ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> افزونه وردپرس >> سئو >> تبلیغات بنری چه تاثیری بر سئوی سایت دارند؟

تبلیغات بنری چه تاثیری بر سئوی سایت دارند؟

12345
تبلیغات بنری چه تاثیری بر سئوی سایت دارند؟بازبینی توسط سیما امینی در 27-09-1398امتیاز: 5.0تبلیغات بنری چه تاثیری بر سئوی سایت دارند؟در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم تبلیغات به صورت بنر در وبسایت ها از سوی گوگل به عنوان چگونه محتوایی شناخته می شود و بهترین نوع طرح ...

در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم تبلیغات به صورت بنر در وبسایت ها از سوی گوگل به عنوان چگونه محتوایی شناخته می شود و بهترین نوع طرح یک وبسایت به چه شکلی است؟

در حالت کلی سایدبارها و دیگر انواع تبلیغات بر روی وب سایت تاثیر گذار نیستند. تلاش گوگل متمرکز بر روی جریمه وب سایت هاییست که با تبلیغات آزار دهنده خود حول محتوا، مطالعه آن را برای کاربر بسیار دشوار می کنند. گوگل می داند که وب سایت ها برای زنده ماندن نیاز به درامدزایی از روش های تبلیغاتی دارند. گوگل خود از بزرگترین فراهم کنندگان تبلیغ در دنیاست.

محتوایی با شالوده ی تبلیغات

معمولا وجود یک یا دو بنر تبلیغاتی در سایدبار سایت ها از نظر سئو ایراد چندان چشمگیری ندارن و  چیزی که ما حس می کنیم  این است که گوگل علاقمند به وجود تبلیغات فراوان در صفحات نیست. مخصوصا تبلیغ هایی که به حدی برجسته هستند که خواننده محتوای صفحه رادچار مشکلات دسترسی به محتوای اصلی می کنند.

ما در چنین مواقعی به کاربران پیشنهاد می کنیم که نهایتا 20 درصد سطح قابل مشاهده صفحه را به تبلیغات اختصاص دهند. البته این دستورالعمل صرفا برای راهنمایی کاربران آماتور بوده و فرمولی برای جریمه نشدن توسط گوگل نیست.

چیزی که گوگل به صورت اعلام نموده اینست که بنرهای تبلیغاتی صفحه نبایست گیج کننده باشند. بهتر است که بخش های تبلیغاتی سایت را با لیبلی از مابقی جدا کرده و تا حد ممکن آن را ساده نگه دارید.

پاپ آپ ها کجای کار هستند؟

در این سوال در مورد پاپ آپ ها چیزی مطرح نشد، اما با توجه به اهمیت این مسئله مخصوصا در دستگاه های موبایل، قصد داریم که توضیحاتی در این خصوص ارائه دهیم.

اگر شما با استفاده از پنجره های پاپ آپ دسترسی کاربران به محتوای سایت را محدود کرده باشید، مطمئن با مشکلاتی رو به رو خواهید شد.

اگر پاپ آپ های سایت شما کاربر را مجبور به کلیک بر روی کلیک بر روی گزینه هایی مانند “خیر، من علاقه مند به استفاده از کد تخفیف نیستم” کرده یا اینکه آن ها از آنها خواسته شود که اپ موبایلی سایت را دانلود کنند، احتمالا با مشکلاتی رو به رو خواهید شد. چرا که این دو نوع پاپ از انواعی به شمار می روند که مورد علاقه گوگل نیستند.

در حالت کلی پاپ آپ هایی مانند اشتراک در خبرنامه یا ارائه کوپن های تخفیف مشکلی ایجاد نخواهد کرد، هر چند که موجب کند شدن وب سایت می گردند.

نظر ما اینست که چنین پاپ آپ هایی را درست پس از ورود کاربر به وب سایت به آن ها نشان ندهید. پیشنهاد می کنیم که نمایش پاپ آپ های مجاز را به پس از اسکرول کاربر به نقطه خاصی از صفحه یا کلیک بر روی لینکی خاص موکول کنید. همچنین این پاپ آپ ها بایست به گونه ای طراحی شوند که به راحتی قابل بستن باشند و کل محتوای صفحه را نپوشانند.

QR: تبلیغات بنری چه تاثیری بر سئوی سایت دارند؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27079

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.