ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> عباراتی که درگوگل نباید هرگز سرچ کنید!

عباراتی که درگوگل نباید هرگز سرچ کنید!

12345
عباراتی که درگوگل نباید هرگز سرچ کنید!بازبینی توسط سیما امینی در 23-11-1398امتیاز: 5.0عباراتی که درگوگل نباید هرگز سرچ کنید!در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چه چیزهایی را بهتر است که در موتور جستجوی گوگل سرچ نکنیم و از جستجوی آن ها صرف نظر ...

گوگل

در ادامه ی این مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چه چیزهایی را بهتر است که در موتور جستجوی گوگل سرچ نکنیم و از جستجوی آن ها صرف نظر کنیم. با ما همراه باشید.

بیماری ها و علائم آن

قبل از هر چیز بیاید در خصوص مشکلات سلامت صحبت کنیم. وب سایت های زیادی وجود دارند که به طور تخصصی در خصوص این مسائل صحبت می کنند و به طور قطع اکثر آنها توسط یک پزشک متخصص اداره نمی شود. جستجو در اینترنت در خصوص معنای علائم به شما  در همان لحظه هیچ کمکی نخواهد کرد. کاملاً برعکس، احساس شما را بدتر می کند و حتی ممکن است به درد شما شدت بخشد. اگر شما علائمی از بروز مشکل در سلامتی خود مشاهده می کنید، آن را در “دکتر گوگل” مطرح نکنید؛ به سراغ یک دکتر واقعی بروید.

جستجوی عبارات غیر قانونی

این یکی خیلی جدی تر است. شما ممکن است که فقط از روی کنجکاوی قصد جستجوی عبارت “نحوه ساخت بمب” یا “آموزش تهیه شیشه” را داشته باشید. با این حال خوب است بدانید که سرویس های امنیتی و مبارز با مواد مخدر همیشه اینگونه جستجوها را تحت نظر دارند و IP آدرس شما در پایگاه داده آنها ثبت خواهد شد. اگر قصد ندارید که به علت یه کنجکاوی ساده و بی منظور نام و اطلاعاتتان ثبت شود از جستجوی این عبارات خودداری کنید.

سرطان ها

سرطان انواع مختلفی دارد و اطلاعات و نشانه های آن نیز بسیار گسترده است. انواع بسیار مختلفی از بیماری وجود دارد، بیشتر آنها با نشانه هایی اتفاق میفتند که ممکن است بسیار رایج باشند و تعدادی از این نشانه ها در حالت عادی کاملاً بی ضرر باشد. بیشتر افراد نشانه هایی مانند سرگیجه، ضعف، تهوع و.. را تجربه می کنند و شما احتمالاً تصور اشتباهی دارید که این ها را نشانه ای از سرطان میدانید.

عفونت هایی مانند ساس

شما احتمالاً در مورد این هیولای کوچک به خصوص در بخش نظرات هتل ها زیاد خوانده اید. شاید هم این موجود به پوست شما در گذشته آسیب زده باشد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که عفونت ساس به چه شکل است؟ اگر می خواهید شب خواب راحتی داشته باشید، بهتر است که پیگیر این موضوع نباشد.

پوست و بیماری های آن

بیماری های بسیاری در رابطه با پوست وجود دارد و بسیاری از آنها واقعاً بد به نظر میایند. اگر این بیماری ها را جستجو کنید، تصاویرشان را می توانید مشاهده کنید. اما بهتر است که این کار را نکنید، چرا که محتوای این عکس ها می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

ریه ها و وضعیت سلامت سیگاری ها

بسیاری از افرادی که سیگار می کشند، پس از مدتی به این فکر می کنند که سیگار چه آسیبی به بدن آنها و به خصوص به ریه شان وارد می کند. اینترنت پر است از تصاویر غیرطبیعی از ریه افراد سیگاری که دیدن آنها احتمالاً شما را به شدت وحشت زده خواهد کرد. اگر شما هم نیاز به یک انگیزه قوی برای ترک سیگار دارید می توانید این موضوع را در گوگل جستجو کنید.

افعی ها و حیوانات وحشت انگیز

اگر قصد این را ندارید که به فوبیای جدیدی دچار شوید، لطفاً از این مدل جستجوها دست بکشید. حیوانات بسیار وحشتناکی در سیاره ما وجود دارند و ممکن است بسیاری از آنها در منطقه جغرافیایی شما زندگی کنند. حتی ممکن است این جستجو مانع سفر شما به نقاط دیگر شود. شما که نمی خواهید این اتفاق بیفتد؟

نام و اطلاعات خود

این که در دوران اینترنت، حریم خصوصی ما مورد تجاوز قرار میگیرد، مطمئنا موضوع جدیدی نیست. اگر نام خودتان را در گوگل سرچ کنید، ممکن است که با نتایج ناخوشایندی روبه رو شوید. عکس های بد، اطلاعات قدیمی، محتوای نامناسب و… . زمانیکه شما همچین مواردی را در اینترنت مشاهده کنید، مطمئناً در جهت حذف آنها اقدام خواهید کرد و این احتمالاً کار چندان آسانی نیست. بنابراین بهتر است که از اول سراغ آن نروید.

ترکاندن جوش و مشابهات آن

این موضوع کمی متفاوت است. این قطعاً شما را نمی ترساند و یا به مشکل نمی اندازد، اما تمام وقت شما را خواهد گرفت. شما نمی توانید دست از این کار بردارید. جالب است که کندن جوش های سیاه و حتی تماشای آن برای خیلی ها لذت بخش است. بنابراین به شما توصیه می کنیم که از این موضوع دوری کنید.

تولد نوزاد

به دنیا آوردن نوزاد حتی در فیلم هم سبب ایجاد حس اضطراب میشود . اما به طور قطع فرایند واقعی به دنیا آمدن بچه صدها برابر از این هم بدتر است. دیدن این فیلم ها برای خانم ها حتی می تواند خطرناک تر باشد، چرا که احتمالا به دلیل ترس ممکن است علاقه شان را به داشتن بچه از دست بدهند. بنابراین ما تماشای فرایند به دنیای آمدن بچه چه به صورت طبیعی و چه سزارین را به شما توصیه نمی کنیم.

QR: عباراتی که درگوگل نباید هرگز سرچ کنید!
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=27168

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.