ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> بهترین افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس‎

بهترین افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس‎

12345
بهترین افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس‎بازبینی توسط سیما امینی در 21-12-1400امتیاز: 5.0بهترین افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس‎دنیای امروز دنیای برقراری ارتباط بین افراد است. به گونه ای که افراد تمایل دارند تا با یکدیگر صحبت نمایند و سوالات و ابهامات خود را از بین ببرند. این ...

دنیای امروز دنیای برقراری ارتباط بین افراد است. به گونه ای که افراد تمایل دارند تا با یکدیگر صحبت نمایند و سوالات و ابهامات خود را از بین ببرند. این صحبت و گفتگو در دنیای نت، چت نامیده می شود. حال چت آنلاین این امکان را پدید می آورد که اشخاص بتوانند به صورت زنده و برخط با یکدیگر چت و مکالمه نمایند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، این قابلیت را دارد که با کمک افزونه هایی این امکان را برای مدیران سایت ها و کاربران ایجاد نماید که به صورت مستقیم با یکدیگر صحبت نمایند. اما این چت آنلاین در سایت ها و وب سایت ها چه کاربردی دارد؟

تصور کنید که شما مدیر یک سایت هستید که به کاربران خدمات ارائه می دهد و یا محصولی را به فروش می رساند. با استفاده از قابلیت چت آنلاین، کاربر می تواند به صورت مستقیم با شما صحبت نماید و در رابطه با سوالات و ابهاماتی که در رابطه با خرید محصول و یا خدمات دارد، از شما مشاوره دریافت نماید. در این شرایط این مشتری، قابلیت این را دارد که از یک مشتری بالقوه به یک مشتری بالفعل تبدیل شود و اقدام به خرید نماید و این یعنی فروش محصول و یا خدمات و دریافت سود. زیرا بسیارند افرادی که به دلیل سوالاتی که در ذهنشان هست و پاسخی برایشان نمی یابند از خرید محصول منصرف می شوند.

اما بهترین افزونه چت انلاین چه افزونه ای است؟ با ما همراه باشید تا با بهترین افزونه های چت آنلاین برای سایت وردپرسی آشنا شوید.

بهترین افزونه‌های چت آنلاین در وردپرس

1- Crisp

اگر به یک افزونه رایگان، انعطاف پذیر و قابل اعتماد فکر می‌کنید crisp chat بهترین انتخاب است. برای استفاده از این افزونه به وب سایت crisp.chat رفته و روی دکمه‌ی use fo free کلیک کنید تا یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از آن افزونه را از مخزن وردپرس نصب کنید.

این افزونه دارای ۲ نسخه‌ی رایگان و تجاری است. بعد از نصب تا ۱۴ روز نسخه‌ی تجاری آن فعال است اما بعد از این دوره و پرداخت نکردن تعرفه، به حالت رایگان تغییر پیدا می‌کند.

بعد از نصب این پلاگین با مراجعه به وب‌سایت خود باکس چت آنلاین را خواهید دید. این افزونه با داشتن تنظیمات گوناگون، پشتیبانی از زبان فارسی جزو محبوب‌ترین‌های چت آنلاین است.

برای ساده کردن پاسخگویی به کاربران، می‌توانید بعد از نصب این افزونه، اپلیکیشن موبایلی آن را هم دریافت کرده و در آن لاگین کنید. از این پس تمامی پیام‌ها را در موبایل خود دریافت خواهید کرد و می‌توانید به آن پاسخ دهید.

این افزونه به شما امکان بلاک کردن کاربران، افزودن یادداشت برای هر چت و همچنین مشاهده‌ی IP، مرورگر کاربر و صفحات بازدیده‌ شده‌ی او را می‌دهد.

2- WP-Live Chat

این افزونه با پشتیبانی از زبان فارسی، ۱۰۰٪ رایگان بودن، سادگی در نصب و داشتن تم‌های مختلف جزو بهترین افزونه‌های چت آنلاین محسوب می‌شود.

