ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> تغییر قالب وردپرس چه تاثیری در سئو وبلاگ و سایت شما و ترافیک آن دارد

تغییر قالب وردپرس چه تاثیری در سئو وبلاگ و سایت شما و ترافیک آن دارد

12345
تغییر قالب وردپرس چه تاثیری در سئو وبلاگ و سایت شما و ترافیک آن داردبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 21-05-1397امتیاز: 5.0تغییر قالب وردپرس چه تاثیری در سئو وبلاگ و سایت شما و ترافیک آن دارداگر شما یکی از آن وبلاگ نویسان هستید که از یک قالب وردپرس رایگان استفاده می کنید، احتمالا قالب های زیادی را تغییر می دهید. دو مورد از پرسش های رایج ترین در مورد ...

اگر شما یکی از آن وبلاگ نویسان هستید که از یک قالب وردپرس رایگان استفاده می کنید، احتمالا قالب های زیادی را تغییر می دهید.

دو مورد از پرسش های رایج ترین در مورد تغییر یک قالب وردپرس عبارتند از:

  • آیا بر روی جستجوگر سایت من تاثیر می گذارد؟
  • آیا بر ترافیک وبلاگ من تاثیر می گذارد؟

پاسخ به این سوال با سناریوهای مختلف تغییر می کند و من سعی خواهم کرد از تمام زوایای مربوط به وردپرس، جستجوگرها و ترافیک به این سوال پاسخ دهم.

اما پیش از آنکه حرکت کنم، چند چیز است که باید بدانید:

  • بسیاری از قالب های وردپرس مانند پیدایش و پایان نامه با گزینه های ساخته شده در گزینه های جستجوگر می آیند، و اگر شما از ویژگی جستجوگرهای قالب استفاده می کنید، شانس بسیار بالاست که سئو شما در وبلاگ شما تاثیر بگذارد.
  • اگر شما با استفاده از یک افزونه سئو وردپرس برای مدیریت جستجوگر سایت خود استفاده کنید، بیشتر احتمال دارد سئو خود را حفظ کنید، اما تنها در صورتی که قالب جدید وردپرس بهینه‌سازی ‌شود.

تغییر قالب وردپرس

چه کسی سئو شما را مدیریت می کند؟ قالب وردپرس یا افزونه سئو؟

قبل از تغییر در قالب جدید وردپرس سال گذشته، من با استفاده از قالب پایان نامه، و به لطف کارشناسی ارشد ویژگی جستجوگرها، تمام الزامات بهینه سازی موتور جستجو وبلاگ من(بر روی سایت و بر روی صفحه) انجام شده است.

فایده این کار این بود که من یک افزونه کم‌تر را اجرا می‌کردم، و از آنجا که من اغلب چارچوب قالب را عوض نمی‌کنم، برای من کار می‌کرد. اما برای وبلاگ نویسانی که عادت دارند هر لحظه قالب وردپرس را تغییر دهند، این یک ایده خوب است که اجازه بدهید یک افزونه وردپرس به سئو سایت شما کمک کند. بعد از راه‌اندازی Thesis ۲.۰، تصمیم گرفتم یک افزونه سئو را تغییر دهم.

از اینجایی است که من فهمیدم بهتر است از یک افزونه برای مدیریت بخش سئو استفاده کنم. من به شدت توصیه می‌کنم استفاده از وردپرس را توسط یک افزونه Yoast، که یکی ازبهترین افزونه ها موجود است، استفاده کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا وبلاگ خود  را کامل بر روی سایت و در صفحه سئو مدیریت کنید.

برای من این مشکل نبود که تنظیمات سئو خود را از قالب جدید به یک افزونه تغییر دهم.

تغییر قالب های وردپرس می‌تواند منجر به این مشکلات بالقوه شود

تغییر برچسب عنوان، تصور کنید یک قالب وردپرس را تغییر می دهید و از علامت های H2 برای عناوین پست استفاده می کنید یا عناوین پست های خود را لینک می کنید. این قطعا بر رتبه بندی کلی موتور جستجوی شما تاثیر خواهد گذاشت.

شما باید شنیده باشید که Genesis و Thesisیکی از قالب وردپرس بهینه سازی شده سئو است. این به این دلیل است که کد آنها مناسب است، آنها از برچسب های عنوان مناسب استفاده می کنند و از همه الزامات کوچک برای یک قالب بهینه سازی شده سئو کمک می گیرند.

زمانی که یک تغییر را از یک قالب خوب به یک قالب خوب دیگر تبدیل می‌کنید، کم‌تر نگران هستید. اما، وقتی شما یک قالب جدید وردپرس را تغییر دادید، احتمال این وجود دارد که آن‌ها به عنوان سئو بهینه‌سازی شوند.

به همین دلیل است که من همیشه دوست دارم در چارچوب قالب کار کنم، چون آن‌ها به همه چیزهای کوچک اهمیت می‌دهند.

