ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> بهترین افزونه نقشه ایران برای وردپرس رایگان

بهترین افزونه نقشه ایران برای وردپرس رایگان

12345
بهترین افزونه نقشه ایران برای وردپرس رایگانبازبینی توسط سیما امینی در 29-02-1401امتیاز: 5.0بهترین افزونه نقشه ایران برای وردپرس رایگانبا پیشرفت و بزرگ شدن شهرها گاهی ممکن است که در شهر خورمان هم گم شوینم و یا به خاطر رد کردن ترافیک، دست به دامان کوچه و پس کوچه ...

با پیشرفت و بزرگ شدن شهرها گاهی ممکن است که در شهر خورمان هم گم شوینم و یا به خاطر رد کردن ترافیک، دست به دامان کوچه و پس کوچه شویم. در این شرایط یک نقشه کاکمل مانند گوگل مپ می تواند بهترین راهنما برای ما باشد و ما را به راحتی به مقصد هدایت نماید.

بسیاری از کسب و کارها هم نیاز دارند تا سفارشات مشتری را برای او ارسال نمایند و یا اینکه آدرس یک مکان را به صورت دقیق برای کاربران خود نمایش دهند. در این شرایط چه کار بادی کرد؟

سیستم مدیریت محتوای وردپرس مانند تمامی زمینه های دیگر، در رابطه با این موضوع هم افزونه هایی دارد که به راحتی با کمک آنها می توانید آدرس را به صورت دقیق بر روی نقشه مشخص نمایید و یا از کاربران بخواهید که آدرس خود را برای تحویل کالا،بر روی نقشه نمایش دهند.

بنابراین یک نقشه کامل در سایت شما می تواند یک همراه خوب برای شما و کاربرانتان باشد.

این روزها افزونه های بسیاری وجود دارند که افزونه نقشه ایران برای وردپرس هستند. در این مطلب تصمیم داریم تا مهمترین و بهترین این افزونه ها را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم. افزونه هایی که بعضی رایگان هستند و بعضی غیر رایگان. همراه ما باشید.

از چه افزونه‌ای به عنوان جایگزین نقشه‌ی گوگل استفاده کنیم؟

زیرساخت توسعه‌ی نقشه‌ی نشان به عنوان یک سرویس خوب و قابل اعتماد در زمینه‌ی راهکارهای مبتنی بر نقشه، پلاگین نقُشه‌ی نشان را برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسعه داده است. این افزونه که در حال حاضر نسخه‌ی 1.1.1 آن منتشر شده است این امکان را به مدیران وب‌سایت‌ها می‌دهد تا به سادگی نقشه‌هایی متنوع ایجاد و بدون هیچ محدودیتی، در صفحات مختلف وب‌سایت خود قرار دهند. در این نسخه مدیران سایت‌ها و توسعه‌دهندگان، امکان ایجاد نقشه‌های متنوع در استایل‌ها و ابعاد متفاوت را دارند.

Intergeo Maps (بهترین افزونه های کاملاً رایگان نقشه گوگل)

افزونه Intergeo Maps یکی از بهترین افزونه های نقشه گوگل وردپرس است که کاملاً رایگان می باشد. ساخت نقشه با این افزونه به دو روش امکان پذیر است:

  • از صفحه Intergeo که به صورت خودکار در تب رسانه وردپرس اضافه می شود.
  • با کلیک کردن روی تب رسانه در ویرایشگر نوشته وردپرس

رابط کاربری این افزونه ساخت و سفارشی سازی افزونه را به راحتی ممکن کرده است. همچنین می توانید نقشه ها را در کتابخانه نقشه با تنظیمات خاص ذخیره کنید و بعداً آنها را برای استفاده مجدد، با یا بدون ویرایش، بازیابی نمایید.

کارهای زیادی می توانید در حین ساخت نقشه ها انجام دهید. به عنوان مثال می توانید موقعیت و سطح زوم نقشه را تنظیم کنید، چندین موقعیت و نشانگر به نقشه اضافه کنید و رنگ و ابعاد آن را سفارشی سازی نمایید یا از استایل های از پیش تعریف شده افزونه استفاده کنید.

دیگر ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • ساخت هر تعداد نقشه که بخواهید
  • اضافه کردن چند ضلعی، مربع و دایره برای هایلایت کردن مناطق
  • نمایش چندین نقشه (خیابان، ماهواره، زمین یا ترکیبی)
  • اضافه کردن قابلیت کشیدن و رها کردن نقشه
  • آیکون های سفارشی برای نشانگرها
  • در اختیار قرار دادن شورت کد برای نمایش نقشه در هر جایی از سایت که بخواهید

MapsSVG

افزونه MapsSVG یکی دیگر از بهترین افزونه های نقشه گوگل وردپرس است. با استفاده از این افزونه می توانید سه نوع نقشه شامل برداری، گوگل و نقشه های تصویر را ایجاد کنید. شما می توانید نشانگرها و اشیاء سفارشی مانند ماشین ها یا املاک را به منظور مرتبط کردن آن با وب سایت خود اضافه کنید. دیگر ویژگی های این افزونه عبارت است از:

  • تبدیل تصاویر به نقشه
  • نمایش جزئیات در پاپ آپ ها، جهت ها یا راهنمایی ها
  • اضافه کردن جستجو و فیلتر به طوری که بتوانید از آن به عنوان فروشگاه یاب استفاده کنید.

