ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> استفاده از تم رایگان وردپرس چه خطراتی را برای سئو وب سایت شما به همراه دارد

استفاده از تم رایگان وردپرس چه خطراتی را برای سئو وب سایت شما به همراه دارد

12345
استفاده از تم رایگان وردپرس چه خطراتی را برای سئو وب سایت شما به همراه داردبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 25-05-1397امتیاز: 5.0استفاده از تم رایگان وردپرس چه خطراتی را برای سئو وب سایت شما به همراه داردتصور کنید سیستم خود را روشن می کنید تا ببینید که آیا وب سایت شما درست کار می کند. و ناگهان شما عکس العملتان اینگونه خواهد بود، “وب سایت من کجاست “! چنین سناریویی زمانی ...

تصور کنید سیستم خود را روشن می کنید تا ببینید که آیا وب سایت شما درست کار می کند. و ناگهان شما عکس العملتان اینگونه خواهد بود، “وب سایت من کجاست “!

چنین سناریویی زمانی اتفاق می افتد که وبسایت شما احتمالا هک شده است و تمام داده های شما از بین رفته است.

ترسناک به نظر می‌رسد؟ مگه نه؟

منظور من این نبود که شما را بترسانم، اما چنین اتفاقاتی برای سایت نویسان اتفاق می‌افتد که یک تم رایگان برای  سایت نویسی به جای صرف پول صرف می‌کنند.

اجازه بدهید به شما حقیقت را بگویم، همیشه رایگان خوب نیست، حتی اگر آن یک تم وردپرس است.

در این نوشته به شما نشان خواهم داد که چرا انتخاب یک تم رایگان برای وبلاگ ممکن است خطرناک باشد.

نکته مهم: بسیاری از تم های زیبا که به دنبال آن رایگان هستند و دارای پاورقی رایگان هستند و از کیفیت عالی برخوردار هستند. اما هنوز جنبه های منفی استفاده از تم های رایگان وردپرس در مقابل تم های وردپرس حق بیمه وجود دارد.

چرا تم های رایگان وردپرس ارزش کمی دارند؟

1-URL های ناخواسته در پایین برگه تم رایگان وردپرس

هنگامی که یک تم رایگان را انتخاب می کنید، توافقنامه کاربر را نیز از توسعه دهندگان تم قبول می کنید. در عوض برای تم های رایگان، این توسعه دهندگان همیشه می خواهند شما URL های وابسته آنها را در پایین برگه وب خود را نگه دارید. به یاد داشته باشید اگر هر وقت می خواستید از این URL ها خلاص شوید، این توافق را نامه را نقض کرده اید.

اگر می‌خواهید این پیوندها را حذف کنید، قادر نخواهید بود از شر آن‌ها خلاص شوید. علاوه بر این تمام چیزی که شما دریافت خواهید کرد یک تم ناقص خواهد بود.

معمولا این لینک ها مضر نیستند، اما در اغلب موارد شما را به سایت های مشکوک و مخرب هدایت می کنند.

استفاده از تم رایگان وردپرس

هم چنین شما ممکن است فقط خودتان را در معرض یک ویروس مانند تروجان قرار دهید.

2-بدون بهینه سازی جستجوگرها

به عنوان یک سایت نویس ما قدرت سئو و این که چقدر برای یک وبلاگ و یا یک وب سایت مهم است را درک می‌کنیم و به ندرت یک تم رایگان پیدا می‌کنید که گزینه‌های سئو نامیده می‌شود.

ویژگی‌های زیر یک موضوع سئو را بهینه‌سازی می‌کند:

  • کد تمیز: یک کد به خوبی نوشته شده به موتورهای جستجو کمک می کند تا بهتر وب سایت شما را درک کنند.
  • وزن سبک: اگر اندازه تم بسیار سنگین باشد، زمان برای بارگیری نیاز است.
  • از بسیاری از کد های JS و CSS استفاده نکنید: تم رایگان شامل جاوااسکریپت و کدهای CSS است. توصیه می شود که JS و CSS نباید بیشتر از 12 تا 15 سال باشند.
  • طرح پاسخگو: اگر مخاطبان شما قادر به دیدن وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه خود (تبلت، گوشی های هوشمند، و غیره) نیستند، شما قطعا آنها را از دست خواهید داد.
  • طراحی پاسخگو: تم های رایگان به ندرت با طراح پاسخگویی همراه می شوند.
  • سازگاری افزونه ها: هزاران افزونه موجود در وردپرس وجود دارد که می تواند سئو شما را افزایش دهد. تم رایگان این افزونه ها را پشتیبانی نمی کند.
  • توسعه دهندگان ویژگی های خاصی در تم های حق بیمه خود نسبت به تم های رایگان ذخیره می کنند.

3-بدون پشتیبانی مشتری و به روز رسانی

پشتیبانی از تم رایگان وردپرس

اگر با یک تم رایگان با مشکل مواجه هستید، نمی‌توانید از شرکت پشتیبانی مشتری بگیرید. وحدس بزنید چرا؟ حق با شماست! چون این یک تم رایگان است !!

