ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه می توانیم در نوشته وردپرس سایت خود تصاویر متحرک(GIF) اضافه کنبم؟

چگونه می توانیم در نوشته وردپرس سایت خود تصاویر متحرک(GIF) اضافه کنبم؟

12345
چگونه می توانیم در نوشته وردپرس سایت خود تصاویر متحرک(GIF) اضافه کنبم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 15-06-1397امتیاز: 5.0چگونه می توانیم در نوشته وردپرس سایت خود تصاویر متحرک(GIF) اضافه کنبم؟اگر دوست دارید  GIFهای متحرک را در نوشته های سایت وردپرس خود بگذارید با این نوشته میتوانید آموزش لازم گذاشتن گیف را  یاد بگیرید. بعضی وقت ها زمانی که یک ...

اضافه کردن تصاویر متحرک GIF در وردپرس

اگر دوست دارید  GIFهای متحرک را در نوشته های سایت وردپرس خود بگذارید با این نوشته میتوانید آموزش لازم گذاشتن گیف را  یاد بگیرید. بعضی وقت ها زمانی که یک GIF متحرک را در وردپرس می خواهید بگذاریم، حالت انیمیشن را از بین می رود و به نحوی یک تصویر استاتیک ساده نمایش داده می شود.

مراحل گذاشتن GIF متحرک در نوشته های سایت وردپرس

1- چرا GIF های متحرک  به یک تصویر استاتیک در وردپرس نمایش داده می شود ؟

وردپرس با به کار گیری ساده از آپلود کننده تصاویر که به شما این امکان را می دهد که تصاویر را به نوشته یا صفحات وردپرس خود اضافه ونمایش دهید. هنگامی که یک تصویر را به وسیله آپلود کننده تصاویر آپلود آن را انجام میدهید، وردپرس به صورت  اتوماتیک چند نسخه از آن تصویر را در اندازه های مختلف انجام ونمایش می دهد. سه اندازه پیش فرض در وردپرس مانند کوچک، متوسط و بزرگ هست. همینطور تصویر اصلی را در اندازه کامل حفظ می کند.

تصاویر متحرک GIF

زمان ویرایش و ایجاد آن اندازه جدید GIF  وردپرس بصورت اتوماتیک یک قاب در نظر می گیرد. حال شما اگرهر اندازه اس از این تصویر را در نوشته خود قرار داهید، تصاویر متحرک GIF بدون هیچ حرکت یا انیمیشن نمایش داده می شود. حالا یاد میگیریم که چگونه با اضافه کردن GIF های متحرک در وردپرس بدون از دست دادن انیمیشن را انجام دهیم.

2- راه درست اضافه کردن فایل GIF به سیستم وردپرس

اول باید یک فایل GIF متحرک به نوشته ای که در آن هستید اضافه کنید. برای انجام این کار روی گزینه Add Media  کلیک کرده تا فایل اضافه شود.

تصاویر متحرک در وردپرس

صفحه که نمایش داده می شود ظاهر صفحه آپلود کننده رسانه را نمایش می دهد. حال روی گزینه Add media کلیک کنید و فایل های GIF متحرک خود را از سیستم خود اضافه کنید تا فایل هی انتخابی آپلود شوند.پس از اتمام آپلود، full size را در قسمتAttachment Display Settings در سمت راست کلیک کنید تا تصویر به صورت کامل  به نمایش در بیاید.

تصاویر متحرک GIFدر وردپرس

سپش روی گزینه Insert into post  کلیک نمایید تا ادامه کار انجام شود. وردپرس حالا GIF متحرک خود را در ویرایشگر نوشته شما قرار خواهد داد. تصویر نمایش داده شده با اندازه کامل GIF متحرک اصلی شما روی وردپرس آپلود آن انجام شده است..

اضافه کردن تصاویر متحرک GIF

حالا می توانید نوشته خودتان را ویرایش کرده یا فایل انجام شده و نمایش داده شده آن را ذخیره کنید.

3-نکته هایی مهم  درباره به کارگیری GIF های متحرک در وردپرس

تصویرهای متحرک GIF گاه اندازه فایل آنها نسبت به فایل های دیگر تصویر بزرگتر  می باشد به همین خاطر آنها در چندین تصاویر فشرده سازی شده هستند که به عنوان فریم برای ایجاد انیمیشن بکار گرفته می شوند. دقت داشته باشید که اگر بی رویه از تصاویر GIF  در نوشته وردپرس سایت خود بکار ببرید  سرعت سایت تان کند خواهد شد.

امیدوارم از این آموزش نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: backlink.ir

QR: چگونه می توانیم در نوشته وردپرس سایت خود تصاویر متحرک(GIF) اضافه کنبم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26384

دیدگاه‌های کاربران یک نظر

  1. مرسی مشکلم حل شد ممنون از راه حلتون کلی توی سایتای مختلف گشتم فقط کد رو نوشته بودن و لی کسی این موضوعو مطرح نکرده بود که بخاطر سایزه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.