ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> افزونه وردپرس شمارش دانلود‎

افزونه وردپرس شمارش دانلود‎

12345
افزونه وردپرس شمارش دانلود‎بازبینی توسط سیما امینی در 20-01-1401امتیاز: 5.0افزونه وردپرس شمارش دانلود‎دنیای امروز یک دنیای رقابتی است که لازم است تا مدیران وب سایت ها برای موفقیت در زمینه فعالیت خود نسبت به فعالیت های خود و بازخورد کاربران آکاهی داشته ...

دنیای امروز یک دنیای رقابتی است که لازم است تا مدیران وب سایت ها برای موفقیت در زمینه فعالیت خود نسبت به فعالیت های خود و بازخورد کاربران آکاهی داشته باشند. وب سایت هایی که در زمینه ارائه خدمات و فایل های دانلودی فعالیت می کنند، مثلا آهنگ هایی را برای دانلود بر روی وب سایت خود قرار داده اند و یا کتاب صوتی می فروشند یا … ، لازم است تا اطلاعات کافی در رابطه با تعداد دانلود های هر فایل داشته باشند. اینکه چه آهنگ هایی پرطرفدارتر هستند و دانلود بیشتری دارند و یا چه نویسنده ها و چه کتاب های طرفداران بیشتری دارند، سبب می شود تا این قبیل آهنگ ها و کتاب ها بیشتر بر روی سایت قرار داده شود. همین امر سبب می شود تا علاوه بر اینکه جایگاه سایت در نتایج گوگل بهتر شود، افزایش فروش هم داشته باشند و در نتیجه درآمد بیشتری هم نصیب مدیران سایت ها نمایند.

اما چطور می توان تعداد دانلود های یک فایل را شمرد؟

در رابطه با این مورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس به یاری مدیران سایت ها آمده است و با کمک افزونه های خود، این امکان را فراهم آورده است تا تعداد دانلودهای هر فایل به صورت جداگانه شمرده شود و گزارش لازم به مدیر ارائه شود.

اهمیت نمایش تعداد دانلود در وردپرس

شما به‌عنوان یک مدیر موفق باید بتوانید همواره تمامی آمار و ارقام‌های وب‌سایت‌تان را در دست داشته باشید تا بتوانید حساب‌شده عمل کنید و تصمیمات درستی را بگیرید. داشتن آمار دانلودها هم یکی از آمارهایی است که باید حتماً در اختیار مدیر سایت قرار بگیرد.

این آمار به شما نشان می‌دهد که چقدر این فایل محبوبیت داشته و کاربران را به سمت خودش جذب کرده است. شما باید بدانید فایلی که در وب‌سایت‌تان قرار دادید چقدر مورد استقبال قرارگرفته است. درواقع بخش دانلودها یک بخش بسیار مهم در سایت به‌شمار می‌رود که موردتوجه طیف زیادی از کاربران سایت شما قرار می‌گیرد و روزانه تعداد زیادی از کاربران از آن بازدید می‌کنند.

شما می‌توانید توسط این پلاگین بفهمید با گذشت زمان از قرار دادن این فایل‌ها چقدر کلیک خورده و دانلود شده است. یعنی شما می‌توانید علاوه بر افزونه‌هایی که برای آمار بازدید به‌وجود آمده آمار بازدید از آن صفحه را به‌دست بیاورید و پس از آن بفهمید فایلی که در بخش دانلودها قرارگرفته از میان آن تعداد بازدید چقدر دانلود شده است.

به دنبال همگی این‌ها کاربر تجربه کاربری بهتری را در سایت شما تجربه می‌کند و رتبه شما بین موتورهای جستجو ارتقا پیدا می‌کند. شما می‌توانید با انجام برخی امور جزئی که برخی افراد به آن توجه نمی‌کنند بتوانید یک وب‌سایت موفق و را به رشد داشته باشید که این کار هم جزء همین موارد است.

افزونه نمایش تعداد دانلود در وردپرس

اگر قصد دارید نرخ کلیک روی لینک‌های دانلود سایت خود را مشاهده کنید یا شمارش دانلود فایل از سایت دانلودی خود را داشته باشید، امروز قصد داریم افزونه‌ای برای شمارش دانلود وردپرس به شما عزیزانمعرفی کنیم. شما برای اینکه این کار را انجام دهید می‌توانید از افزونه‌های مختلفی استفاده کنید. اما ما این افزونه را به شما معرفی می‌کنیم که بسیار مفید و پرکاربرد است و همچنین رایگان می‌باشد.

Electric Studio Download Counter یک افزونه وردپرس است که بدون تغییر در آدرس لینک دانلود شما و افت سرعت سایت به‌صورت Backend فعالیت کرده و تعداد دانلودهای هر فایل را برای شما شمارش می‌کند. این افزونه به‌صورت کاملاً اختصاصی این آمار را برای شما به‌دست آورده و به شما نمایش می‌دهد.

