ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> کرونا ویروس با گوگل رو به رو می شود!

کرونا ویروس با گوگل رو به رو می شود!

12345
کرونا ویروس با گوگل رو به رو می شود!بازبینی توسط سیما امینی در 12-01-1399امتیاز: 5.0کرونا ویروس با گوگل رو به رو می شود!در ادامه ی این مطلب به تاثیر مستقیم کرونا ویروس با درآمد سالانه ی گوگل می پردازیم. آیا برای اولین بار این شرکتت شاهد کاهش شیب درآمد سالانه است؟ تبلیغات ...

در ادامه ی این مطلب به تاثیر مستقیم کرونا ویروس با درآمد سالانه ی گوگل می پردازیم. آیا برای اولین بار این شرکتت شاهد کاهش شیب درآمد سالانه است؟

تبلیغات دیجیتالی به عنوان بزرگ‌ترین جریان درآمدی هلدینگ «آلفابت»،تبلیغات دیجیتالی، شرکت مادر گوگل، با کرونا رو به رو شده و کرونا بر آن اثر خواهد داشت. چند تحلیلگر عقیده دارند گوگل ضربه‌ی سختی را در طی سال ۲۰۲۰ تجربه خواهد کرد که باعث می‌شود برای نخستین بار در تاریخ این شرکت، کل درآمد یک سال از درآمد سال قبل کمتر باشد.

ب وجود اینکه شرکت‌های بزرگ فناوری به لطف جریان‌های مالی چند ده میلیارد دلاری جایگاه نسبتاً مستحکمی دارند، اما در هر صورت ویروس کرونا اثر خود را بر بزرگ‌ترین بازیگران اینترنت در جهان هم خواهد گذاشت. تعطیلی و یا به حالت نیمه تعطیل درآمد کسب‌وکارها و صنایع مختلف و از طرف دیگر تعطیلی مراسم‌های بین‌المللی مهم در سال ۲۰۲۰، سبب از دست رفتن موقعیت‌های کلیدی مهم برای کسب‌ درآمد از سوی گوگل شده است و ادامه‌ی این جریان به معنای اتفاقی است که در ۲۰ سال اخیر و کل تاریخ گوگل رخ نداده است: کاهش درآمد سالانه.

«مارک ماهانی»، تحلیلگر شرکت سرمایه‌گذاری «RBC Capital» به «بیزینس اینسایدر» بیان کرد که این شرکت، پیش‌بینی‌های خود از درآمد گوگل را در سه هفته‌ی اخیر، سه بار کاهش داده است:‌ «اکنون عقیده داریم گوگل برای اولین بار در تاریخ خود، کاهش درآمد سال به سال را تجربه خواهد کرد.» به گفته او درآمد گوگل به نسبت درآمد سال ۲۰۱۹، دست کم ۵ درصد کمتر خواهد بود.

یکی از علت های اصلی همین رویداد، کاهش استفاده کسب‌وکارهای مختلف از خدمات تبلیغات دیجیتالی گوگل است. برای نمونه، صنعت هوایی و گردشگری در تمام جهان در حالت نیمه تعطیل است و گوگل، اکنون رسماً تبلیغات کل یک صنعت را از دست داده است. ماهانی می‌گوید: «بین ۱۰ الی ۱۵ درصد از درآمد تبلیغات گوگل از محل صنعت گردشگری است. تمام زیرمجموعه‌های این صنعت یعنی رزرو هتل، خطوط هوایی، خودروهای کرایه‌ای، کشتی‌های تفریحی از تبلیغات گوگل استفاده نخواهند کرد و همین موضوع به تنهایی درآمد گوگل را امسال بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش می دهد.»

از طرف دیگر لغو شدن مراسم‌های بین‌المللی همانند المپیک، سبب می‌شود تا گوگل فرصت‌های طلایی تبلیغاتی دیگری را از دست بدهد. همین موضوع باعث شده است تا موسسه مالی «Cowen» در پیش‌بینی اخیر خود اعلام کند که گوگل و فیسبوک در سال ۲۰۲۰، مجموعاً ۴۴ میلیارد دلار از درآمد خود را از دست می‌دهند.

QR: کرونا ویروس با گوگل رو به رو می شود!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27207

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.