ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> استاندارد تولید محتوای متنی در وردپرس چیست؟

استاندارد تولید محتوای متنی در وردپرس چیست؟

12345
استاندارد تولید محتوای متنی در وردپرس چیست؟بازبینی توسط سیما امینی در 15-04-1398امتیاز: 5.0استاندارد تولید محتوای متنی در وردپرس چیست؟یکی از سوالات و مباحثی که در میان نویسندگان وبسایت بسیار فراگیر و گسسترده است، تعداد کلمات و طول مطالب مندرج در وردپرس است. تعداد زیادی از کسانی که با ...

یکی از سوالات و مباحثی که در میان نویسندگان وبسایت بسیار فراگیر و گسسترده است، تعداد کلمات و طول مطالب مندرج در وردپرس است. تعداد زیادی از کسانی که با وردپرس کار می کنند همچنان از این موضوع ناآگاه هستند که دقیقا استاندارد تولید محتوا برای درج متن چقدر است؟در این مطلب به بررسی جزئیات تعداد کلمات و طول نوشتاری مطالب و محتواهای وردپرس خواهیم پرداخت تا گره از حل این سوال باز کنیم.

اگر بتوانید مقاله با کیفیت خود را به میزان ۱۰۰۰ کلمه یا بیشتر برسانید، شانس خود را برای گرفتن رتبه خوب از گوگل افزایش می‌دهید. دلایل متعددی بر اهمیت مقدار پیشنهادی متن در وردپرس وجود دارد. زمانی که شما متنی را طولانی‌تر می‌نویسید کلمه کلیدی را بیشتر در سراسر آن به کار می‌برید این یعنی نمی‌توانید متن خود را طولانی کنید اما کلمه کلیدی را به همان میزان بالا نبرید. همچنین به احتمال زیاد باید دارای تیترهای بیشتر، لینک‌های بیشتر و از همه مهم‌تر تصاویر بیشتری در مقاله خود هستید.

چگونه استاندادرد تعیین کنیم؟

مشکل اینجاست که اگر نتوانید محتوای بیش از ۱۰۰۰ کلمه را خوب بنویسید، سخت خوانده می‌شود. پس باید در نوشتن این نوع مقالات طولانی بسیار حرفه‌ای عمل کنید تا جذابیت خواندن داشته باشند و مخاطبان از متن طولانی نترسند. زمانی که محتوای شما طولانی و بدون جذابیت باشد باید انتظار داشته باشید که یا خوانده نشود یا به سرعت از آن صفحه خارج شوند و نرخ خروج بالا رود. طبیعتا این مدل مقالات در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته نمی‌شوند و در نهایت هم رتبه‌ای از گوگل کسب نمی‌کند.

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید مقالات طولانی‌تری بنویسید، دقت کنید و همه چیز را برای آن در نظر بگیرید تا هم برای کاربران جذاب باشد و هم رتبه خوبی در گوگل جذب کنید.

مقدار پیشنهادی متن در وردپرس توسط افزونه yoast seo به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. اگر کمتر از ۳۰۰ کلمه باشد با پیام “تعداد کلمات از ۳۰۰ کلمه مقدار پیشنهادی کمتر است. یک مقدار کلمات بیشتر اضافه کنید.” رو به رو خواهید شد.

منبع:همیار وردپرس

QR: استاندارد تولید محتوای متنی در وردپرس چیست؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26890

دیدگاه‌های کاربران 2 نظر

  1. یعنی هر مطلب بر اساس موضوع وبسایت تو گوگل یه استاندارد جدا داره؟

    • بله مطالب خبری و علمی … هر کدوم بر اساس حوزه ی خودشون تعداد معینی کاراکتر و کلمه نیاز دارن.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.