ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> این پنج پلاگین وردپرس شما را بهینه می کنند!

این پنج پلاگین وردپرس شما را بهینه می کنند!

12345
این پنج پلاگین وردپرس شما را بهینه می کنند!بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 03-03-1400امتیاز: 5.0این پنج پلاگین وردپرس شما را بهینه می کنند!وردپرس یک ابزار مدیریت محتوای جهانی است که به شکل رایگان به شما اجازه می دهد تا برای سایت خود محتوا تولید کنید و سایتتان را مدیریت نمایید. یکی از ...

وردپرس یک ابزار مدیریت محتوای جهانی است که به شکل رایگان به شما اجازه می دهد تا برای سایت خود محتوا تولید کنید و سایتتان را مدیریت نمایید. یکی از مزایای بسیار ارزشمند وردپرس، در اختیار گذاشتن تعداد بیشماری از پلاگین ها است که به منظور بهبود وضعیت کلی سایت شما در دسترس شما قرار می گیرد.

معرفی پنج پلاگین کاربردی وردپرس برای بهینه سازی

امروز می خواهیم پنج پلاگین کاربردی برای بهینه سازی وردپرس را معرفی کنیم، که در برخی از اعمال اصلی به کمک شما بیایند و مسیر پیشرفت سایت شما را هموار تر کنند.

افزونه WP-Optimize

این پلاگین در مدیریت دیتابیس شما یک یاری رسان قدرتمند است و داده های غیرضروری و ناکارآمد دیتابیس شما را پاکسازی می کند. اینکار باعث می شود تا سایت شما با سرعت بهتری برای کاربران نمایش داده شود. این کار توسط این پلاگین به شکل خودکار انجام می شود نیاز به هیچگونه دخالت دستی نیست.

افزونه Akismet

پیام های اسپم و حملات اسپمی ممکن است برای هر سایتی پیش بیاید و معمولا این موضوع از دید موتور های جستجو موضوع خوشایندی نیست. این پلاگین در تشخیص و حذف نظرات اسپم فعالیت می کند و تمامی نظرات اسپم را حذف می کند و تاریخچه ی آن را در اختیار شما خواهد گذاشت. این پلاگین شما را از حمله های اسپمی محافظت می کند.

افزونه Yoast SEO

پلاگین یوئاست یکی از شناخته ترین پلاگین های وردپرس است که به شکل رایگان در دسترس شماست و با کمک آن می توانید مشاهده کنید که محتوای شما چه میزان بهینه است و سئوی آن در سطح ضعیف قرار دارد یا به طور ایده آل سئوی آن انجام شده است.

معمولا برای نمایش سطح سئوی محتوا از چراغ این پلاگین که دارای سه رنگ سبز و نارنجی و قرمز است می توانید دریابید که وضعیت شما چگونه است.

افزونه Google XML Sitemaps

پلاگین Google XML Sitemaps برای ایجاد نقشه ی سایت، یک نیروی قدرتمند به شمار می رود. این پلاگین در ایندکس کردن محتوا و نشان دادن بهتر و سریع تر محتوا در موتور های جستجو نیز موثر است و نقشه ی راه را به یاهو و گوگل و.. نشان می دهد.

افزونه WP Smush

تصاویر در جذب مخاطب و انتقال مطالب به کاربران نقش مهمی را ایفا می کنند. در واقع یک متن در کنار تصاویر است که یک محتوای خوب می سازد و مخاطب پسند می شود.

از این رو استفاده از تصاویر در تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. اما اپلود تعداد زیادی از تصاویر بر روی وردپرس، سایت سنگین می شود و در مسیر بارگزاری زمان را تلف می کند. در این شرایط WP Smush یک فرشته ی نجات است که تصاویر را فشرده سازی می کند و سرعت بارگزاری را بالا می برد.

سخن آخر

پلاگین های وردپرس تعداد زیادی هستند و بررسی تمام پلاگین ها به صورت یکجا امکان پذیر نیست. اما پنج پلاگین بالا برای سایت وردپرس شما لازم و ضروری هستند و در بهینه سازی نقش مهمی را ایفا می کنند. اگر صاحب یک سایت وردپرس هستید، از نصب پلاگین های بالا غافل نشوید. شما تجربه ی کار با چه پلاگینی را دارید؟ آیا از آن ها راضی بودید؟

QR: این پنج پلاگین وردپرس شما را بهینه می کنند!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27311

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.