ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> اخبار سزار >> WordPress.org یا WordPress.com؟ از کدام برای وبلاگ نویسی استفاده کنم؟

WordPress.org یا WordPress.com؟ از کدام برای وبلاگ نویسی استفاده کنم؟

12345
WordPress.org یا WordPress.com؟ از کدام برای وبلاگ نویسی استفاده کنم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 19-05-1397امتیاز: 5.0WordPress.org یا WordPress.com؟ از کدام برای وبلاگ نویسی استفاده کنم؟به بررسی تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم انتخاب کنید از کدام یک برای وبسایت کوچک تجاری خود استفاده کنید. WordPress.org وردپرس یک نرم‌افزار وبلاگ ...

به بررسی تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org می‌پردازیم و به شما کمک می‌کنیم انتخاب کنید از کدام یک برای وبسایت کوچک تجاری خود استفاده کنید.

WordPress.org

وردپرس و وبلاگ نویسی

وردپرس یک نرم‌افزار وبلاگ نویسی است وWordPress.org جایی است که می‌توانید آن را دانلودکنید.  WordPress.org دانلود رایگان فایل‌های وردپرس، تم‌ها و پلاگین ها را ارائه می‌دهد و شامل دستورالعمل‌های مرحله به مرحله برای نصب و پیکربندی وردپرس در سرویس گیرنده خودتان است.

مزایا:

مزیت این روش این است که شما می‌توانید هر یک از قالب‌های وردپرس یا پلاگین های دردسترس را نصب کنید و سایت خود را سفارشی کنید. شما کنترل کاملی بر ظاهر سایت خود دارید،شما می‌توانید هر گونه اتصال وردپرس را نصب کنید تا عملکرد سایت خود را گسترش دهید.

معایب:

برای این که از وردپرس استفاده کنید به چند چیز نیاز خواهید داشت:

  • یک ارایه‌دهنده میزبانی که به شما اجازه می‌دهد تا پایگاه‌داده‌های MySQL و دسترسی FTP را داشته باشید.
  • دانش چگونگی استفاده از FTP برای انتقال پرونده‌ها، ایجاد یک پایگاه‌داده MySQL و ویرایش فایل‌های پیکره بندی.
  • شما باید حمایت پشتیبان خود را مدیریت کنید.

WordPress.com

وردپرس و وبلاگ نویسی3

استفاده از WordPress.com راهی سریع و آسان برای بدست آوردن یک وبلاگ به صورت آنلاین را فراهم می‌کند. شما می‌توانید بلافاصله دست‌ بکار شوید و یک وبلاگ وردپرس را رایگان ایجاد کنید. این یک نسخه چند کاربر از وردپرس است که میزبان هزاران وبلاگ است.

مزایا:

فهرست موضوعات موجود را انتخاب کنید، میزبانی رایگان است.

معایب:

عیب این است که شما نمی‌توانید سوژه خود را آپلود کنید و پلاگین ها را آپلود کنید و همچنین شما نمی‌توانید از آن برای پست کردن تبلیغات و یا لینک وابسته استفاده کنید. همچنین گاهی ممکن است آگهی‌های متنی گوگل را در سایت خود نشان دهند.
باید فقط از فهرست موضوعات موجود انتخاب کنید و شما نمی‌توانید آن‌ها را بطور مستقیم سفارشی کنید، نمیتوان پلاگ را نصب کرد تا عملکرد سایت شما را گسترش دهد. گاهی اوقات آن‌ها تبلیغات سایت خود را نشان می‌دهند.
من فکر می‌کنمWordPress.com راه خوبی برای شروع یک سرگرمی یا یک وبلاگ خاص است، اما برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است که بر روی وبسایت آن‌ها کنترل داشته باشد، بنابراین به یک وبلاگ عمومی شباهت ندارد. در وبسایتی از یک کسب‌وکار واقعی با استفاده از وردپرس، شمامتوجه خواهید شد که این مکان به یک وبلاگ شبیه نیست و هیچ راه آسانی برای گفتن نیست که این سایت در وردپرس موجود است.
این یک طراحی بسیار ساده است براساس یک الگوی اصلاح‌شده وردپرس، از آنجا که آن مبتنی بر وردپرس است محتوای آن را میتوان به راحتی بروز رسانی و تغییر داد.

منبع: .expand2web.com

QR: WordPress.org یا WordPress.com؟ از کدام برای وبلاگ نویسی استفاده کنم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26214

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.