ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> الگوریتم کبوتر چه می کند و با سئوی محلی چه ارتباطی دارد؟

الگوریتم کبوتر چه می کند و با سئوی محلی چه ارتباطی دارد؟

12345
الگوریتم کبوتر چه می کند و با سئوی محلی چه ارتباطی دارد؟بازبینی توسط سیما امینی در 04-10-1398امتیاز: 5.0الگوریتم کبوتر چه می کند و با سئوی محلی چه ارتباطی دارد؟در ادامه ی این مطلب به ججزئیات و معرفی کامل عملکرد الگوریتم کبوتر گوگل می پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید تا ببینیم این الگوریتم دقیقا چه تحول و ...

الگوریتم کبوتر

در ادامه ی این مطلب به ججزئیات و معرفی کامل عملکرد الگوریتم کبوتر گوگل می پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید تا ببینیم این الگوریتم دقیقا چه تحول و مسئولیتی را در گوگل انجام می دهد؟

الگوریتم کبوتر گوگل به سبب نظم بخشیدن به محتواهای محلی و لوکیشن ها آمد. در سال 2014 این الگوریتم پا در باغ وحش گوگل گذاشت و هدف اصلی ان نظم بخشیدن به محتواهای لوکیشنی گوگل بود. در واقع به علت اینکه گوگل از زمانی به بعد متوجه این موضوع شد که می تواند از لوکیشن ها نیز به عنوان محتوا استفاده کند. این الگوریتم را طراحی و روانه ی باغ وحش خود کرد.

بار ها پیش آمده که ما در فیلد جستجو ی گوگل هر آنچه که به ذهنمان آمده یا از آن چیزی نمیدانستیم را درج کرده و سرچ کرده ایم. در سال 2014 فاکتور های رتبه بندی هیچگونه فیلتر محلی نداشت اما پس از آمدن الگوریتم کبوتر یک فاکتور اساسی دیگر برای نمایش نتایج در گوگل برای کاربران اضافه شد.

آن هم فاکتور محل زندگی شماست. در واقع گوگل نتایج را علاوه بر تمامی عواملی که در مطالب 200 عامل موثر در رتبه بندی سایت ها آمده، عامل دیگری نیز افزوده که آن هم نمایش نتایج بر اساس فاصله زمانی و مکانی آن ها با شماست. برای همین موضوع است که زمانی که یه فرد در شهر شیراز عبارت کتایخانه های نزدیک من را جستجو کند نتایجی متفاوت با جستجو ی همین عبارت برای فردی که در شهر تهران است نمایش داده می شود.

در واقع کبوتر ما می گردد و می گردد تا  نتایجی که موقعیت مکانی نزدیک تری به ما دارد را برای ما به نمایش در آورد. این موضوع یک بهبود بزرگ برای این موتور جستجو را فراهم کرد.

الگوریتم کبوتر با استفاده از لوکیشن ما و شناسایی موقعیت مکانی ما نتایج را برای فرد شخصی سازی می کند. گوگل با استفاده از این الگوریتم متفاوت خود، سعی در بهبود شخصی سازی نمایش نتایج برای کاربران خود داشت.

این الگوریتم از زمان ورود خود به باغ وحش اهمیت سئوی محلی و لوکیشن های محتوایی را افزایش داد و سئوکاران و وبمستران و کارشناسان تولید محتوا را وا داشت تا در انتخاب لوکیشن و افزودن سئوی محلی که همان لوکیشن محتوایی است حساس عمل کنند و ای نوع محتوا را جدی بگیرند.

این الگوریتم همچنین توانست افراد را در یافتن جستجو های محلی خود یاری کند و کار افراد را در یافتن نتایج خوب برای پیدا کردن آدرس ها و لوکیشن ها آسان کند. با این حساب الگوریتم کبوتر وگل تحولی جالب و متفاوت در گوگل ایجاد کرد و باعث شد تا تا نقش سئوهای محلی و نقشه ها پررنگ شود.

QR: الگوریتم کبوتر چه می کند و با سئوی محلی چه ارتباطی دارد؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27099

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.