ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> فرم “درباره ی ما” باید شامل چه مواردی باشد؟

فرم “درباره ی ما” باید شامل چه مواردی باشد؟

12345
فرم “درباره ی ما” باید شامل چه مواردی باشد؟بازبینی توسط سیما امینی در 06-08-1398امتیاز: 5.0فرم “درباره ی ما” باید شامل چه مواردی باشد؟در این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص موارد مهمی که لزوم درج شدن در درباره ما هستند را بشناسیم. برخی موارد از ملزومات یک توضیحات خوب در ...

درباره ی ما

در این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص موارد مهمی که لزوم درج شدن در درباره ما هستند را بشناسیم. برخی موارد از ملزومات یک توضیحات خوب در فرم درباره ی ما هستند. حال باید دید این موارد چه هستند و چرا لازم هستند؟

مشتریان شما چه می خواهند؟

می توانند افراد مختلف بر اساس نیاز و دلایل مختلفی به سایت شما مراجعه کنند و وظیفه شما شناسایی نیاز و هدف آنهاست. بعنوان مثال یک طراح را بررسی میکنیم؛ برای کاربران مهمترین نکات مشاهده نمونه کارها، نرم افزارهای مورد استفاده و سابقه فعالیت یک طراح خواهد بود. مشتریان بدنبال شخصی هستند که مدرک دانشگاهی معتبر، نمونه کارهای مناسب و خلاقیت کافی داشته باشد و بهترین مکان برای ارائه این اطلاعات صفحه درباره ما یا درباره شرکت خواهد بود.

ساختار متن

شما باید تشخیص دهید که چه نوع ادبیاتی برای صفحه درباره ما و ارتباط بهتر با مشتریان مناسب است، این امر مستلزم شناخت مشتریان هدف، گروه سنی و زمینه فعالیت شرکت است. ادبیات مناسب در صفحه درباره ما میتواند موجب ایجاد شناخت نسبی و اعتماد در مشتریان شما گردد.

بعنوان مثال اگر شما وارد کننده تجهیزات فنی و مهندسی هستید معرفی شرکت های همکار، ارائه گواهی معتبر نمایندگی و محیط کاری و تعداد کارمندان شرکت در صفحه درباره ما میتواند مشوق مناسبی برای همکاری افراد با شما باشد.

تبلیغ نکنید

صفحه درباره ما محلی برای معرفی خود و ارتباط بهتر با مشتریان است. در این بخش نباید به معرفی محصولات خود و ارزش های آنها بپردازید بلکه از این فضا برای معرفی اهداف و سیاست های کلی شرکت استفاده کنید، اجازه دهید تا افراد با مطالعه صفحه درباره ما تا حد بیشتری با شما و تفاوت های اساسی شرکتتان با سایر رقبا آشنا شوند.

تصاویر اشخاص و مدیران

شما می توانید برای معرفی خودتان و خدمات و شرکتتان از تصاویر مناسب نیز بهره بگیرید، ارائه عکس هایی از محیط شرکت و کارخانه، همایش ها و نمایشگاه هایی که در آنها فعالیت داشته اید و یا حتی عکس پرسنل و مدیران شرکت در صفحه درباره ما میتواند تاثیر زیادی بر ایجاد این ارتباط و شناخت داشته باشد.

مشتریان برتر شما

صفحه درباره ما یا درباره شرکت مکان مناسبی برای معرفی مشتریان برگزیده خود و نظرات آنها در مورد شرکت و یا سایت شما است. از مشتریان خود بخواهید که نظر خود را در چند سطر کوتاه درباره شرکت شما و نحوه ارائه خدمات بنویسند و بخش ویژه ای در صفحه درباره ما به آن اختصاص دهید.
همچنین با معرفی همکاران تجاری و مشتریان شناخته شده خود در صفحه درباره ما براحتی میتوانید اعتماد افراد جدید را کسب کنید.

QR: فرم “درباره ی ما” باید شامل چه مواردی باشد؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27030

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.