ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟

چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟

12345
چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 06-08-1397امتیاز: 5.0چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟ بدترین حالت برای شما که مدیر یک وبسایت هستید این است که پرونده های رسانه ای شما اجرا ...

تگ noindex در وردپرس سایت

چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟

بدترین حالت برای شما که مدیر یک وبسایت هستید این است که پرونده های رسانه ای شما اجرا نشود به بیان دیگر، رسانه هایی که بر روی سایت شما قرار دارد، اعم از تصاویر، ویدئوها و … در سایت شما برای کاربران نمایش داده نشود و بازتابی نیز نداشته باشد، به همین خاطر حتما باید برای اینکه مشکلی به وجود نیاید این مشکل را رفع کنید. یکی از راه های رفع این مشکل  noindex کردن محتوای همه نوشته تایپ های ‘media’ می باشد.

تگ noindex چیست و چه کاربردی دارد؟

noindex خود یک تگ از نوع متا تگ ها است و برای اینکه مانع ربات ها به سایت شود مورد استفاده قرار میگیرد.

به طور کلی، هنگامی که صفحه نوشته ما ارزشی برای اضافه شدن به لینک ها را دارا نمی باشد، از تگ noindex بر روی المنت های html و یا لینک ها و …می توانیم بکار میبریم  تا از ورود ربات ها به ذخیره سازی(Index) محتوا جلوگیری کنید.

همه  رسانه ها زا در وردپرس noindex کنید

وقتی شما چند تصویر را در وردپرس بارگذاری می کنید، فقط تصویر در نوشته ها شما قابلیت نمایش ندارد، بلکه به طور اتوماتیک یک پیج برای تصاویر بارگذاری شده شما در پایگاه داده ایجاد خواهد شد که یکی از ویژگی های مهم وردپرس می باشد. با توضیحاتی که دادیم، هر تصویر بارگذاری شده در سایت شما یک پیج بدون محتوا را شامل خواهد شد؛ برای که درون آن تنها خود رسانه می باشد که نشان داده می شود یا در بعضی از موارد محتوای متنی Alt تصویر نیز هم وجود دارد و هیچ محتوای دیگری در پیج موجود نمی باشد.

بنابراین محتوای صفحه های رسانه های شما خیلی محدود و کم می باشد، به خاطر همین ما محتواهای رسانه ای را noindex می کنیم، چون که وقتی ذخیره سازی (Index) شدن این صفحه ها به وسیله موتورهای جستجوگر مانند گوگل برای رتبه بندی سایت شما یک امتیاز منفی به دنبال دارد.

تگ noindex

چطور میتوانیم این مشکل را حل کنیم؟

میتوانید با استفاده از افزونه سئو وردپرس حرفه ای Yoast SEO Premium برای noindex کردن محتوای رسانه های وردپرس این مشکل را حل کنید.

به طور پیشفرض و تنها با نصب افزونه، این قابلیت و کارایی بر روی افزونه وجود دارد و از ذخیره سازی (Index) شدن صفحه های رسانه های سایت شما در موتورهای جستجو جلوگیری  به عمل می آورد.

منبع: سزار

QR: چه دلیلی وجود دارد که رسانه های وردپرس را  باید noindex نماییم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26725

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.