ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> VIP >> پلاگین >> معرفی ۱۰ افزونه حرفه ای وردپرس برای اینستاگرام

معرفی ۱۰ افزونه حرفه ای وردپرس برای اینستاگرام

12345
معرفی ۱۰ افزونه حرفه ای وردپرس برای اینستاگرامبازبینی توسط سیما امینی در 31-03-1400امتیاز: 5.0معرفی ۱۰ افزونه حرفه ای وردپرس برای اینستاگرامدر دنیای افزونه های وردپرس، برای نیازهای گوناگونِ وبمسترها و صاحبان سایت های وردپرسی، ابزارهای کاربردی بسیاری یافت می شود. امروز می خواهیم با تعدادی از کاربردی ترین پلاگین های ...

در دنیای افزونه های وردپرس، برای نیازهای گوناگونِ وبمسترها و صاحبان سایت های وردپرسی، ابزارهای کاربردی بسیاری یافت می شود. امروز می خواهیم با تعدادی از کاربردی ترین پلاگین های اینستاگرامی وردپرس آشنا شویم که به شما در  ارتباط صفحه ی اینستاگرام و وبسایت تان کمک می کند. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

1- افزونه ی   Access Press iFeed

برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید پست های اینستاگرام خود را در سایت وردپرسی به نمایش بگذارید. برای اشتراک گذاری مستقیم پست های اینستاگرام در سایت وردپرسی افزونه های متفاوتی ایجاد شده است اما یکی از بهترین های آن، Access Press iFeed   است. این افزونه می تواند پست های شما را در سه حالت مختلف و زیبا در سایت وردپرسی شما به اشتراک بگذارند و در واقع دیگر نیازی نیست که به صورت دستی یا با راه کارهای دشوار، پست های اینستاگرام خود را در سایت تان اشتراک بگذارید.

2- افزونه  revive old posts مطابق با سلیقه ی شما!

این افزونه به شما اجازه می دهد تا تمامی محتوا و پست های قدیم و جدید را بر اساس آنچه که سلیقه شماست مجدداً به اشتراک بگذارید. این افزونه شامل پست های قدیمی و جدید اینستاگرام هم میشود.

برای یافتن و نصب این افزونه هم همانند سایر افزونه ها از طریق پیشخوان وردپرس عمل کنید

3- افزونه Meks Easy Photo Feed Widget یک انتخاب خوب دیگر

با استفاده از افزونه ی Meks Easy Photo Feed Widget می توانید به شکلی رایگان و آسان با استفاده از هشتگ، تصویری را در وبسایت وردپرسی خود منتشر کنید.

پیکربندی صحیح و حرفه ای (ریسپانسیو بودن تصاویر) به شکل خودکار توسط این افزونه انجام می شود و سیستم کاربری آن ساده و دسترس است.

4- افزونه  Envira Gallery یک گالری ساز حرفه ای!

این افزونه جهت ساخت گالری تصاویر حرفه ای استفاده می شود و شما با استفاده از افزونه envira gallery می توانید یک گالری عمومی و خصوصی داشته باشید که در آن حتی عکسهای اینستاگرام خود را هم اضافه نمایید و در صورت تمایل در سایت خود نمایش دهید. این پلاگین ساخت گالری، ویژگی های حرفه ای و ویژه‌ای را دار می باشد که می تواند سطح کاری شما را ارتقا دهد‌.

5- افزونه Insta Link غیر رایگان اما کاربردی!

پلاگین Insta Link برای نمایش و ایجاد گالری ریسپانسیو در سایت شما، یک ابزار کاربردی است. با این افزونه می توانید صفحه ی اینستاگرام خود را به شکلی زیبا برای کاربران نمایش دهید و فید اینستاگرام را در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. لازم به ذکر است که این افزونه غیر رایگان می باشد.

6- افزونه Instagram Journal (پرمیوم)

این افزونه از بهترین افزونه های پرمیوم است که برای فید اینستاگرام می توانید در سایت خود استفاده کنید. امکانات این پلاگین نسبت به نسخه های رایگان مشابه بیشتر است و می توانید با قابلیت های مختلف برای فیلتر کردن و نمایش گالری تصاویر، به شکلی حرفه ای اینستاگرام را با خود سایت مرتبط کنید.

7- افزونه WPZOOM Social Feed Widget با دو شیوه ی نمایش!

این افزونه رابط کاربری آسانی دارد و شما می توانید به دو شکل مختلف فید اینستاگرام را در سایت خود ایجاد کنید. اولین شکل، نمایش اینستاگرام در قالب یک گالری با تعداد ستون های انتخابی است و دومین شکل، نمایش اینستاگرام در فوتر سایت بر اساس اسلایدر است.

8- افزونه Social Slider Widget یک اسلایدر ساز کاردرست

افزونه ی دیگر که در لیست برترین ها قرار می گیرد، پلاگین Social Slider Widget است. این پلاگین با نمایش فید اینستاگرام به صورت گالری بند انگشتی و اسلایدر در فوتر، اینستاگرام را با سایت وردپرسی شما مرتبط می کند.

افزونه Social Slider Widget قابلیت چیدمان تصاویر و پست ها بر اساس تعداد پسند کاربرا، تاریخ منتشر شدن یا فیلتر تصادفی را نیز دارا می باشد.

9- افزونه Feed Them Social یک ابزار چندکاره!

اگر به دنبال یک افزونه ی قدرتمند هستید که امکان نمایش فید های چند شبکه ی اجتماعی محبوب را به شما بدهد، Feed Them Social یک انتخاب درست است. این پلاگین با چندین شبکه ی اجتماعی مانند ، اینستاگرا، پینترست، فیسبوک، توییتر و … کار می کند.

تمامی فعالیت های این افزونه بر اساس پیکربندی ریسپانسیو است. امکانات این افزونه بسیار گسترده است و استفاده از آن نیز رایگان می باشد. امکان نمایش در برگه ها، محتوا، فوتر و … نیز در این افزونه امکان پذیر است.

10- افزونه Social Feed Gallery پلاگینی برای ساخت یک گالری تمام عیار

یکی از ابزار های کاربردی برای نمایش فید اینستاگرام در سایت وردپرسی شما، پلاگین Social Feed Gallery است. این پلاگین را به آسانی می توانید از بخش پلاگین (افزونه ها) در پیشخوان وردپرس سایتتان جستجو کرده و نصب کنید.

با استفاده از پلاگین Social Feed Gallery می توانید به دو شکل اسلایدر در فوتر یا نمایش به شکل گالری در برگه، محتوا و صفحات وبسایت، فید اینستاگرام را ایجاد کنید.

کلام پایانی

امیدواریم از این مطلب از سایت سزار لذت برده باشید و برای شما کاربردی بوده باشد. سری به مطالب دیگر سایت سزار بزنید تا با دنیای وردپرس و افزونه های آن بیشتر آشنا شوید. شما چه افزونه ای را برای فیلد اینستاگرام در سایت وردپرسیتان استفاده می کنید؟ چه افزونه های کاربردی دیگری در این زمینه می شناسید؟

QR: معرفی ۱۰ افزونه حرفه ای وردپرس برای اینستاگرام
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27331

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.