ورود عضویت ویژه
بک لینک
خانه >> طراحی و توسعه وب >> پایگاه وردپرس >> آموزش وردپرس >> چگونگی کاربران شما در وردپرس میتوانند با استفاده از افزونه ها حساب کاربری خود را پاک کنند؟

چگونگی کاربران شما در وردپرس میتوانند با استفاده از افزونه ها حساب کاربری خود را پاک کنند؟

12345
چگونگی کاربران شما در وردپرس میتوانند با استفاده از افزونه ها حساب کاربری خود را پاک کنند؟بازبینی توسط رضافرخی(مدیر ارشد) در 12-06-1397امتیاز: 5.0چگونگی کاربران شما در وردپرس میتوانند با استفاده از افزونه ها حساب کاربری خود را پاک کنند؟آیا قسط دارید به کاربران سایت خودتان امکان این را بدهید که بتوانند حساب کاربری خود را پاک کنند؟ اگر سایت شما این امکان را به آنها بدهد که کاربر ...

پاک کردن حساب کاربری در وردپرس

آیا قسط دارید به کاربران سایت خودتان امکان این را بدهید که بتوانند حساب کاربری خود را پاک کنند؟ اگر سایت شما این امکان را به آنها بدهد که کاربر در آن ثبت نام کنند، باید این امکان را هم در سایت خود برای کاربر داشته باشید که که کاربر نیز بتواند حساب کاربری خود را پاک کند.

بعد مرور زمان شاید یک کاربر شما قسط این را داشته باشد که هیچ حساب کاربری در سایت شما نداشته باشد . بخاطر همین  کاربر باید از راه قسمت تماس با ما به صورت دستی با شما این موضوع را درمیان بکذارد که حساب کاربری او را پاک کنید که این عمل زیاد خوب نیست.

امکان پاک کردن حساب کابردی به کاربران سایت خود برای پاک کردن عضویت خود در وردپرس

شما باید برای شروع افزونه Delete Me را در وردپرس خود نصب و فعال سازی کنید.

پس از فعال سازی،برای تنظیمات افزونه به قسمت Settings » Delete Me بروید.

پاک کردن حساب کاربری

در اینجا از شما درخواست میکند که چه کسانی می توانند حساب کاربری خود را پاک کنند.برای مثال نویسندگان سایت شما ،ویرایشگران و …

به گونه ای از قبل تعیین شده هنگامی که حساب یک کاربر پاک می شود، افزونه کاربران شما را به صفحه نخست سایت شما می برند.بدین ترتیب، شما امکان آنرا دارید که آن را تغییر دهید و یک نشانی اینترنتی(URL) ویژه یا سفارشی برای انتخاب مسیر تعیین کنید مثل یک صفحه که از کاربر خود تشکر و قدردانی کنید.جز اینها می توانید نظرات کاربر خود را پاک کنید.

بیاد داشته باشید که گزینه Save Change را کلیک کنید تا تنظیم های انجام شده شما بازنشانی شود.

در Confirm Heading میتوانید انتخاب کنید که کاربر شما وقتی قسط حذف عضویت خود را دارد چه متنی بنویسد.

در Confirm Warning میتوانید انتخاب کنید زمانی که کاربر شما روی متنی که در Confirm Heading گذاشتین کلیک کرد چه پیغام اخطاری به اون نشان دهد.

در Confirm Button میتوانید انتخاب کنید که چه نوشته ای در دکمه حذف نمایش داده شود.

در قسمت Landing URL میتوانید انتخاب کنید که کاربر شما بعد از اتمام پاک کردن حساب خود به چه صفحه ای منتقل شود برای مثال صفحه قدردانی و تشکر از کاربر خود می توانید ایجاد کنید.

پاک کردن حساب کاربری توسط کاربر

زمانی که کاربر روی لینک کلیک می کند، افزوته پیام خطا می دهد که پاک کردن حساب کاربری خود تمام اطلاعات مربط به حساب شما پاک خواهد شد. زمانی که کاربر قبول کرد، این افزونه به کار خود ادامه میدهد و حساب کاربری شخص را حذف می کند.

منبع: backlink.ir

QR: چگونگی کاربران شما در وردپرس میتوانند با استفاده از افزونه ها حساب کاربری خود را پاک کنند؟
مرجع : سزار
لینک کوتاه : https://3zar.ir/?p=26362

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدفیلد های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

قبل از نوشتن دیدگاه به نکات مهم زیر توجه کنید


  • - دیدگاه‌هایی مانند: خوب بود، ممنون- سایت خوبی دارید- عالی بود و موارد مشابه تایید نمی‌شود.
  • - دیدگاه‌تان را فقط در رابطه با همین مطلب ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.
  • - دیدگاه‌هایی که دارای نام‌های تبلیغاتی با هدف بک‌‌لینک گرفتن هستند تایید نمی‌شوند.