ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> وردپرس و نمایش زمینه های دلخواه

وردپرس و نمایش زمینه های دلخواه

12345
وردپرس و نمایش زمینه های دلخواهبازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 12-08-1397امتیاز: 5.0وردپرس و نمایش زمینه های دلخواهنمایش زمینه های دلخواه و وردپرس خیلی از کاربران تازه کار با زمینه های دلخواه یا عبارت فیلد های سفارشی آشنا ندارند، فیلد های سفارشی نوعی دیگر از متادیتا meta-data ...

متاباکس سفارشی

نمایش زمینه های دلخواه و وردپرس

خیلی از کاربران تازه کار با زمینه های دلخواه یا عبارت فیلد های سفارشی آشنا ندارند، فیلد های سفارشی نوعی دیگر از متادیتا meta-data می باشند که با استفاده از آنها میتوان نوشته ها و صفحات خود را بیشتر و آنها را گسترش داد، خواهید توانست در نوشته ها و صفحات سایت اطلاعات اضافی را در آخر محتوای سایت خود به نمایش بگذارید. هر اطلاعات اضافی که به آنها اضافه میکنید در جدول wp_postmeta در دیتابیس ذخیره خواهد شد.  این اطلاعات اضافی متادیتا معروف هستند که دارای: تاریخ انقضا، نام نویسنده، کد محصول و …می باشند.

برای نشان دادن فیلد های سفارشی در هر نوشته، از تگ ()the_meta استفاده نماییدو این تگ را در حلقه های loop قرار بدهید. بطور خودکار تگ قالب همه متادیتا یا کد زیر را در استایل CSS به نام post-meta قرار خواهید داد.

نمایش زمینه های دلخواه در وردپرس

key یا نام در تگ span به نام post-meta-key را خواهید توانست استایل دهی نمایید. همه اینها در لیست مورد نظر نشان داده شده است. بعد از آن برای سفارشی کردن لیست post-meta، ویژگی ها را تغییر دهید و استایل مورد نظر و دلخواه خود را  مثل زیر به کار بگیرید.

نمایش زمینه های دلخواه در وردپرس

اگر تمایل دارید با نوع نوع سفارشی یک فیلد سفارشی به نام support ایجاد نمایید کد زیر را بکار ببرید.

نمایش زمینه های دلخواه در وردپرس سایت

متاباکس سفارشی چیسیت؟

متاباکس سفارشی یک واسطه ی کاربری آسانتر تر برای افزودن فیلدهای سفارشی( meta data) به نوشته ها و صفحه های وردپرس شما می باشد. برای اضافه نمودن فیلد های سفارشی در وردپرس بدون آنکه نیازی به افزونه داشته باشید فقط به قسمت ویرایشگر نوشته یا صفحه خود بروید و در بالا سمت چپ بر روی گزینه تنظیمات صفحه کلیک نمایید و تیک چک باکش زمینه های دلخواه را کلیک کنید.

نمایش زمینه های دلخواه در وردپرس سایت

بعد از آن متا باکس زمینه های دلخواه شما در پایین صفحه اضافه می شود و نام و مقدار را مشخص کرده و روی گزینه افزودن زمینه دلخواه کلیک نمایید.

نمایش زمینه های دلخواه در سایت

منبع: سزار

QR: وردپرس و نمایش زمینه های دلخواه
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26755

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.