ظاهر این افزونه قابلیت شخصی سازی دارد و شما می‌توانید ظاهر دلخواه را برای خود ایجاد کنید یا از ۶ تم در دسترس استفاده نمایید.

این افزونه امکان اشتراک گذاری و ارسال فایل یا تصویر هم به کاربران می‌دهد. به محض دریافت پیام کاربران، این افزونه در دسکتاپ شما هشدار می‌فرستد و شما علاوه بر چت‌های آنلاین می‌توانید پیغام‌های از دست رفته را هم ببینید.

3- YITH Live Chat

این افزونه هم مانند دو افزونه‌ی قبل می‌تواند نیاز وب‌سایت شما را به چت آنلاین برطرف کند. برای استفاده از این پلاگین، نام آن را از مخزن وردپرس جستجو کنید و مانند سایر افزونه‌ها نصب کنید. بعد از شما خواسته می‌شود وارد وب‌سایتی شوید و در آن حساب کاربری ایجاد کنید.

بعد از گذر از این مراحل افزونه‌ی YITH به صورت رایگان در وب‌سایت شما فعال می‌شود. زمانی که کاربر برای شما پیغامی ارسال می‌کند اگر در صفحه‌ی افزونه حضور داشته باشید هشدار پیام برای شما ارسال می‌شود.

4. افزونه WP Flat Visual Chat

افزونه WP Flat Visual Chat برای وب سایتهایی که دارای محتوا ، محصولات و یا خدمات زیادی هستند و می توانند برای بازدید کنندگان گیج کننده باشند ایده آل است. ویژوال چت یکی از معدود افزونه های چت زنده است که به شما امکان می دهد تا مشتریان را به صورت بصری به مقصد مورد نظر خود در وب سایت خود هدایت کنید.

این افزونه امکانات فراتر از انتظارت را برای پشتیبانی آنلاین از مشتریان به شما ارائه می دهد. علاوه بر داشتن قابلیت های قدرتمند، استفاده از آن بسیار آسان است و به راحتی می توانید تمام جنبه های این افزونه را کنترل کنید.

از سایر ویژگی های چشمگیر ارائه شده توسط این افزونه فارسی پشتیبانی آنلاین برای وردپرس می توان گزینه های انتقال فایل، امکان شروع مکالمه توسط شما، انتقال مکالمه و … اشاره کرد.

5. افزونه Tidio Live Chat

فزونه Tidio Live Chat برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال تنظیم آسان سیستم چت پشتیانی در وب سایت خود هستند. این افزونه در درجه اول برای مشاغل تازه کار وارد بازار شد تا به آنها کمک کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. جدا از اینکه افزونه به شما در حل سوالات مشتری به صورت آنلاین کمک می کند، به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان را ردیابی کنید. این افزونه با اپلیکیشن های موبایل به شما کمک می کند با تلفن همراه خود همیشه در همه جا پشتیبان مشتریان باشید.

این افزونه چت زنده وردپرس از چندین طرح رنگی و گزینه های طراحی برای اهداف شخصی سازی پشتیبانی می کند. و از مهم ترین ویژگی های آن، می توان پشتیبانی از 183 زبان دنیا از جمله زبان فارسی نام برد.

6. افزونه Zendesk Chat

Zendesk یکی دیگر از ارائه دهنده خدمات چت زنده محبوب وردپرس است. شما به راحتی می توانید با نصب افزونه، سرویس آنها را در وب سایت خود ادغام کنید.این افزونه به صورت رایگان و پریموم ارائه می شود. در نسخه رایگان بسیاری از ویژگی های لازم را دریافت خواهید کرد، اما به صورت همزمان فقط به یک چت فعال محدود خواهید شد.

این افزونه همچنین ویژگی های مفیدی مانند آنالیز کاربر ، گزارش های چت ، رونوشت های ایمیل و غیره را ارائه می دهد و علاوه برا آنها این افزونه هم از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

QR: بهترین افزونه چت آنلاین فارسی وردپرس‎
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27536

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.