ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> انتخاب و تغییر پیوند یکتا(permalink) در وردپرس چه تاثیری در سایت شما دارد

انتخاب و تغییر پیوند یکتا(permalink) در وردپرس چه تاثیری در سایت شما دارد

12345
انتخاب و تغییر پیوند یکتا(permalink) در وردپرس چه تاثیری در سایت شما داردبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 27-05-1397امتیاز: 5.0انتخاب و تغییر پیوند یکتا(permalink) در وردپرس چه تاثیری در سایت شما داردوردپرس بهترین برنامه برای وبلاگ نویسی است و از 18 آگوست سال 2013، 18 درصد وب سایت را در جهان اداره می کند. بهترین چیز در مورد وردپرس، استفاده آسان ...

وردپرس بهترین برنامه برای وبلاگ نویسی است و از 18 آگوست سال 2013، 18 درصد وب سایت را در جهان اداره می کند. بهترین چیز در مورد وردپرس، استفاده آسان از آن است و با چند ساعت یادگیری هر کسی می تواند از وردپرس استفاده کند. بیش از هزاران آموزش در وب وجود دارد که به شما در شروع کار با وردپرس کمک خواهد کرد. من قبلا چندین آموزش را در این  سایت به اشتراک گذاشتم تا مطمئن شوید سایت خود را به درستی ساخته اید. اگر شما آن را از دست داده اید، در اینجا مقاله ای است که به شما کمک می کند تا شروع کنید.

اگر از این مقاله پیروی کنید، وبلاگ شما 30 دقیقه طول خواهد کشید. بعد از این شما می توانید در سایت من راهنمای وردپرس را دنبال کنید و مقالات وردپرس را ببینید تا دانش کاملی از استفاده از وردپرس دریافت کنید. یکی از چیزهایی که معمولا زمان زیادی را برای درک آن نیاز دارید، بهینه سازی موتور جستجو وردپرس است. دلیل آن این است هنگامی که شروع به اجرای آن می کنید می توانید سئو را بهتر یاد بگیرید. در این مقاله من در مورد جنبه های مهم وردپرس سئو صحبت می کنم.

تغییر افزونه وردپرس چرا و چگونه ؟

قبل از شروع این آموزش توصیه می‌کنم بخوانید که  بهترین گزینه برای سئو کدام است، زیرا اصول اولیه را پوشش می دهد و شما متوجه خواهید شد که چگونه پیوند یکتا(permalink) را تغییر می کند. در حال حاضر اگر شما یک سایت جدید ایجاد کرده اید و پیوند یکتا را تغییر داده اید، در مسیر درست قرار گرفته اید. اما بسیاری از سایت نویسان جدید معمولا با تغییر پیوند یکتا اشتباه می کنند. بسیاری از آنها پیوندهای پیشفرض را حفظ می کنند، و بعد متوجه می شوند که باید پیوند یکتا را تغییر دهند.

در حال حاضر هنگامی که پس از انتشار چند پست از وردپرس پیوندهایی را تغییر می دهید، احتمال دارد سایت شما شکسته شود. با شکسته شدن، منظور من برخی از لینک ها شروع به نشان دادن خطا و تغییر پیوند می شوند. در این راهنما من نحوه تغییر پیوند یکتا شما، بدون ایجاد اختلال در پیوند آن و ترافیک شما را به اشتراک می گذارم.

بنابراین فرض میکنم شما یکی از کسانی هستید که از وردپرس استفاده میکنید، که سایت هایی با چند نوشته منتشر شده دارید و اکنون میخواهید پیوند یکتا را تغییر دهید. در اغلب موارد، وردپرس به طور پیش فرض تغییر را مدیریت می کند تا نیازی به انجام هیچ کاری نداشته باشید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به تنظیمات> پیوند یکتا بروید و پیوند پیوسته ای را که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید.

پیوند یکتا و تغییر افزونه وردپرس

پس از تغییر پیوند یکتا هر یک از لینک های پیوند یکتا قدیمی خود را باز کنید و ببینید آیا لینک ها به پیوند یکتا جدید هدایت می شوند یا خیر. اگر بله تبریک می گوییم و اگر نگفتیم بیشتر بخوانید.

زمان هایی وجود دارد، زمانی که پیوند یکتا قدیمی شروع ب ارور404 خطا می کند و در این حالت، شما باید فایل .htaccess خود را بررسی کنید .  مجوز فایل htaccess به 777 تغییر می کند ، فرآیند فوق را تکرار کنید و باید کار کند. هنگامی که دوباره تغییر میکنید و نام permalink (پیوند یکتا) به٪ perlite٪ postname٪، میتوانید از این کدhtaccess همراه با کد پیشفرض وردپرس htaccess استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که فایل htaccess شما این خطوط را دارد:

تغییر افزونه وردپرس

 #END وردپرس

اگر بلافاصله نوشته سایت خود را با هم مرتبط کرده باشید، می توانید افزونه بررسی پیوند شکسته را نصب کنید و از ماژول تغییر مسیر آن برای به روز رسانی سریع URL قدیمی به یک جدید استفاده کنید. اگر با وردپرس آشنا هستید، هیچ مشکلی در این روش وجود ندارد. اگر شما نیستید، می توانید تیم من را استخدام کنید تا پیج رنک خود را برای شما تغییر دهد. شما می توانید با من از طریق صفحه خدمات تماس بگیرید.

منبع: shoutmeloud.com

QR: انتخاب و تغییر پیوند یکتا(permalink) در وردپرس چه تاثیری در سایت شما دارد
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26274

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.