ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم برای نوشته های سایت خود لینک کوتاه دریافت کنیم؟

چگونه میتوانیم برای نوشته های سایت خود لینک کوتاه دریافت کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم برای نوشته های سایت خود لینک کوتاه دریافت کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 30-07-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم برای نوشته های سایت خود لینک کوتاه دریافت کنیم؟  دریافت لینک کوتاه نوشته های وردپرس آیا شما قسط دارید یک لینک کوتاه برای نوشته ها و صفحات وردپرس خود دریافت نمایید؟ لینک کوتاه وردپرس برای اشتراک در ایمیل ...

 دریافت لینک کوتاه نوشته ها

دریافت لینک کوتاه نوشته های وردپرس

آیا شما قسط دارید یک لینک کوتاه برای نوشته ها و صفحات وردپرس خود دریافت نمایید؟ لینک کوتاه وردپرس برای اشتراک در ایمیل هایتان، پیام های فیس بوک یا حتی پیام های متنی خوب و سودمند هستند. قبلا این یکی از ویژگی های پیش فرض وردپرس بود، این گزینه در قسمت ویرایشگر وردپرس در کنار گزینه ویرایش پیوند یکتا می باشد.

به وسیله این دو روش خواهید توانست این ویژگی را در وردپرس بازگردانید. بهتر می باشد کد قالب را تغییر ندهید و از راه اول استفاده کنید.

1- دریافت لینک کوتاه نوشته ها با نصب افزونه WP Bitly

این روش آسان تر بوده و به همه کاربران توصیه می شود تا از این روش برای افزودن دکمه لینک کوتاه به سایت خود استفاده کنند. این روش به شما اجازه می دهد لینک کوتاه نوشته یا صفحه خود را به راحتی دریافت کنید.

حال افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال سازی افزونه، به طور اتوماتیک دکمه دریافت پیوند(Get Shortlink) در صفحه و نوشته شما اضافه می شود. هنگامی که روی این دکمه کلیک میکنید، لینک کوتاه برای پستها و صفحات وردپرس شما نمایش داده میشود. این لینک کوتاه را می توانید در ایمیل ها و پیام های خود به اشتراک بگذارید، بنابراین مخاطبان شما می توانند به طور مستقیم به صفحه دسترسی پیدا کنند.

دریافت لینک کوتاه نوشته ها در سایت

2-دریافت لینک کوتاه نوشته ها با افزودن دکمه Get Shortlink به صورت دستی در وردپرس

در این روش نیاز است کد زیر را به فایل functions.php قالب خود اضاف و ذخیره نمایید.

دریافت لینک کوتاه نوشته ها در سایت وردپرس

حال دکمه به بخش ویرایش نوشته و صفحات شما اضافه شده است. و شما می توانید با کلیک بر روی این دکمه لینک کوتاه برای نوشته یا صفحه خود  دریافت کنید. بدین صورت میتوان لینک های پیوند یکتا را کوتاه و سازماندهی کرد.

دریافت لینک کوتاه نوشته ها در سایت وردپرس

منبع: سزار

QR: چگونه میتوانیم برای نوشته های سایت خود لینک کوتاه دریافت کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26685

دیدگاه‌های کاربران یک نظر

  1. ساندویچ پانل

    ممنون از سایت خوبتون

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.