ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟

آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟

12345
آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟بازبینی توسط سیما امینی در 24-05-1398امتیاز: 5.0آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟به صورت کلی گوگل از تغیییرات اساسی و بزرگ در ساختار یک وبسایت چندان استقبال نمی کند چون به نظر او هر نوع تغییری مشکوک است و باید بررسی شود. ...

آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟

به صورت کلی گوگل از تغیییرات اساسی و بزرگ در ساختار یک وبسایت چندان استقبال نمی کند چون به نظر او هر نوع تغییری مشکوک است و باید بررسی شود. اما به راستی ما هر زمان و با هر شرایطی که نام و عنوان صفحه ی خود را تغییر دهیم دچار ریزش رتبه می شویم؟ در ادامه در این خصوص بحث می کنیم  اما تا اینجای کار بدانید که تغییر عنوان سایت شما را دچار ریزش می کند.

با این حال گوگل آن را به عنوان تکنیکی برای فریب خود تصور نمی کند. از آنجا که بایست رابطه ای بین محتوا و عنوان صفحه وجود داشته باشد، تغییر عنوان صفحه نمی تواند چنین شائبه ای را ایجاد کند. اما دلایل این واکنش گوگل چیست؟

آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟

رتبه ی سایت شما مهم است!

با اینکه این روزها عصر یادگیری ماشینی گوگل محسوب می شود و گوگل در حال ارتقا هوش مصنوعی خود است، اما با این وجود، عنوان صفحه هنوز یکی از فاکتورهای رتبه بندی صفحات محسوب می گردد.

صفحات و تغییر ان ها چه می کند؟

اخیرا توییت منتشر شده ای توسط وب سایت Distilled به ما نشان می دهد که حتی با وجود اینکه کلیت وب سایت به طور ضمنی حول کلمه ای می گردد، حذف آن کلمه از عنوان صفحه می تواند تاثیر به سزایی بر قابلیت کسب رتبه صفحات داشته باشد.

در خلال یک کنفرانس، وب سایت Distlled نشان داد که حذف کلمه Online از عنوان وب سایتی که به وضوح خدماتش را به صورت آنلاین ارائه می دهد، بر روی رتبه آن تاثیر گذار بوده است.

تاثیر تغییر حذف یک کلمه از عنوان صفحه بر روی رتبه آن

این نتیجه نشان می دهد که علی رغم وجود سیستم های یادگیری ماشینی، آنالیز مترادفات و سیستم های پیچیده درک مفاهیم عبارت، باز هم عنوان صفحه دارای اهمیت به سزایی است. اگر صفحه ای از وب سایت شما دارای رتبه و ترافیک بسیار خوبیست، بهتر است که دست به تغییر عنوان آن نزنید.

پرانتز باز کنیم:

اگر محتوای عنوان صفحه سایت به چیزی اشاره می کند که در حال حاضر با عنوان صفحه در ارتباط نباشد، گوگل آن را یک عنوان نادرست تشخیص داده و رتبه صفحه را در آن کلمات کلیدی کاهش می دهد.

اگر صفحه ای با رتبه و ترافیک بالایی داشته و قصد تغییر محتوای آن را دارید، دست به تغییر عنوان آن نزنید، مگر اینکه دلیل خوبی برای آن داشته باشید. در این صورت همیشه عنوانی را انتخاب نمایید که با محتوای صفحه در ارتباط باشد.

QR: آیا تغییر عنوان صفحات برای سئو ی سایت مضر است؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26946

دیدگاه‌های کاربران 2 نظر

  1. تغییرات در محتواهای قدیمی چی؟اون نکته ی مثبتی نیست؟

    • این موضوع که سبب آسیب رسانی میشه صرفا مربوط به تغییرات ساسی در برگه هاست نه محتواهای قدیمی. محتواهای قدیمی در صورت ادیت شدن رشد خواهند کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.