امروزه با گسترش وب‌ سایت‌های زیادی هستند که درزمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند. شما باید بتوانید با استفاده از ابزارهای مختلف سایت خود را کنترل کنید تا بتوانید بهتر آن را مدیریت کنید و از سایت‌های رقیب پیشی بگیرید. شما باید بتوانید قسمت‌های مختلف وب‌سایت خود را آنالیز و تحلیل کنید تا عملکرد بهتری داشته باشید.

با استفاده از این کار شما می‌توانید از این آنالیز اطلاعاتی را به‌دست بیارید و بفهمید که کاربران شما به چه چیزی بیشتر نیاز دارند و نیازهای آن‌ها را کاملاً شناسایی کنید و در دسترس آن‌ها قرار دهید. یعنی اینکه شما می‌توانید باقدرت جلو برید و به همین ترتیب وقتی شما نیاز کاربران را در سایت خود قرار دهید کاربران از سایت شما راضی هستند و مجدداً به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند.

آموزش کار با افزونه Electric Studio Download Counter

برای نصب این افزونه باید در پنل مدیریت وردپرس خود از مسیر افزودن > افزونه‌ها این افزونه را نصب کنید.

خب بعد از نصب و فعال‌سازی افزونه قسمتی جدید به نام آمار دانلودها به ستون سمت راست پنل مدیریت وردپرس سایت شما اضافه می‌شود که می‌توانید با آن تعداد دانلودهای هر فایل را مشاهده کنید. تنظیمات این پلاگین دارای قسمت‌های گوناگونی است که شما می‌توانید آن‌ها را در تصویر زیر مشاهده کنید.

شما با این افزونه می‌توانید فرمت‌های دلخواه خود را مانیتور کنید و ببینید هر فایل چه تعداد دانلود داشته است. همچنین شما می‌توانید فایل‌هایی که بیشترین دانلود در هفته یا ماه داشته‌اند را مشاهده کنید و ببینید کدام نوع از فایل‌های سایت شما کاربرپسندتر است. کار کردن با قسمت‌های مختلف این افزونه بسیار ساده است و حتی کاربران مبتدی هم می‌تونند به‌سادگی با تمامی قسمت‌ها کار کنند.

گزینه Top Ten برای شما 10 فایل برتری که بیشترین میزان دانلود داشتند را نمایش می‌دهد. توسط قسمت Options هم شما می‌توانید مشخص کنید که آمار دانلود چه فرمت‌هایی برای شما نمایش داده شود. یعنی شما مشخص می‌کنید چه فرمتی شمارش شود و برای شما نمایش داده شود.

علاوه بر همگی این موارد از قابلیت‌های دیگر Electric Studio Download Counter امکان چشم‌پوشی از یک آی پی خاص برای محاسبه در شمارش دانلود می‌باشد.

افزونه نمایش تعداد دانلود در وردپرس Kama Click Counter

با وجود گسترش سایتهای دانلود نرم افزار ، اندروید و موسیقی و به طور کل سایتهای دانلود فایل و استفاده اکثر آنها از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا نیاز به دارا بودن امکانات مخصوص سایتهای دانلودی مانند نمایش تعداد دانلود فایل نیر احساس می شود خوشبختانه وردپرس با دارا بودن افزونه های فراوان توانسته نیاز هرگونه وب سایتی را مرتفع نماید از اینرو می توانید برای نمایش تعداد دانلود در وردپرس و یا به طور کل نمایس تعداد کلیک بر روی لینک خاص از افزونه نمایش تعداد دانلود در وردپرس Kama Click Counter استفاه کنید، جهت معرفی امکانات افزونه و آموزش نحوه کار با آن به همراه دانلود پلاگین با گستران وب همراه باشید.

پیش از این در اکثر موارد به هنگام طراحی قالب وردپرس کدنویس برای نمایش تعداد دانلود از افزونه نمایش آمار بازدید استفاده می کرد و آمار بازدید مطلب را به جای تعداد دانلود قرار می داد در واقع عدد نمایش داده شده مربوط به بازدید مطلب بود نه تعداد کلیک بر روی لینک فایل به قصد دانلود آن  اما اگر می خواهید عدد نمایش داده شده واقعی باشد می توانید از افزونه نمایش تعداد دانلود در وردپرس Kama Click Counter استفاده کنید، پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به بخش مدیریت آن می توانید فایل هایتان را آپلود کنید و امار تعداد کلیکهای صورت گرفته را مشاهده نمایید از مزایی افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نمایش تعداد کلیک بر روی فایل و یا لینک مورد نظر
  • نمایش برترین مطالب از نظر تعداد کلیک در ابزارک و قالب وردپرس
  • نمایش لوگو فایل آپلود شده با گرافیک زیبا
  • آپلود فایل در کتابخانه چندرسانه ای خود وردپرس و تولید لینک آن
  • نمایش جزئیات کامل فایل مانند : نام فایل ، عنوان ، توضیحات ، تعداد کلیک یا دانلود ، حجم و لینک
  • امکان قرار دادن لینک فایل از طریق بخش نوشتاری وردپرس
  • و …
QR: افزونه وردپرس شمارش دانلود‎
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27544

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.