ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> افزونه yoast و طول متن پاراگراف های محتوا!

افزونه yoast و طول متن پاراگراف های محتوا!

12345
افزونه yoast و طول متن پاراگراف های محتوا!بازبینی توسط سیما امینی در 04-07-1398امتیاز: 5.0افزونه yoast و طول متن پاراگراف های محتوا!اگر با وردپرس آشنا باشید به احتمال زیاد نام افزونه ی محبوب یوئاست را شنیده اید. این افزونه با بررسی مطلب شما و آنالیز کردن نکات نگارشی محتوای شما، تلاش ...

افزونه yoast و طول متن پاراگراف های محتوا!

اگر با وردپرس آشنا باشید به احتمال زیاد نام افزونه ی محبوب یوئاست را شنیده اید. این افزونه با بررسی مطلب شما و آنالیز کردن نکات نگارشی محتوای شما، تلاش می کند تا متن شما را به استاندارد های بهینه سازی گوگل نزدیک کند و شما را در درج یک محتوای ایده آل یاری کند.

یکی از کار هایی که این افزونه در زمینه ی نگارش انجام می دهد، بررسی طول پاراگراف ها است که در صورت خروج از محدوده ی مشخص شاهد پیغام و هشدار این افزونه خواهید بود. اما به راستی این عملکرد چه سودی به همراه دارد و جزئیات بررسی پاراگراف ها چگونه است؟ در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

طول مناسب برای پاراگراف ها چقدر است؟

افزونه سئو Yoast SEO همواره توصیه میکند طول پاراگراف های مطالبتان را کمتر از 150 کلمه نگه دارید، چون این کار باعث میشود مخاطب علاقه بیشتری به خواندن ادامه مطالب پیدا کند. هیچکس حوصله پاراگراف های طولانی و وقت گیر را ندارد! معمولا از نظر کاربران این دسته از پاراگراف ها کاربردی و مفید نیستند از این رو کنار گذاشته میشوند. توجه‌تان را به عکس زیر جلب میکنم. اگر خود شما به عنوان کاربر با دو متن زیر مواجه شوید کدام را برای خواندن انتخاب میکنید؟ پاسخ را چشم بسته هم میتوان گفت!

در صورت طولانی بودن پاراگراف ها با پیغامی حاوی محتوای زیر در افزونه یوئاست خود رو به رو خواهید شد:

  • x ( منظور از x همان تعداد پاراگراف است) از پاراگراف حاوی بیش از حداکثر پیشنهادی 150 کلمه است. آیا اطمینان دارید که همه اطلاعات که در این پاراگراف ها است درباره یک موضوع است و لازم است که در یک پاراگراف آورده شوند؟
  • زیرا این پاراگراف ها خواندن متن را برای کاربر سخت کرده و جذابیت متن را از بین میبرند.

پاراگراف های تاثیر گذار چگونه درج می شوند؟

با دانستن و انجام 3 نکته ای که در ادامه بیان شده شما می توانید یک پاراگراف تاثیر گذار بنویسید.

  1. به هر پاراگراف به عنوان یک متن توضیحی نگاه کنید. هر چیزی که می خواهید درباره سربرگ (تیتر یا همان هدینگ) بنویسید باید در دل پاراگراف آن قرار بگیرد.
  2. یک پاراگراف خوب با یک جمله تاثیر گذار و اصلی شروع میشود و بقیه پاراگراف باید در ادامه‌ی توضیح آن جمله باشد. با این روش کاربر می تواند به آسانی با خواندن اولین خط پاراگراف ها متوجه مضمون کلی آن بخش از مقاله شود.
  3. از افزونه سئو Yoast SEO استفاده کنید و خوانایی متن تان را بهبود بخشید. این افزونه به شما یاد آوری می کند طول پاراگراف ها و جملاتی که باعث خسته شدن مخاطب از خواندن محتوا می شود را کاهش دهید.

سئو و طول پاراگراف چه ارتباطی دارند؟

با روی کار آمدن جستجوی معنایی، موتور های جستجو در خواندن و درک محتوای صفحات نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته اند. از این رو دیگر نمی توان با محتواهای بی کیفیت، نامناسب و پر از کلمه کلیدی و لینک، گوگل را دور زد و رتبه خوب کسب کرد. وقتی محتوای شما به خوبی نوشته شده و از اعتبار خوبی برخوردار باشد و همینطور برای کاربر به آسانی قابل درک باشد، نسبت به محتوایی که فقط سرهم بندی شده، شانس بیشتری برای کسب رتبه اول گوگل دارد.

امروزه محتوای خوب و کاربردی به یکی از مهم ترین بخش های هر استراتژی سئوبب تبدیل شده است. به همین دلیل باید توجه داتشه باشید که یک مقاله عالی توسط پاراگراف های عالی تعریف می شود. پاراگراف ها باعث نظم گرفتن متن میشوند و کمک میکنند درک موضوع برای کاربر و موتور های جستجو آسان تر شود.

در واقع پاراگراف ها باعث بهبود خوانایی متن، و بهبود خوانایی باعث بهبود سئو میشود. در این مقاله میتوانید به طور مفصل با دلایل تاثیر خوانایی روی سئو و کسب رنک بهتر آشنا شوید.
آنالیز خوانایی جز ابزار های مهم و کاربردی افزونه سئو Yoast SEO است که ما قبلا روش استفاده از آن را توضیح داده ایم.

پاراگراف های خود را سئو کنید (بهینه سازی)

مطمئنا نوشتن یک متن خوب برای بسیاری از افراد کار سختی است. تنها راهکار موثر در یادگیری روش نوشتن یک متن خوب و مفید تمرین، تمرین و تمرین است!

و نهایتا در خواهید یافت چگونه یک ایده را تبدیل به مقاله کنید و از طریق پاراگراف ها و عنوان ها و زیر عنوان ها (ما قبلا روش استفاده از هیدینگ ها را مفصل توضیح داده ایم) خوانایی آن را به بهترین درجه برسانید.

QR: افزونه yoast و طول متن پاراگراف های محتوا!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26982

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.