنها یک تاریخ انتشار دارند و به ترتیب معکوس در صفحه سایت شما نمایش داده می شوند.
  • برگه ها برای محتوای استاتیک و بی انتها هستند. آنها تاریخ انتشار ندارند آنها برای محتوایی مانند «درباره ما» یا «تماس» صفحات خوب هستند.

منبع:shoutmeloud.com

QR: چه تفاوت هایی بین نوشته ها و برگه ها سایت شما از لحاظ فنی در وردپرس وجود دارد
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26250

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.