ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> سه مورد از افزونه های ضروری وردپرس برای سایت شما

سه مورد از افزونه های ضروری وردپرس برای سایت شما

12345
سه مورد از افزونه های ضروری وردپرس برای سایت شمابازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 12-07-1397امتیاز: 5.0سه مورد از افزونه های ضروری وردپرس برای سایت شمااین روزها افزونه ها یکی از موارد جداناپذیر از وردپرس می باشند و وردپرس بدون افزونه عملا هیچ گونه قدرتی ندارد. به همین خاطر بعد از نصب وردپرس مطمنا به ...

افزونه های ضروری وردپرس

این روزها افزونه ها یکی از موارد جداناپذیر از وردپرس می باشند و وردپرس بدون افزونه عملا هیچ گونه قدرتی ندارد. به همین خاطر بعد از نصب وردپرس مطمنا به یکسری افزونه هایی احتیاج پیدا می کنید تا کارهای مورد نیاز سایت شما را تنها باچند کلیک انجام دهند. در این نوشته  ما به 3 مورد از افزونه ضروری وردپرس که برای هر سایتی مورد استفاده می باشد می پردازیم.

1-تجزیه و تحلیل ترافیک سایت با WordPress Google Analytics Plugin

افزونه های ضروری در سایت

گوگل انالیتیکس راهنمای پیشرفت سایت است با افزونه Google Analytics WD شما خواهید توانست مستقیما در پیشخوان وردپرس خود به همه گزارش های گوگل آنالیتیکز دسترسی پیدا کنید. این افزونه جزئیات دقیقی در مورد عملکرد وبسایت شما و کاربرانتان در قالب نمودارهای جامع ارائه میدهد.

شما همینطور میتوانید در مود هر پارامتری که بخواهید گزارش های سفارشی دریافت کنید, فعالیت کاربران خود را زیر نظر بگیرید و ردیابی سفارشی خود را برای دریافت آمار کاربران وارد شده, نویسندگان, انواع پست ها, دسته بندی ها و غیره فعال کنید.

برای تجزیه و تحلیل عملکرد وبسایت خود این تنها ابزاری است که نیاز دارید و توصیه میکنم شما هم مثل ما از این افزونه استفاده کنید

2- ایجاد امنیت وردپرس با افزونه Wordfence Security

افزونه های ضروری

وردپرس پرطرفدارترین سیستم مدیریت محتوای جهان است و به بیش از 30% از تمام وبسایت های اینترنتی قدرت بخشیده است. این تعداد بسیار زیاد کاربران, وردپرس را به یکی از بهترین هدف ها برای هکرها تبدیل کرده است. بنابراین باید هرچه زودتر یک افزونه امنیتی نصب کنید!

افزونه WordFence Security  محبوب ترین افزونه امنیتی در مخزن وردپرس است. این افزونه با +2 میلیون نصب فعال, در بین افزونه های امنیتی رکورد دار است.

این افزونه با اسکن کردن فایل های سایت, محافظت از صفحه ورود و فایروال از دسترسی هکرها و ربات های مخرب به سایت شما جلوگیری میکند.

3-ساختن انوع فرم ها با افزونه quform

افزونه های ضروری سایت

نمایش فرم های مختلف در سایت ها امری یک افزونه فرم ساز کاربر پسند است که به شما اجازه می دهد براحتی انواع فرم ها را تنها با استفاده از “کشیدن و رها کردن” ایجاد کنید. این افزونه برای ساخت هر نوع فرمی مثل فرم پرداخت, سفارش, عضویت یا خبرنامه ایده آل است. شما همچنین میتوانید برای دریافت فایل از کاربران انواع فرم های آپلود را ایجاد کنید.

افزونه quform بهترین گزینه ای هست که طی این چندسال، برای فرم سازی در وردپرس پیدا کردیم و قطعا از کیفیت آن رضایت صددرصد داریم.

منبع: سزار

QR: سه مورد از افزونه های ضروری وردپرس برای سایت شما
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26551

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.