ویژگی های زیادی در نسخه Pro این افزونه وجود دارد از جمله آنها می توان به نمایش گالری اشاره کرد.

Maps Marker (بهترین افزونه های رایگان و پرمیوم نقشه گوگل)

Maps Marker که نسخه رایگان آن با نام Leaflet Maps Marker شناخته می شود، یک افزونه نقشه گوگل وردپرس است که با Open Street Map، Bing، Mapbox و WMTS-maps کار می کند. بنابراین می توانید از خدمات رایگان و بدون فیلتر Open Street Map برخوردار شوید.

این افزونه به شما امکان اضافه کردن نشانگر برای لوکیشن ها را می دهد و این نشانگرها را با استفاده از لایه ها سازمان دهی می کند. هنگامی که یک نشانگر جدید اضافه کردید می توانید اندازه نقشه و سطح بزرگ نمایی را تنظیم کنید. نقشه کامل شده را می توانید در نوشته ها و برگه های وردپرس با استفاده از شورت کد وارد کنید.

همچنین یک صفحه درون ریزی و برون بری برای نشانگرها و لایه ها وجود دارد که برای پشتیبان گیری از نقشه ها و ارسال آنها به سایت های دیگر مفید است. صفحه ابزار اختصاصی به شما اجازه تهیه پشتیبان از تنظیمات و تعریف نقشه پیش فرض همراه با تنظیمات نقشه پیش فرض و بسیاری موارد دیگر را می دهد.

تنظیمات

گزینه های بیشتری در صفحه تنظیمات اصلی افزونه موجود است که کنترل بیشتری روی مقادیر نقشه پیش فرض، تنظیمات لوکیشن، نقشه اصلی پیش فرض (مانند Open Street Map یا Google Maps)، پوسته ها، لایه ها و دیگر تنظیمات پیشرفته می دهد.

نسخه Pro این افزونه نیز موجود است که ویژگی های بیشتری مانند بهبود عملکرد نقشه های گوگل، فیلترینگ نقشه، ردیابی GPX و بسیاری موارد دیگر را می دهد.

هنگامی که متوجه شدید نشانگرها و لایه ها چگونه با نقشه ها ارتباط برقرار می کنند متوجه می شوید که Maps Maker چه افزونه قدرتمندی است. این افزونه تنظیمات بسیار زیادی دارد که به شما کمک می کند نقشه ها را سفارشی سازی کنید و ویژگی های زیادی در نسخه رایگان نیز وجود دارد.

معرفی افزونه Iranmap (غیر رایگان)

افزونه وردپرس نقشه ایران یک افزونه وردپرس کاربردی برای استفاده در سایت وردپرس است. افزونه Iranmap جزو افزونه های ارائه شده در راستچین با طراحی مدرن که به همراه فایل راهنما تقدیم حضور می شود . افزونه وردپرس نقشه ایران iranmap  با ضمانت بازگشت وجه در راستچین ارائه شده و از پشتیبانی دائمی راستچین برخوردار است. این  محصول ایرانی تماما توسط طراحان ایرانی کدنویسی شده است.

ویژگی های افزونه وردپرس نقشه ایران

  • امکان ایجاد بی نهایت نقشه برای استفاده در سایت
  • رفع برخی مشکلات با نمایش در موبایل
  • رفع مشکل ویرایشگر مطالب محتوا
  • امکان افزودن آیکن مجزا برای هر استان
  • افزودن فایل نمایش واکنشگرا جهت جلوگیری از ایجاد اختلال با افزونه های دیگر
  • افزودن لیست کشویی جهت انتخاب نواحی و جزایر در نقشه
  • نقشه ایران شامل تمام استان ها و جزایر
  • امکان نشان گذاری استان ها با 9 آیکن مختلف
  • کاملا واکنشگرا – دارای بوتسترپ داخلی
  • 3طرح متفاوت برای نمایش نقشه
  • تنظیمات اختصاصی فونت، رنگ و …
  • تنظیمات اختصاصی مجزا برای هر استان
  • بارگذاری توضیحات به صورت Ajax
QR: بهترین افزونه نقشه ایران برای وردپرس رایگان
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27563

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.