ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> دیدار با پدر بزرگ در گوگل مپ! + عکس

دیدار با پدر بزرگ در گوگل مپ! + عکس

12345
دیدار با پدر بزرگ در گوگل مپ! + عکسبازبینی توسط سیما امینی در 24-10-1398امتیاز: 5.0دیدار با پدر بزرگ در گوگل مپ! + عکسگوگل مپ بر اساس تصاویری که ثبت می کند نقشه ی خود را می سازد. حال یکی از کاربران نقشه ی گوگل موفق شده تا هنگام مشاهده ی مزرعه ی ...

گوگل مپ بر اساس تصاویری که ثبت می کند نقشه ی خود را می سازد. حال یکی از کاربران نقشه ی گوگل موفق شده تا هنگام مشاهده ی مزرعه ی پدر بزرگش تصویر او را که مدتی است فوت شده با تمام کم و کسری های کیفیتی مشاهده کند.

لزلی بارازا چندی قبل در حال استفاده از خدمات نمای خیابان برنامه نقشه گوگل برای مشاهده مجازی مزرعه پدربزرگ خود در دورانگو واقع در مکزیک بود. وی و خواهرش از طریق این برنامه در حال مشاهده خانه پدربزرگشان در این مزرعه بودند که ناگهان به شکلی غیرمنتظره تصویری از وی را دیدند که در برابر درب منزل نشسته است.

گوگل مپ

این امر آنها را بسیار هیجان زده کرد. ظاهراً در زمان تهیه تصاویر مزرعه یادشده توسط گوگل پدربزرگ لزلی بارازا در برابر خانه خود نشسته بود و لذا تصویر وی به طور اتفاقی ثبت شده است. فرزندان و نوه‌های این فرد درگذشته می‌گویند مشاهده اتفاقی و مجدد تصویر او که البته کیفیت زیادی هم ندارد باعث آرامش خاطر و خوشحالی زیاد آنها شده است.

لزلی بارازا شرح ماوقع را در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشت و صدها پاسخ از افرادی دریافت کرد که عزیزان از دست رفته خود را مجدداً در سرویس نقشه گوگل به شیوه‌های مختلف مشاهده کرده بودند. کار به جایی رسید که حساب رسمی گوگل نیز از لزلی بارازا بابت ارسال این توئیت تشکر کرد.

QR: دیدار با پدر بزرگ در گوگل مپ! + عکس
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27137

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.