در آینده اگر توسعه دهنده تم برای رفع اشکالات و پیشبرد برنامه نویسی آن را بروز کند، شما مطلع نخواهید شد. از این رو، سایت شما در معرض خطر قرار خواهد گرفت. دارندگان تم حق بیمه می توانند از ویژگی های به روز رسانی استفاده کنند. با این حال برخی از توسعه دهندگان تم اهستند که یک نسخه به روز رسانی شده برای یک تم رایگان ارائه می دهند. اما احتمال این وجود دارد که شما سایت خود را تا آن زمان از دست بدهید.

4-ویژگی های محدود

تم های فوق العاده با بسیاری از ویژگی های مفید که می تواند عملکرد وب سایت و قابلیت استفاده خود را افزایش دهد. اگر از تم های رایگان(با ویژگی های بسیار اساسی) استفاده می کنید، شکست رقبای شما که ازتم های ویژه(با ویژگی‌های پیشرفته)استفاده می‌کنند مشکل خواهد بود.

5-هزینه های پنهان

چند روز پیش یکی از دوستانم یک تم رایگان برای یکی از سایتهایش نصب کرد. او خوشحال شد که تمی را پیدا کرد که کاملا زیبا بود و مهمتریت بخش آن اینکه رایگان بود! او  چک کرد که آیا هیچ لینکی در پایین صفحه وجود دارد، اما نتوانست چیزی پیدا کند ! در این زمان، وب سایت او نیز در موتور جستجو رتبه خوبی داشت.

دو روز بعد، متوجه شد که 25 لینک خروجی در ناوبری سمت راست وجود دارد که به انواع مختلف سایت ها اشاره دارد. با این حال عجیب ترین قسمت این بود که او هیچ کدام از این لینک ها را اضافه نکرده بود. بنابراین او سعی کرد آنها را از سایت خود حذف کند اما نتوانست!

او تم رایگان را حذف کرد و به تم اولیه بازگشت. او پس از آن هیچ لینک پیدا نکرد. چند ساعت بعد، تم رایگان را دوباره نصب کرد تا بررسی کند که چه اتفاقی افتاده است. او تصور می کرد که باهوش تر از تم است، اما به محض اینکه تم رایگان را دوباره نصب کرد لینک های خروجی باز گشتند. سرانجام تصمیم گرفت تا استفاده از  یک تم رایگان را به طور کامل فراموش کند. بنابراین متوجه شدم که هزینه های پنهانی نیز در یک موضوع آزاد وجود دارد.

6-مشکلات سازگاری با افزونه ها

بسیاری از تم های رایگان افزونه های پیشرفته را پشتیبانی نمی کنند که می تواند منجر به تجربه کاربری بد و عملکرد ضعیف سئو شود. مشکل این است که تم به ندرت به روز می شود. اکثر افزونه ها یک تم به روز شده را پشتیبانی می کنند. من یک‌بار وقتی یک افزونه برای جمع کردن ایمیل‌های مشترک نصب می‌کردم  با این مساله مواجه شدم.

افزونه ها فقط تم های به روز شده را پشتیبانی می کنند.

همچنین در مورد تم های رایگان وردپرس در مقابل تم های حق بیمه مطالعه کنید.

صحبت های نهایی در مورد استفاده از تم های وردپرس رایگان:

همه تم ها یکسان نیستند و بسیاری از توسعه دهندگان وردپرس خوب هستند که تم های رایگان را به خوبی کد گذاری کرده اند و بعد آن را به یک پرداختی تبدیل کرده اند. زمانی که شما بر روی یک سایت وردپرس برای کوتاه‌مدت کار می‌کنید، اگر بتوانید چیزی را بیابید که از همه خطرات بالا رایگان باشد، تم رایگان گزینه بدی نیست. باز هم این امکان وجود دارد که این اشتباهات و کدهای بد را در تم تشخیص دهید.

اگر فردی مثل من هستید که ترجیح می دهد بر آنچه که در آن هستیم تمرکز کنیم، بهتر است یک تم حقوقی وردپرس را خریداری کنید. این نه تنها در مورد دریافت پشتیبانی و به روز رسانی است، بلکه تضمین می کند که وبلاگ شما کار می کند، عالی و دارای طراحی خیره کننده است. شاید اگر از چند سال پیش از من خواسته بودید، به شما توصیه می کنم که یک تم رایگان وردپرس را برای وبلاگ خود دانلود کنید، اما این روزها که پول درآوردن از یک وبلاگ نسبتا ساده است، خریدن یک تم وردپرس حق بیمه یک سرمایه‌گذاری خوب است.

امیدوارم که در حال حاضر شما خطرات مربوط به تم های رایگان را بدانید.

منبع: shoutmeloud.com

QR: استفاده از تم رایگان وردپرس چه خطراتی را برای سئو وب سایت شما به همراه دارد
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26268

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.