ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> اهمیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

اهمیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

12345
اهمیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوبازبینی توسط سیما امینی در 23-07-1398امتیاز: 5.0اهمیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوموتور های جستجو نقش بسیار پر رمگی در دنیای وب بازی می کنند به طوری که ارتباط تنگانگ میان آن ها و وبسایت ها سبب می شود تا کاربران بتوانند ...

موتور های جستجو نقش بسیار پر رمگی در دنیای وب بازی می کنند به طوری که ارتباط تنگانگ میان آن ها و وبسایت ها سبب می شود تا کاربران بتوانند آنچه که می خواهند را بجویند. با یک مثال این موضوع را برایتان روشن تر می کنیم….

رابطه بین یک در و قفل و کلید این موضوع را کاملا شفاف سازی می کند. کلید موتور های جستجو، کلمات کلیدی و عبارات جستجو شده توسط کاربران قفل و درب حکم وبسایت را دارد. پس کاربر ابتدا از کلید استفاده می کند و آن در داخل قفل می چرخاند تا در که وبسایت شما باشد مورد استفاده قرار بگیرد.

انجام بهینه سازی چقدر اهمیت دارد؟

اهداف این کار متعدد اند اما هدف اصلی از انجام پروسه بهینه سازی وب سایت در قدم اول افزایش ترافیک به واسطه ارسال ورودی از موتور جستجو است.

حضور در صفحه اول گوگل می تواند در مواقعی که مخطاب سایت هدف برای پیدا کردن خدمات یا محصول مورد نیاز خود اقدام به جستجو در گوگل می کند مفید واقع شود. در مواقعی نیز حتی باعث دگرگون شدن کسب و کار اینترنتی شخص شده و وب سایت را تبدیل به یک ماشین پول سازی می کند.

موتور های جستجو و سئو و بهینه سازی

  •  یک سایت برای حضور در نتایج جستجو ارگانیک گوگل هزینه ای را به گوگل پرداخت نمی کند همین مسئله بهینه سازی سایت را تبدیل به روشی مقرون به صرفه ترین و در حین حال سود بخش برای جذب مخطاب از سطح وب کرده است.
  • حضور در سایت در صفحه اول گوگل به مرور زمان باعث شناخته شدن آن در صنعت یا زمینه فعالیت خود شده و ممکن است پس از مدتی تعیین کننده شرایط بازار اینترنتی شود!
  • شاید عجیب باشد اما در فرهنگ عمومی مردم بسیای از افراد به رتبه اول گوگل بیشتر از سایت های فعال در انجمن ها، شبکه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی، دهان به دهان و … اعتماد دارند دارند، همین باعث می شود تا Action خود را در آن صفحات انجام دهند.
  • انجام مراحل به صورت خود به خودی باعث بزرگ تر شدن ویترن سایت می شود.
  • نتایج بدست آمده از میزان ورودی، وضعیت رتبه کلمات کلیدی، دستگاه کاربران، موقعیت و بسیاری دیگر از این فاکتورها قابل اندازه گیری بوده و می توان از آن ها در دیگر روش های بازاریابی بهره برد.
QR: اهمیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26996

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.