ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> محتوای همیشه سبز چیست و چه نقشی در سئو دارد؟

محتوای همیشه سبز چیست و چه نقشی در سئو دارد؟

12345
محتوای همیشه سبز چیست و چه نقشی در سئو دارد؟بازبینی توسط سیما امینی در 16-06-1398امتیاز: 5.0محتوای همیشه سبز چیست و چه نقشی در سئو دارد؟در این مطلب شما را با محتوای همیشه سبز و مفهوم آن در کار وبسایت ها و تولید محتوا آشنا خواهیم شد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ...

در این مطلب شما را با محتوای همیشه سبز و مفهوم آن در کار وبسایت ها و تولید محتوا آشنا خواهیم شد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معمولا ما همیشه به دنبال چیز هایی هستیم که طول عمر و کارکرد بیشتری دارند برای مثال بین یک کالای اصل و گارانتی دار با یک کارایی درجه دو با طول عمر کم (مثلا یک لباس برند با یک لباس درجه سه) ما معمولا انتخابمان کالایی است که بیشتر برایمان بماند.

 

محتوای همیشه سبز دقیقا چیست و چه می کند؟

بعضی مواقع  شما محتوایی را درج می کنید و تولید مین مایید که برای مدت بسیار طولانی می تواند بدون هیچ تغییری یک محتوای منبع باشد و کاربران را به سوی خود بکشد.، به عنوان مثال “چه کسی برای اولین بار به ماه سفر کرد؟ ” خب این مقاله یک مقاله جامع و تغییر ناپذیر است تا زمانی که خلاف آن ثابت شود، عملا محتوای این مقاله همواره درست بوده و پاسخ یکسانی را به کاربران شما ارائه می دهد. پس می توان نام محتوای همیشه سبز را بر آن نهاد.

اکنون احتمال دارد پرسش شما این باد که ایا تصاویر و ویدئو ها نیز می توانند محتوای همیشه سبز باشند؟ بله، در صورتی که پاسخ به سوالات آن همواره درست و پاسخ گوی سیل عظیمی از مخاطبانتان باشد. پس می توان نتیجه گرفت که محتوای همیشه سبز به آن دسته از محتواهایی گفته می شود که منحصر به یک رویداد، فصل، زمان و… نمی باشد بلکه می تواند پاسخ گوی نیاز کاربران شما در مدت های زمانی طولانی باشد اما محتوای همیشه سبز باید دارای چه خصوصیاتی باشد تا کاربر را به سوی خود جذب کند؟

یکی از ویژگی های اصلی محتواهای همیشه سبز این است که در طول زمان جاودان باشند و با تغییر زمان نیز بتوانند به خوبی نیاز کاربران شما را برطرف سازند و عملا با بروز رسانی های پی در پی بتواند به جامع ترین سوالات شما عزیزان پاسخی مناسب ارائه دهد.

همیشه نیاز به محتوای همیشه سبز داریم؟

این مورد بسته به نوع فعالیت و مخاطبان شما کاملا متغییر است اما چنانچه از محتوای همیشه سبز استفاده می کنید، اعداد و ارقام، ترند ها و… را از دست ندهید و زیرا عملا مخاطبان شما با مشاهده آمار و ارقام می توانند احساس بهتری نسبت به مقاله شما داشته باشند و نیاز آن ها را بهتر از قبل رفع کنند اما همواره به دنبال تولید محتواهای همیشه سبز بی ارزش نباشید زیرا در این صورت تنها وقت خود را هدر داده اید، بلکه به دنبال مقالاتی باشید که کاربر به دنبال آن ها در موتور جستجوی گوگل می گردد!

به عنوان مثال آخرین رویداد ورزشی یا به عنوان مثال نتایج اولیه کنکور 98 می تواند به عنوان یک محتوای همیشه سبز برای کاربرانی باشد که به دنبال این مقالات هستند و می توان گفت عملا بازار داغی را به خود اختصاص می دهند.

نکاتی برایت ولید محتواهای سبز

در ادامه نکاتی مربوط به نوشتن محتوای جالب و کاربرپسند به شیوه ی همیشه سبز برای شما شرح خواهیم داد در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

  • انتخاب عنوان

عنوان هر مقاله به طور مشخص اولین جایگاهی است که مخاطبان با آن ارتباط چشمی، ذهنی و عاطفی برقرار می کنند و می توان گفت کلید اصلی یک محتوای همیشه سبز عنوان آن استف به دو مثال زیر توجه کنید و بگویید کدام مورد می تواند به عنوان یک محتوای همیشه سبز در اختیار کاربران ما قرار بگیرد؟

  • قیمت پراید در سال 80
  • قیمت امروز پراید

همان طور که در تعریف محتوای همیشه سبز خدمت شما عزیزان عرض کردیم، این نوع از محتوا ها همواره باید دارای اعداد و ارقام مشخصی باشند که بتوانند نیاز کاربران را رفع کنند و در طول زمان تغییر نکند، عملا آن محتوا برای 10 سال آینده نیاز به تغییر اعداد و ارقام نخواهد داشت، با این توصیفات فکر می کنید کدام عنوان می تواند مناسب یک محتوای همیشه سبز باشد؟ در بخش نظرات لطفا با دلیل نظر خود را برای ما یادداشت کنید.

 

  • لینک های داخلی و خارجی فراموش نشود!

لینک سازی عملا نقش مستحکم ساختن ریشه مقاله را دارد، همانند آب و یا کود که به عنوان غذا برای سرسبزی درخت شما استفاده می شود اما در خصوص تولید محتوا چگونه می توان سبزی آن را توسط لینک سازی اثبات نمود؟ بی شک استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی می تواند به عنوان یک فاکتور اصلی در مستحکم ساختن ریشه مقاله شما داشته باشد، دریافت لینک های جدید به یک صفحه قدیمی به ربات های گوگل نشان میدهد که این صفحه همچنان ارزشمند است.

 

  • محتوای به روز و خوب انتخاب کنید

بررسی تازگی محتوا همواره از مباحثی می باشد که در اولویت کاری خود باید قرار دهید، مقاله خود را پس از انتشار کمی بروزرسانی کنید تا با قدرت سبز و استوار بماند. به عنوان مثال کمی عکس یا فیلم یا صوت یا چند خط دیگر به آن اضافه کنید.

QR: محتوای همیشه سبز چیست و چه نقشی در سئو دارد؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26969

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.