ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> اینستاگرام در کسب و کار و سئوی وبسایت ما تاثیر گذار است؟

اینستاگرام در کسب و کار و سئوی وبسایت ما تاثیر گذار است؟

12345
اینستاگرام در کسب و کار و سئوی وبسایت ما تاثیر گذار است؟بازبینی توسط سیما امینی در 03-12-1398امتیاز: 5.0اینستاگرام در کسب و کار و سئوی وبسایت ما تاثیر گذار است؟  در ادامه ی این مطلب از تاثیر اینستاگرام و اکانت بیزینسی در این شبکه ی اجتماعی برای شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید تا ببینیم آیا اینستاگرام تاثیری ...

 

اینستاگرام بیزینس

در ادامه ی این مطلب از تاثیر اینستاگرام و اکانت بیزینسی در این شبکه ی اجتماعی برای شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید تا ببینیم آیا اینستاگرام تاثیری در سئو و کسب و کار ما می تواند ایجاد نماید یا خیر.

بر اساس آمار رسمی اینستاگرام به آدرس business.instagram.com بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در یک ماه دارد و ۵۰۰ میلیون اکانت فعال روزانه که اینستاگرام شان را چک می‌کنند که از این مقدار نزدیک به ۴۰۰ میلیون آن استوری‌ها را هم بررسی می‌کنند.

حدود سه سال گذشته اینستاگرام برای نخستین بار اکانت مخصوص کسب و کار کاربران را با نام Business اکانت رونمایی کرد.با رونمایی و معرفی این نوع اکانت توانست تغییرات چشم گیری در اینستاگرام صورت گرفته و کاربران را برای رشد بیشتر در کسب و کارشان هدایت کند. با کمک این اکانت شما قادرید آمار دقیق تعداد بازدیدهای هر پست، تعداد کسانی که پست شما را در اینستاگرام Save کرده‌اند و یک سری از داده‌های باارزش که هر کدام در نوع خود می‌تواند اثربخشی مناسبی در ادامه مسیر صفحه ما باشد.

با داشتن اطلاعات دقیق و جامع می‌توانید یک استراتژی خوب برای این شبکه اجتماعی یعنی اینستاگرام ایجاد کنید، مثلا چه تعداد کاربران زن یا آقا هستند و یا چه نوع پست‌هایی بیشترین فالوور را برای من داشته است؟ از کدام شهرها بیشترین بازدید و لایک را دارید؟ و همه این موارد کمک می‌کند تا بتوانید پست و محتوای مناسب در زمان مناسب درج کنید.

تمام این قابلیت‌ها در اکانت بیزینس Business اینستاگرام موجود است و در اکانت پرسونال و یا شخصی، چنین آمارهایی را نمی‌توان مشاهده کرد.

  1. روز به روز آمار فروش از فروشگاه های اینستاگرامی در حال افزایش است.
  2. تعداد کاربران اینستاگرام به طرز چشمگیری بالاست و روز به روز هم بر این تعداد افزوده می شود.
  3. کاربران اینستاگرام در انتهای سال 2017 به 800 میلیون کاربر رسیده اند. تنها فیسبوک با دو میلیارد کاربر و یوتیوب با 1.5 میلیارد کاربر نسبت به اینستاگرام در جایگاه بالاتری از نظر تعداد کاربر قرار دارند.
  4. رشد اینستاگرام در سال 2014 الی 2017، 357% درصد گذاری شده است.
  5. % 4.72 کاربران اینستاگرام گزارش داده اند که تصمیم به خرید خود در اینستاگرام را بر اساس چیزی که قبلا در وبسایت ها دیده اند گرفته اند.
  6. اینستاگرام یکی از تاثیر گذارترین اپلیکیشن های جهان است که در میان مخاطبانش برای خرید آنلاین و جلب توجه اعتبار دارد.

شاید از دور چندان موضوع جالب توجهی نباشد که از اینستاگرام برای بازاریابی و کسب و کار خود استفاده کنید اما باید گفت اینستاگرام تاثیر چشمگیری در این زمینه دارد.

اینستاگرام و سئوی سایت ما و کسب و کار

در جستجوهای فعلی اینستاگرام شاید بارها دیده باشید که نتایجی از اینستاگرام در صفحات نخستین ظاهر شده است. این موضوع بیان می کند که گوگل به اینستاگرام اهمیت می دهد. هشتگ ها را می بیند و به تعداد فالور ها هم توجه می کند.

بگذارید شما را با مفهوم Popularity آشنا کنم. مفهوم Popularity بیانگر آن است که شما چقدر در فضای مجازی محبوب هستید. اینجاست که اهمیت اینستاگرام نمود پیدا میکند. اگر دوست دارید تا Popularity سایتتان را افزایش دهید باید در اینستاگرام بسیار قوی ظاهر شوید.

موضوعی که شما باید خیلی به آن توجه کنید، برند شدن در فضای مجازیست. گوگل عاشق این است تا به کاربرانش برند ها را برای نتایج پیشنهاد دهد. اینستاگرام در اختیار شماست تا بتوانید خیلی خیلی راحت و با استفاده از آن برند شوید و در نتایج قرار بگیرید.

QR: اینستاگرام در کسب و کار و سئوی وبسایت ما تاثیر گذار است؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27184

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.