ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> افزونه های غیر فعال و حذف آنها چه نقش و تاثیری در سرعت سایت وردپرس شما دارد؟

افزونه های غیر فعال و حذف آنها چه نقش و تاثیری در سرعت سایت وردپرس شما دارد؟

12345
افزونه های غیر فعال و حذف آنها چه نقش و تاثیری در سرعت سایت وردپرس شما دارد؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 13-08-1397امتیاز: 5.0افزونه های غیر فعال و حذف آنها چه نقش و تاثیری در سرعت سایت وردپرس شما دارد؟حتما برای بسیاری از کاربران سایتها وردپرسی این سوال پیش آمده است که آیا حذف افزونه های غیر فعال تاثیری در سرعت سایت وردپرسی آنها دارد یا نه؟ سرعت وردپرس ...

افزونه غیرفعال وردپرس

حتما برای بسیاری از کاربران سایتها وردپرسی این سوال پیش آمده است که آیا حذف افزونه های غیر فعال تاثیری در سرعت سایت وردپرسی آنها دارد یا نه؟ سرعت وردپرس سایتشان کم می شود؟ نیازی به حذف آنها می باشد؟

خیلی از کاربران افزونه های را نصب و استفاده می کنند و آن را بعد از استفاده غیر فعال می کنند و بعد از آن سراغی از آن افزونه ها نمی گیرند، حال برای شما مختصر توضیح خواهیم داد که حذف نکردن آن افزونه های غیر فعال چه تاثیری بر سرغت سایت وردپرسی دارد.

افزونه غیرفعال وردپرس

افزونه ها باعث توسعه و گسترش وردپرس شده اند و و میان سیستم های مدیریت محتوا جزو محبوب ترین می باشند.

وقتی افزونه ای را نصب می کنید، وردپرس فایل افزونه را به سرور میزبانی وب شما ارسال می کند و و خواهید توانست ان را در قسمت افزونه های نصب شده در قسمت پیشخوان وردپرس ببینید و آن را فعال یا غیر فعال نمایید.در قسمت پایین آن لینک حذف یا delete می باشد که میتوانید آنها را حذف نمایید.

افزونه غیرفعال وردپرس سایت

افزونه های غیر فعال باعث کاهش سرعت سایت وردپرس می شود؟

پاسخ این سوال منفی است و در کاهش سرعت سایت وردپرس هیچ گونه تاثیری ندارد.حتی اگر ده ها افزونه غیر فعال نیز داشته باشید بر سرعت سایت وردپرس شما تاثیری نخواهد داشت.

هر زمان که کاربری صفحه ای از سایت را درخواست کند وردپرس عمل بارگذاری را انجام می دهد. در انجام این عمل فقط افزونه های فعال لود و بارگذاری می شوند و افرونه های غیر فعال بارگذاری نخواهند شد.

در وردپرس فقط صفحه افزونه هایی که نصب شده اند و فایل هدر افزونه های غیرفعال را میبینند و افزونه ها را بارگذاری نخواهند کرد. بنابراین میتوانیم نتیجه بگیریم که علت کندی سایت وردپرس نمیتواند افزونه های غیر فعال باشد.

افزونه غیرفعال وردپرس سایت

افزونه های غیرفعال در وردپرس را حذف نماییم یا خیر؟

دلیل اصلی که در پیشخوان وردپرس امکان غیر فعال نمودن افزونه ها قرار گرفته به این خاطر است که بعضی از مواقع لازم است به طور موقت آنها را غیرفعال و یا خاموش نماییدو دوباره میتوانید از آن افزونه استفاده نمایید. برای همین بجای حذف افزونه آن را غیر فعال می کنید تا اطلاعات ان افزونه نیز پاک نشود.

به طور کلی اینکه افزونه های غیر فعال را در سایت وردپرس خود حفظ کنید اشکالی ندارد ولی در بعضی از مواقع باعث ایجاد مشکلاتی می شود.اولین مشکل در نشان دادن بروزرسانی همان افزونه های غیر فعال توسط وردپرس می باشد. این موضوع میتواند کمی اهمیت و و دارای مضراتی باشد که افزونه های فعال خود را همیشه بروز نگه میدارید.

این نکته اصلی را بخاطر داشته باشید که نگه داری افزونه های غیر فعال در زمان حمله هکرها به وردپرس سایت شما میتوانند آنها را آلوده کنندو یا میتواند برای نصب نرم افزارهای آلوده و مخرب مورد استفاد ه قرار گیرند پس بهتر است برای بالا بردن امنیت وردپرس خود افزونه های غیر فعال را حذف نمایید.

منبع: سزار

QR: افزونه های غیر فعال و حذف آنها چه نقش و تاثیری در سرعت سایت وردپرس شما دارد؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26764

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.