ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> چگونه میتوانیم از ویژگی جستجوی کنسول Yoast SEO در وردپرس استفاده کنیم

چگونه میتوانیم از ویژگی جستجوی کنسول Yoast SEO در وردپرس استفاده کنیم

12345
چگونه میتوانیم از ویژگی جستجوی کنسول Yoast SEO در وردپرس استفاده کنیمبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 29-05-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم از ویژگی جستجوی کنسول Yoast SEO در وردپرس استفاده کنیماگر شما از افزونه Yoast SEO WordPress استفاده می کنید در آخرین نسخه شما باید یک خط را در داشبورد وردپرس خود داشته باشید که می گوید: خطاهای خزیدن را ...

اگر شما از افزونه Yoast SEO WordPress استفاده می کنید در آخرین نسخه شما باید یک خط را در داشبورد وردپرس خود داشته باشید که می گوید:

خطاهای خزیدن را از دست ندهید، با کنسول جستجوی گوگل(Google Search Console) در اینجا ارتباط برقرار کنید.

این ویژگی جدید است که به شما کمک می‌کند تا با تمام اشتباهات جستجوی گوگل و مشکلات مربوط به سایت خود ازداشبورد گوگل(dashboard WordPress) را به روز رسانی کنید. البته شما باید سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید، که من معتقدم که باید قبلا آن را انجام داده باشید. اگر نه این آموزش مفید را امتحان کنید و آن را بلافاصله انجام دهید.

در این راهنمای پیگیری آسان نشان خواهم داد که چطور میتوانید از این ویژگی استفاده کنید و چگونه میتوانید همه مسائل خزیدن مربوط به سایت خود را از داشبورد وردپرس رفع کنید. قبل از اینکه به جلو بروید لحظه ای این نوشته را بخوانید تا در مورد مشکلات مختلف خزیدن و هشدار خطا در کنسول جستجوی گوگل جستجو کنید.

حال بیایید با این راهنمای منحصر به فرد برای درک ویژگی‌های کنسول جستجو در Yoast SEOصحبت کنیم.

نحوه استفاده از ویژگی جستجوی کنسول افزونهYoast SEO

به داشبورد وردپرس خود وارد شوید و اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه یواست سئو وردپرس(Yoast SEO WordPress) استفاده می کنید. بر روی جستجوگرها> کنسول جستجو کلیک کنید و یک صفحه را می بینید که در زیر نشان داده شده است:

افزونه Yoast SEO در وردپرس

بر روی Get Google Authorization Code کلیک کنید و یک پاپ آپ باز می شود که در آن شما نیاز به تأیید Yoast SEO برای دسترسی به حساب کنسول جستجوی خود دارید(نگران نباشید در مورد ایمنی، زیرا این 100٪ امن است).

افزونه Yoast SEO در وردپرس و ویژگی آن

بر روی “پذیرش” کلیک کنید و آن به شما یک کد می دهد که شما باید در صفحه تنظیمات کنسول جستجو Yoast وارد کنید. پس از آن بر روی Authenticate کلیک کنید، و مشخصات سایت خود را از لیست کشویی انتخاب کنید و روی ذخیره کلیک کنید.

ویژگی Yoast SEO

اکنون شما با موفقیت پیوند جستجوگر گوگل خود را با Yoast SEO پیوند دادید. این به شما اجازه می دهد به طور مستقیم از داشبورد وردپرس به تمام مسائل خزنده دسترسی داشته باشید. آنچه شما می توانید با جستجوی کنسول  Yoast SEO انجام دهید.

این همان جایی است که شما می‌توانید تمام لینک‌های ورودی را ببینید که خطای دسترسی( ۴۰۴ خطا، خطای نرم ۴۰۴، خطای دسترسی کارگزار، دسترسی به خطا ) را مشاهده می‌کنید. این یک صفحه از صفحه جستجو ShoutMeLoud console – Yoast SEO است.

ویژگی Yoast SEO در وردپرس

هر لینک در اینجا سه گزینه دارد که عبارتند از:

1-ایجاد تغییر مسیر

2-چشم انداز

3-علامت گذاری به عنوان ثابت

برای استفاده از ایجاد تغییر مسیر شما می توانید از افزونه redirection رایگان استفاده کنید(که نیازمند کار دستی است) یا می توانید Yoast SEO Premium را خریداری کنید که یک ویژگی تغییر مسیر را پیشنهاد می دهد و برای کسانی که یک سایت بزرگ وردپرس دارند مناسب است.

افزونه وردپرس ویژگی Yoast SEO

یاید به یاد داشته باشید هدف شما این است که نهایتا لیست را صفر کنید. زمانی که یک لینک را ثابت کردید، به سادگی آن را انتخاب کنید تا آن را ثابت کنید.

افزونه وردپرس و ویژگی Yoast SEO

به یاد داشته باشید، این یک روند در حال انجام است و شما باید یک یا دو بار در هر ماه برای دیدن و حل همه مسائل چنین کاری را انجام دهید.

منبع: shoutmeloud.com

QR: چگونه میتوانیم از ویژگی جستجوی کنسول Yoast SEO در وردپرس استفاده کنیم
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26291

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.