تنظیمات سفارشی خود را از دست می دهید، این یکی از تجربه های شخصی است. هنگامی که یک قالب را تغییر دهید، ممکن است تنظیمات سفارشی قدیمی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

به عنوان مثال، در اینجا در ShoutMeLoud، من از نوار کناری برای چند صفحه استفاده نمی کنم. (به عنوان مثال: راهنمای وردپرس)

هنگامی که قالب وردپرس قدیمی خود را برای یک قالب جدید تغییر می دهید، ممکن است با از دست دادن ویژگی‌های آن خاص قالب خاتمه دهید یا قالب جدید شما باید چنین ویژگی‌هایی را ارائه دهد، یا باید یک متخصص وردپرس را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. علاوه بر این، تمام قالب ها به روش‌های خاصی کدگذاری شده‌اند.

مثلا:

  • برخی از قالب های بخش اول محتوا و سپس نوار کناری را بارگذاری می کنند.
  • برخی از قالب ها همه چیز را بارگیری می کنند(که زمان بارگیری را افزایش می دهد).

اگر می دانید که زمان بارگذاری وبلاگ شما بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر می گذارد، می توانید به وضوح تعیین کنید که آیا رتبه بندی شما بهتر یا بدتر خواهد بود، این امر بر اساس میزان بارگذاری سریع و یا کندی وبلاگ شما میتواند تعیین شود.

  • خواندن مرتبط: قالب وردپرس رایگان در مقابل قالب پولی وردپرس

سئو و قالب وردپرس

تغییر قالب وردپرس با داشتن رتبه بندی همان موتور جستجو

وارد کردن تنظیمات سئو به یک افزونه

اگر چارچوب قالب خود را تغییر دهید ابتدا باید یک پشتیبان کامل از پایگاه داده سایت و قالب خود داشته باشید. سپس تمام اطلاعات سئو را به یک افزونه انتقال دهید.

سئو وردپرس با Yoast، این قابلیت را به صورت داخلی ارائه می دهد و شما می توانید تمام اطلاعات سئو را به افزونه Yoast وارد کنید. پس از این مرحله، شما می توانید قالب خود را به هر قالب دیگر بدون هیچ تاثیری در جستجوگرها تغییر دهید.

یک قالب جستجوگر مناسب را انتخاب کنید

قالب های فوق العاده زیبا در خود وردپرس وجود دارد. در حالی که ممکن است طراحی آنها فوق العاده باشد، بسیاری از آنها از ویژگی های اساسی سئو برخوردار نیستند. قالبی را انتخاب کنید که سئو نامیده می‌شود و کدهای آن عاری از اشکال است.

هنگامی که قالب وردپرس خود را تغییر دادید، می توانید از ابزارهایی مانند SEMRUSH یا عنکبوت سئو برای جستجو در وبلاگ خود استفاده کنید و ببینید آیا خطاهایی وجود دارد که این جستجوگرها می توانند شناسایی کنند. اگر بله، وقت آن است تا برخی از تغییرات را در قالب جدید خود انجام دهیم یا قالب خود را دوباره به یک قالب بهتر تغییر دهیم.

این یک واقعیت است که وقتی قالب را تغییر می دهید، جستجو از سایت شما ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد.

بنابراین تغییر کوچکی در رتبه بندی و ترافیک معمولا در اغلب موارد واضح است، هر چند که شما همیشه می‌توانید هر گونه مشکل سئو را با یک بررسی مناسب درمان کنید. من همیشه به شما توصیه می‌کنم که برای مدتی طولانی به یک قالب پایبند باشید، چون تغییر قالبتان در فواصل زمانی منظم بر برند تجاری کلی سایت شما تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این ،اغلب اوقات شما قادر نخواهید بود فورا تغییرات سئو  که به دلیل تغییر قالب اتفاق می‌افتد را تشخیص دهید، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا تفاوت ایجاد شود.

همچنین، هنگامی که شما یک قالب جدید برای وبلاگ خود خرید می کنید، مطمئن شوید که قالب جدید شما توسط سرویس نشانه گذاری W3C تأیید شده است.

من همیشه ترجیح می دهم از طراحی سفارشی در سایت هایم استفاده کنم. من چارچوب قالبی را انتخاب می کنم و یک طراح را برای یک طراحی سفارشی برای خود استخدام می کنم. این نه تنها احساس منحصر به فردی در سایت به من می دهد، بلکه به نام تجاری نیز کمک می‌کند. هنگامی که یک طراحی سفارشی دارید، نیازی نیست نگران تغییر قالب خود در فواصل زمانی نیمه منظم باشید.

منبع:shoutmeloud.com

QR: تغییر قالب وردپرس چه تاثیری در سئو وبلاگ و سایت شما و ترافیک آن دارد
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26245

دیدگاه‌های کاربران یک نظر

  1. دوستانی که قالب سایت وردپرس خود را عوض میکنند پیشنهاد می شود از پلاگین regenerate thumbnails استفاده کنید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.