ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونه میتوانیم دسته و زیر دسته را به پیوندهای یکتای وردپرس سایت خود اضافه کنیم؟

چگونه میتوانیم دسته و زیر دسته را به پیوندهای یکتای وردپرس سایت خود اضافه کنیم؟

12345
چگونه میتوانیم دسته و زیر دسته را به پیوندهای یکتای وردپرس سایت خود اضافه کنیم؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 26-06-1397امتیاز: 5.0چگونه میتوانیم دسته و زیر دسته را به پیوندهای یکتای وردپرس سایت خود اضافه کنیم؟همان گونه که مطلع هستید پیوند یکتا از قسمت های مهم هر نوشته ای می باشد که شما در سایت خود منتشر می کنید. برای اینکه برای شناساندن یک نوشته ...

پیوند یکتا در وردپرس سایت شما

همان گونه که مطلع هستید پیوند یکتا از قسمت های مهم هر نوشته ای می باشد که شما در سایت خود منتشر می کنید. برای اینکه برای شناساندن یک نوشته ویژه به کاربر ساده ترین راه دردستیابی قرار دادن پیوند یکتای آن مطلب برای کاربر می باشد. استفاده از متن هاس معنا دار و اضافه کردن دسته ها و زیر دسته ها به پیوند یکتا می تواند تاثیر مثبتی در موتور های جست و جو بر کاربر داشته باشد و در تحقیق یک نوشته و پی بردن به موضوع کلی نوشته یاری کند.

اضافه کردن دسته ها به پیوند یکتا به محبوبیت کاربر در مورد لینک ها منجر می شود:

وردپرس دو نوع دسته بندی برای نوشته ها را مد نظر قرار داده است. یکی برچسب ها و دیگری دسته ها. دسته ها برای طبقه بندی کلی تر نوشته ها ایجاد شده است. که می تواند شامل چندین زیردسته شود.

به طور پیشفرض در وردپرس پیوند های یکتا شامل دسته ها و زیر دسته ها نیستند. اغلب سایت ها در پیوند های یکتای خود از دسته ها و زیر دسته ها استفاده می کنند. به عنوان نمونه در لینک زیر:

پیوند یکتا برای دسته ها و زیر دسته ها در وردپرس

کلمه news دسته اصلی نوشته مورد نظر و national زیر دسته این نوشته است که در پیوند یکتای مورد نظر آورده شده است.

اضافه کردن دسته ها و زیر دسته ها می تواند میزان تجربه کاربر پیوند های یکتای شما منجر شود برای اینکه با اضافه کردن این دسته ها کاربر قبل از ورود به نوشته به موضوع  اصلی نوشته پی میبرد. مثلا در لینکی که بالا به عنوان نمونه گفتیم کاربر می تواند قبل از بارگذاری صفحه متوجه شود نوشته ای که میخواهد آن را مشاهده کند یک خبر در موضوع ملی می باشد.

اضافه کردن دسته ها و زیر دسته ها بسیار می تواند در سئو سایت شما تاثیر گذار باشد برا یاینکه با این عمل کلمات کلیدی بیشتری به پیوند یکتای شما اضافه خواهد شد.

حالا که فواید و دلایل اضافه کردن دسته ها و زیر دسته ها رو بررسی کردیم. میرسیم به آموزش اضافه کردن این دو به پیوند یکتا در وردپرس

اضافه کردن دسته ها و زیر دسته ها به پیوند یکتا در وردپرس:

در مرحله اول لازم است که شما به صفحه تنظیمات >> پیوند های یکتا بروید. بعد از آن مثل تصویر زیر باید گزینه ساختار دلخواه را انتخاب کنید:

پیوند یکتا برای دسته ها و زیر دسته ها در وردپرس سایت

سپس شما باید عبارت زیر را در فیلد روبروی این گزینه وارد کنید.

دسته ها و زیر دسته ها در وردپرس سایت

به یاد داشته باشبد که بعد از انجام این تغییرات حتما برروی گزینه ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید.

تمام کاری که باید برای اضافه کردن دسته ها و زیر دسته ها به پیوند یکتا در وردپرس انجام میدادید همین بود. شما می توانید با ویرایش کردن یک نوشته مشاهده کنید که از این پس در پیوند یکتای مطالب دسته ها و زیر دسته ها نیز قرار داده شده اند.

استفاده از چند دسته و زیر دسته بطور همزمان:

شاید برای شما سوال باشد که اگر ما چند دسته یا زیر دسته انتخاب کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد ؟

در این گونه مواقع وردپرس یکی از دسته های اصلی و یکی از زیر دسته ها رو فقط در پیوند یکتا قرار خواهد داد. و در صورتی که شما زیر دسته ای انتخاب نکرده باشید فقط دسته اصلی را به پیوند یکتا اضافه خواهد کرد.

روند کار به این صورت است که هر دسته و یا زیر دسته ای که از نظر الفبایی بالاتر باشد در پیوند یکتا قرار میگیرد. به طور مثال اگر شما در یک مطلب دو دسته اصلی با نام های آموزش و وردپرس را انتخاب کنید. فقط دسته آموزش در لینک شما قرار خواهد گرفت.

اما در صورتی که شما دسته اصلی را آموزش وارد کنید و وردپرس را به عنوان زیر دسته هردوی این عبارات در پیوند یکتای شما به نمایش در خواهد آمد. و نتیجه نهایی به صورت زیر خواهد بود.

دسته ها و زیر دسته ها در وردپرس

در صورتی که شما یک زیر دسته انتخاب کنید و دسته اصلی را انتخاب نکنید وردپرس به صورت اتومات دسته اصلی را نیز به پیوند یکتای شما اضافه می کند.

مسائل دیگری نیز که ممکن است رخ دهد این است که شما یک دسته اصلی یک زیر دسته و یک زیر-زیردسته به کار ببرید.در این صورت وردپرس هر سه این عبارات را در پیوند یکتا قرار خواهد داد.

منبع: بک لینک

QR: چگونه میتوانیم دسته و زیر دسته را به پیوندهای یکتای وردپرس سایت خود اضافه کنیم؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26458

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.